Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

υπάρχουν τόσα πολλά εφέ που αλλάζουν δραματικά τον ήχο που για μένα δεν θα έπρεπε καν να συμπεριλαμβάνονται τα εφέ στις επιλογές

 

αν εννοεις moogerfooger pog κλπ, εντάξει, ειναι λιγο εξειδεικευμενο, καλυτερα με τον ορο εφε να εννοουμε τα κλασσικα και πολυχρησιμοποιουμενα εφε που αποσκοπουν στη δημιουργια ενος ήχου ΜΗ ακραιου.

 

σε κάθε περίπτωση, ψηφίστε ανάλογα πως αντιλαμβάνεστε ο καθένας την ερώτηση! :D

a classic player now...

  • Απαντήσεις 43
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δημοσιευμένο

Επειδή συμφωνώ απόλυτα με το συνάδελφο, τείνω να πιστέψω ότι ο τίτλος του θέματος είναι ασαφής.

Ποιος πιστεύετε οτι είναι ο #1 ποιο σημαντικός παράγοντας στον καθορισμό του ήχου μιας ηλεκτρικής κιθάρας?

Μου λείπει η λέξη πρωτογενής.

Εάν δεν έχω (που δεν έχω ενισχυτή), προφανώς η κάρτα ήχου μου και τα (αχρωμάτιστα) monitors παίζουν βέβαια τον ρόλο του ενισχυτή χωρίς να αλλοιώνουν (όσο γίνεται) τον "πραγματικό" ήχο της κιθάρας. Άρα τα ηλεκτρικά-μαγνήτες παίζουν τον πρώτο ρόλο. Έχει κάποια βάση αυτό?

 

 

 

 

προφανως ναι.

αλλα πρεπει να παραδεχθεις πως ειναι μια μικρη μειοψηφια οι ανθρωποι που χρησιμοποιουν την ηλεκτρικη ετσι!

 

οποτε θεωρω ψιλοαυτονοητο πως ειναι πακετο το ''ηλεκτρικη-πεταλια-ενισχυτης''

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Δημοσιευμένο

εννοω πως αν ο καθενας εκρινε με τα δικα του κρirnρια τοτε, ο αλλος μπορει να ελεγε ''εγω την χρησιμοποιω μονο unplugged, οποτε βασικο ρολο παιζουν τα ξυλα, η γεφυρα και το αξιον''

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Δημοσιευμένο

απο την άλλη ο ενισχυτής είναι ένα πολύπλοκο πράγμα που μπορεί να αλλάξει δραματικά τον ήχο και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό που να μπορεις να πεις οτι "διορθώνει" η "παιρνει πισω" τις ατασταλιες των κακών μαγνητων

 

με το ίδιο ακριβώς σκεπτικό καταλήγω στα εφέ ως πιο σημαντικά

 

για μένα:

 

"ήχος ηλεκτρικής κιθάρας"  == "καρφί στον ενισχυτή, καθαρό κανάλι, όλα τα EQ flat"

 

αυτό το σενάριο είναι το πιο "ειλικρινές", δεν υπάρχουν "ζαβολιάρηδες" όπως παραμορφώσεις και - κατά μείζονα λόγο  - εφέ

Δημοσιευμένο

Επειδή συμφωνώ απόλυτα με το συνάδελφο, τείνω να πιστέψω ότι ο τίτλος του θέματος είναι ασαφής.

Ποιος πιστεύετε οτι είναι ο #1 ποιο σημαντικός παράγοντας στον καθορισμό του ήχου μιας ηλεκτρικής κιθάρας?

Μου λείπει η λέξη πρωτογενής.

Εάν δεν έχω (που δεν έχω ενισχυτή), προφανώς η κάρτα ήχου μου και τα (αχρωμάτιστα) monitors παίζουν βέβαια τον ρόλο του ενισχυτή χωρίς να αλλοιώνουν (όσο γίνεται) τον "πραγματικό" ήχο της κιθάρας. Άρα τα ηλεκτρικά-μαγνήτες παίζουν τον πρώτο ρόλο. Έχει κάποια βάση αυτό?

 

ακριβώς αυτό που λες δείχνει την σημαντικοτητα του στοιχείου "ενισχυτής".

αν σου αλλάξω τον ενισχυτή σου (καρτα-μονιτορ) και σου βάλω εναν engl screamer, θα ακουσεις διαφορά? λογικά μεγάλη.

 

η "σημαντικότητα" ορίζεται για μένα (και έτσι την εννοώ και στο συγκεκριμένο πολ) ως το πόσο πολύ θα αλλάξει ο ήχος οταν αντικαθιστάς ένα στοιχειο της αλυσίδας με ένα άλλο που κάνει την ίδια δουλεια. πχ αν αλλάξεις χορδές, πάλι χορδές θα βάλεις όχι αλογότριχες. Η αλλαγή στον ήχο με την αλλαγή χορδών έχει να κάνει με τη σημαντικότητα του στοιχείου "χορδές" στον ήχο σου.

 

φυσικά ξαναλέω, το καλύτερο ειναι ο καθένας να ψηφίσει ανάλογα με το πως αντιλαμβάνεται την ερώτηση :D

a classic player now...

Δημοσιευμένο
Sf, για δες το επιχειρημα μου οπου εβαλα ηλεκτρικα υπερανω του ενισχυτη, θα ειχε ενδιαφερον να το συζητησουμε...η ερωτηση δεν ειναι ποιος ειναι ο σημαντικοτερος παραγοντας για ΚΑΛΟ ηχο (εκει θα επελεγα ενισχυτη) αλλα ποιος ειναι ο σημαντικοτερος παραγοντας γενικα στη δημιουργια και χρωματισμο του ηχου, οπου και κολλαει το παραπανω επιχειρημα μου (εκτος και αν δεν καταλαβα καλα

 

Άρα τα ηλεκτρικά-μαγνήτες παίζουν τον πρώτο ρόλο. Έχει κάποια βάση αυτό?

 

υπο αυτο το...πρισμα συμφωνω και εγω γιατι αν τα...καρα-απλοποιησουμε τα πραγματα οντως η σημαντικοτερη διαφορα μεταξυ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ κιθαρας ειναι βεβαια ο....μαγνητης.... :) χωρις αυτον δεν μιλαμε καν για ηλεκτρικη κιθαρα.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Δημοσιευμένο

Κοιτα Νικο, εγω το βλεπω απο μια μη-ποιοτικη σκοπια. Δηλαδη δε με απασχολει η ποιοτητα αλλα ο χρωματισμος. Και θεωρω οτι η αλλαγη που επιφερω στον ηχο μου μετακινωντας τον επιλογεα απο τη neck θεση στην bridge θεση ειναι πιο μεγαλη και κυριως πιο χαρακτηριστικη και ευκολα αναγνωρισιμη απο το να προσθεσω μερικα mids απο το eq του ενισχυτη.

 

Αν μου ελεγες να φτιαξω ενα καλο ηχο και μου ελεγες να επιλεξω μεταξυ ενος καλου set μαγνητων για την κιθαρα μου και ενος καλου ενισχυτη θα επελεγα τον ενισχυτη χωρις δευτερη σκεψη.

 

Εν ολιγοις, ακουγωντας ενα κομματι του Roy Buchanan οπου στη μεση του σολο μετακινειται απο τον neck στον bridge, η αλλαγη που επερχεται στον ηχο του ειναι τοσο χαρακτηριστικη αρα και κατα καποιο τροπο ισχυρη για τον ακροατη που δεν νομιζω να επιτυγχανε παρομοιο αποτελεσμα αν εκεινη την ωρα αλλαζε απο τα καθαρα ενος twin reverb σε αυτα ενος mark...

Η συγκριση που κανω εγω για να δω τις μεταβολες στον ηχο δεν ειναι η αντικατασταση του φτηνιαρικου High output διπλου με ενα dimarzio high output διπλο. Δεν αναφερομαι σε αυτες τις αλλαγες. Αναφερομαι στην αλλαγη του neck humbucker με ενα low output singlecoil, με ενα bartolinni soapbar, με εναν P90, αναφερομαι στην αλλαγη απο bridge σε neck και στα αποτελεσματα τετοιων δραστικων αλλαγων.

 

Μια κιθαρα με δυο διπλους θα ακουστει σαν κιθαρα με δυο διπλους σε οποιο ενισχυτη και αν τη βαλουμε, μια strat το ιδιο!

 

 

 

Quiz: Υποθετουμε οτι εχουμε μια κλασσικη tele, επιλεγμενο τον neck μαγνητη και ειμαστε καρφι σε εναν twin reverb. Ποτε θα εχουμε την μεγαλυτερη και πιο χαρακτηριστικη μεταβολη στον ηχο, οταν φυγουμε απο τον twin και παμε στο καθαρο ενος JCM ή οταν αντικαταστησουμε τον neck singlecoil απο εναν EMG 85?

 

 

Edit #4327 : Σορρυ για τα πολλα edit ;D

Δημοσιευμένο

ακριβώς αυτό που λες δείχνει την σημαντικοτητα του στοιχείου "ενισχυτής".

αν σου αλλάξω τον ενισχυτή σου (καρτα-μονιτορ) και σου βάλω εναν engl screamer, θα ακουσεις διαφορά? λογικά μεγάλη.

Συμφωνώ απόλυτα. Απλά σκέφτομαι λίγο "πρωτόγονα".

Όταν κάποιος μπαίνει σε ένα μαγαζί να δοκιμάσει μια κιθάρα, σκέφτεται το σετάκι κιθάρα-ενισχυτή? Δεν νομίζω. Τη δοκιμάζει σε κάποιους ενισχυτές του μαγαζιού, κάποια του κάθεται καλά στο αυτί, πάει σπίτι του, του φταίει ο ενισχυτής του, μετά τη καινούργια κιθάρα μαζεύει λεφτά για καινούργιο ενισχυτή, από δίπλα και τα πεταλάκια...να μαστε καλά να αγοράζουμε.

Άρα η "πρώτη" μας επαφή με τη κιθάρα είναι κυρίως η σχέση μαγνητών-ηλεκτρικών. Απλά γράφοντας αυτά, τείνω να πιστέψω ότι αυτά τα 2 (μαγνήτες-ενισχυτής) δεν διαχωρίζονται

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Δημοσιευμένο

Εν ολιγοις, ακουγωντας ενα κομματι του Roy Buchanan οπου στη μεση του σολο μετακινειται απο τον neck στον bridge, η αλλαγη που επερχεται στον ηχο του ειναι τοσο χαρακτηριστικη αρα και κατα καποιο τροπο ισχυρη για τον ακροατη που δεν νομιζω να επιτυγχανε παρομοιο αποτελεσμα αν εκεινη την ωρα αλλαζε απο τα καθαρα ενος twin reverb σε αυτα ενος mark...

Κάτι παρόμοιο δε θα μπορούσε να συμβεί αν ξαφνικά έπαιζε με δάχτυλα ή πιο κοντά στην ταστιέρα (ή και πιο κοντά στη γέφυρα αν θέλετε)?

Δημοσιευμένο

Κάτι παρόμοιο δε θα μπορούσε να συμβεί αν ξαφνικά έπαιζε με δάχτυλα ή πιο κοντά στην ταστιέρα (ή και πιο κοντά στη γέφυρα αν θέλετε)?

 

 

Και βεβαια, αλλα αυτο εινα θεμα του παικτη, το οποιο ειπαμε αφηνουμε εξω (και φυσικα παιζει ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρολο, απλα κοιταμε το θεμα απο καθαρα τεχνικη σκοπια)

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...