blue Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2009 Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2009 Αν σκεφτούμε πόση σημασία δίνει ένας βιολιστής στο δοξάρι, ένας κιθαρίστας κλασικής στα νύχια του, ή ένας ...τρομπετίστας στο επιστόμιο, νομίζω είναι κρίμα και ένας κιθαρίστας να μην ψαχτεί λίγο με τις πένες. Δεν εννοώ να ξοδευτεί καλά και σώνει, να πάρει καμιά 10ρια από τις φτηνές και να πειραματιστεί. +1000 Yπαρχει και το εξης ψυχοακουστικο θεμα : The timbre of a sound, being itself a multidimensional attribute, depends on several physical variables. There is, in the first place, the frequency content and the spectral profile of the sound. Because the human ear has limited frequency resolution power, the spectral composition vector can often be reduced to a vector representing the amount of instantaneous acoustic power in each critical band (Plomp 1970) without much perceptual loss of information. This is limited by the fact that phase relations between spectrally unresolved harmonics have an audible influence on timbre (Goldstein 1967). Finally, the temporal envelope of an instrumental sound, including attack, decay and modulation of the steady-state portion, influences the perceived timbre to such an extent that changes on any of them can make the sound of an instrument unrecognizable (Berger 1964). http://www.zainea.com/pitchtimbre.htm Ναι, ειναι φοβερο, αλλα εχει δειχτει οτι αν αφαιρεσουμε την ατακα και το τελειωμα μιας νοτας απο την κυματομορφη της, τοτε οι περισσοτεροι ακροατες δεν ειναι σε θεση να πουν με βεβαιοτητα αν η νοτα ειναι παιγμενη απο βιολι ή τρομπέτα. (αν σκεφτειτε το reverse delay ειναι ενα καλο παραδειγμα) https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση