Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

36 μοίρες και 29 λεπτά ακριβώς.....σε οποιαδήποτε διακύμανση από το προαναφερθέν νούμερο....ζαλίζομαι , γίνομαι πρεζάκιας , πέφτω κάτω... ;D

;D

RUN FOREST....RUN!!!!

Δημοσιευμένο

Εγώ χρησιμοποιώ μια μικρή κλίση στην πένα.Γλιστράει καλύτερα και έχω το "body" απο την πενιά.

 

Αν θες να πάιξεις παράλληλα παίξε μόνο αν είσαι σίγουρος ότι αυτό θες να ακούσεις.

You are wrong f**ked and overatted...

Δημοσιευμένο

Η ιδεα ειναι να αλλαζεις κλιση αναλογα με τον ηχο που θελεις να βγαλεις και τι σε βολευει στο χερι.Εγω αλλαζω μεταξυ σολιστικου παιξιματος και ρυθμικου το κρατημα μου ωστοσο νομιζω οτι οσον αφορα στην ταχυτητα,τα 16α τα τριηχα 16ων κτλ γιατι δεν δοκιμαζεις και λεγκατο ? Ο Σατριανι το κανει συνεχεια.Αν πας να παιξεις το κομματι με το γρηγορο ανεβασμα με 16α στο σολο του crushing day θα δεις οτι αν το κανεις με legato ειναι πολυ πιο ευκολο απο το να λιωσεις τζιγκι τζιγκι ολο πεννα.

Δημοσιευμένο

Μα... ειναι σοβαρη ερωτηση αυτη τωρα? ???... ποια γωνια?

Οπως σε βολευει, και... βλεποντας(ακουγοντας) και... κανοντας! :)

Μην παιζεις πιο γρηγορα απ`οσο σκεφτεσαι!!!

Δημοσιευμένο

Εγω παιδια μετα απο διαφορους τροπους που δοκιμασα να κραταω την πενα, εψαξα, κοιταξα, εμαθα και κατεληξα οτι ο καλυτερος (κατ'εμε) τροπος για να την κρατας και να εχεις "γρηγορο" παιξιμο, και παραλληλα να ακουγεται αυτο που παιζεις πεντακαθαρα (αλλιως δεν εχει νοημα), ειναι να χτυπας την χορδη ουσιαστικα απο κατω!!Δηλαδη να κρατας την πενα οπως σε βολευει, μαλλον με λιγη κλιση, και να "στριψεις" την πενα ωστε η μυτη να κοιταζει πανω!!Και ετσι χτυπας τις χορδες απο το κατω μερος τους!!

 

Ειναι λιγακι περιεργο και ισως και επιπονο στην αρχη, αλλα μολις το μαθεις το shreding και τα sweep θα ακουγονται νερακι!! (αν βεβαια και το αριστερο χερι ειναι σε θεση να ακολουθησει :P)

 

Αν απ την αλλη δεν μιλαμε για shreding και arpeggio και γενικα "γρηγορες" τεχνικες, αλλα πιο blues, hard rock καταστασεις, νομιζω οτι ισχυουν αλλα πραγματα..

Δημοσιευμένο

Εχω κανει "γυμναστικη" και με τις τρεις προσεγγισεις, δηλαδη και παραλληλα, και υπο (μικρη) γωνια προς τα κατω και υπο (μικρη) γωνια προς τα πανω. Τελικα κατεληξα πως και με τους δυο τροπους μπορεις να εχεις την ταχυτητα που θελεις. ΟΛΑ ειναι θεμα εξασκησης, και πως συνηθιζει ο καθενας. Αλλωστε οπως ανεφεραν και παραπανω καποιοι συμφορουμιτες σχεδον ΚΑΘΕ μεγαλος παιχτης εχει την δικη του προσεγγιση και ολοι παιζουν παπαδες. Αν θελω να γινω ΠΟΛΥ σχολαστικος...ΙΣΩΣ υπο γωνια να εχεις καποιες λιγες ποσοστιαιες μοναδες ταχυτητας παραπανω, αλλα τπτ το φοβερο, μην τρελαθουμε κιολας...

 

Εμενα ΑΛΛΗ ερωτηση με απασχολει βασικα αυτο τον καιρο... Ειναι καλυτερα αλτερνατε με σπασιμο καρπου ΜΟΝΟ ή/και μικροκινησεις (μαλλον κυκλικες) των δαχτυλων που κρατανε την πενα???

Δημοσιευμένο
Εμενα ΑΛΛΗ ερωτηση με απασχολει βασικα αυτο τον καιρο... Ειναι καλυτερα αλτερνατε με σπασιμο καρπου ΜΟΝΟ ή/και μικροκινησεις (μαλλον κυκλικες) των δαχτυλων που κρατανε την πενα???

 

Εδω κι αν εχει σηκωσει η επιστημη τα χερια ψηλα.Υπαρχουν ταχυτατοι κιθαριστες που παιζουν σαν να εχουν ενα μικρο μοτορι στον καρπο του δεξιου χεριου(Petrucci , Marco Sfogli) και αλλοι που παιζουν εξισου γρηγορα με μικροκινησεις των δαχτυλων(κι ο Malmsteen αλλωστε καπως ετσι παιζει ).Και εδω δεν υπαρχει σωστος και λαθος τροπος.Οπως σε βολεψει οταν σε βολεψει.

 

Τωρα για τη γωνια της πενας ο Guthrie Govan  ειχε πει καπου οτι δεν υπαρχει σωστο και λαθος και πως ο ιδιος αλλαζει το κρατημα του αναλογα με το πως θελει να ακουστει!

Live fast , die ... hard!

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...