Jasemeister Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2009 Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2009 gd δεν μπορώ να στο αναλύσω περισσότερο :-\ Απλά αν ήταν η εμπειρία να μεταδίδεται με το λόγο και τη νόηση, θα είμασταν όλοι παππούδες από τα 25... Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...
odis13 Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2009 Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2009 δεν "θεωρώ", έτσι είναι, 100% αυτός μιλούσε πρακτικά... όχι "θεωρητικά"... τι να κάνουμε... εγώ παραδέχθηκα πως δεν έχω παίξει ποτέ με ακριβή κιθάρα... αυτός όμως έχει παίξει με άπειρες... και συμφωνεί μαζί μου (ή μαλλον εγώ μ' αυτόν) κι έτσι το πάτημα που έχεις απέναντί μου το χάνεις μ' αυτόν... ούτε πρόκειται ποτέ να βγω να ψάξω να δοκιμάσω ακριβή κιθάρα, θα ήταν αρκετά αστείο... τώρα που θα πάρω άδεια θα πάω τις δύο που έχω σε μάστορα για σετάρισμα και αλλαγή ηλεκτρικών, ίσως και αλλαγή μαγνητών από GFS, και θα το λήξω το θέμα "εξοπλισμός"... δεν είναι εκεί το έλλειμά μου... αλλά η τεχνική και το συνθετικό ταλέντο δεν αγοράζονται... το ξέρω καλά αυτό... ;) Δε ξερω αν παρατηρησες φιλε gdvelek οτι το αρθρο που παρεθεσες λεει οτι ο κιθαριστας κανει την κιθαρα, οχι η κιθαρα τον κιθαριστα. Δε λεει πουθενα οτι οι φτηνες κιθαρες ειναι το ιδιο καλες με πιο ακριβες. Οπως λες, δεν εχεις πειρα απο πολλες κιθαρες ιδιαιτερα τις ακριβες, ουτε ομως και παικτικη πειρα, εισαι ομως 100% σιγουρος οτι με την affinity σου μπορεις να κανεις οτι μπορεις να κανεις και με μια american standard. Θα μου επιτρεψεις λοιπον να αποδωσω στη γνωμη σου και την αναλογη βαρυτητα.
marathon Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2009 Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2009 αν κάποιος είναι επαγγελματίας και μάλιστα πετυχημένος, βρίσκεται εκτός αυτής της συζήτησης... Γιατί? Δεν έχει άποψη και μάλιστα πιό "βαρύνουσα" από ημών των υπολοίπων? ... το κόστος μιας ακριβής είναι ψίχουλα γι' αυτόν... Όπως και το κόστος μίας φτηνής...θα μπορούσε να αγοράσει 50 Τσέχες...πάλι λέω δεν βλέπω κανένα να το κάνει. Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή
jkstigma Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2009 Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2009 παντως αγορασα ενα φθηνο σετ εργαλεια για το σπιτι...και στη πρωτη<κοντρα> χαλάσανε :) inhttps://www.youtube.com/user/jkstigma/videos
gdevelek Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2009 Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2009 βλέπω μια κατάσταση που φέρνει προς e-λυντσάρισμα με καρφάκια και μπηχτές και δεν θα το συνεχίσω :-\
dmilo Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2009 Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2009 Αφού δεν υπάρχει περίπτωση να βγει κάποιο συμπέρασμα ή να πείσει κάποιος τους άλλους για την ορθότητα των απόψεών του, να προτείνω να σταματήσει ζγα-ζγα το τόπικ? RANDOMIZE USR 0
Jasemeister Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2009 Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2009 Xαλάρωσε gd :P Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...
theoctapus Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2009 Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2009 Με τα λεφτά αυτής http://www.thomann.de/gr/gibson_billy_gibbons_59_lpaged_signed.htm παίρνεις περίπου 217 τέτοιες http://www.thomann.de/gr/harley_benton_ms15bk.htm. Γιατί? (πραγματικά αναρωτιέμαι, δεν είναι ρητορικό το ερώτημα. Sorry αλλά έπρεπε να το πώ. :)) Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί
X-minor Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2009 Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2009 Με τα λεφτά αυτής http://www.thomann.de/gr/gibson_billy_gibbons_59_lpaged_signed.htm παίρνεις περίπου 217 τέτοιες http://www.thomann.de/gr/harley_benton_ms15bk.htm. Γιατί? (πραγματικά αναρωτιέμαι, δεν είναι ρητορικό το ερώτημα. Sorry αλλά έπρεπε να το πώ. :)) Γιατί η πρώτη σε κάποια χρόνια θα'χει διπλάσια/τριπλάσια αξία, ενώ οι 217 δεύτερες ούτε καν το 1/100 της αξίας της πρώτης. Τέτοιες κιθάρες μόνο ως επενδύσεις μπορείς να τις δείς, εκτός αν σου τρέχουν απ'τα μπατζάκια και δεν έχεις πρόβλημα με το να γρατζουνίσεις 17 χιλλιάρικα. ;D
spy Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2009 Δημοσιευμένο 27 Ιουλίου 2009 Υπάρχουν τουλάχιστον 3 κατηγορίες αγοραστών ακριβών οργάνων. α) Επαγγελματίες ή semi-pro μουσικοί με πολλά χρόνια εμπειρίας, με πολύ συγκεκριμένες απαιτήσεις για τα live και τα sessions στα οποία συμμετέχουν και με μηδενική ανοχή σε τυχόν προβλήματα ενός οργάνου τα οποία ένας ερασιτέχνης θα παρέβλεπε. Φυσικά, κάποιοι από αυτούς παθιάζονται περισσότερο από άλλους σχετικά με brand names, headstocks, mojo κλπ. αλλά και αυτό είναι μέρος του σεβασμού που έχουν προς αυτό που κάνουν. β) Χομπίστες, συλλέκτες, bedroom players κλπ. οι οποίοι ακούν γνώμες τρίτων και προσανατολίζονται στα ακριβά όργανα αν και θα μπορούσαν να καλύψουν τις ανάγκες τους και με φτηνότερες επιλογές. γ) Χομπίστες, συλλέκτες, bedroom players κλπ. οι οποίοι ακούν γνώμες τρίτων και όχι μόνο αγοράζουν μανιωδώς ακριβά όργανα, αλλά έχουν σχεδόν θρησκευτική προσήλωση σε brand names, headstocks, mojo κλπ. και επιπλέον απαξιώνουν τις φτηνότερες επιλογές χωρίς να διαθέτουν το απαραίτητο background για να κρίνουν. Το λάθος που πολλές φορές γίνεται είναι ότι συγχέουμε την κατηγορία (α) με την κατηγορία (γ).
Προτεινόμενες αναρτήσεις