Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2009 Administrator Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2009 Καταλαβαίνω πως το λες αυτό boukas, όμως ότι και να πούμε είναι αυθαίρετο καθώς το σωστό θα ήταν να γράψουν όλοι τη διαδικασία που ακολούθησαν και τα μηχανήματα που χρησιμοποίησαν. Κάτι που δεν έγινε. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν υπήρξε έλειψη επεξεργαστών υψηλών προδιαγραφών και ανάλογου κόστους. Θα ήθελα να διαψευστώ. Αν θες τη γνώμη μου οι επεξεργαστές αυτοί όταν ελέγχονται από ένα ζευγαρι ηχείων 300 (ίσως και λιγοτερα) ευρώ, τότε είναι που τα πράγματα δεν πάνε καλά. Ισως να είναι λόγω άγνοιας (κατι που δεν πιστευω για τα μελη μας) ή απλά οικονομικό το θέμα, αλλά εκεί είναι που μπορεί να ξεχωρίσει ο επαγγελματιάς ή "συνειδητός ερασιτέχνης" από τον χομπίστα. Στις προτεραιότητες της επένδυσης. Και εκεί είναι και το θεμα που νομίζω τοποθέτησε εύστοχα ο nikodemos (αν καταλαβα καλά) και συνυπογράφω. Παράλληλα μη ξεχνάμε οτι οι "μάγοι της κονσόλας" κάποτε πρέπει να ήταν κι αυτοί μαθητούδια ή απλά tape ops και tea boys. Ας μη ξεχνάμε επίσης ότι η γνώση και η εμπειρία δεν αποκτάται επειδή το "παιδεύουμε" στο μυαλό μας ή στο home studio, αλλά από το σχολείο (για τις βάσεις) και κυρίως από τον στίβο - τα χρόνια δουλειάς και καθημερινης τριβής στο στούντιο. Live and let Live.
tugito Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2009 Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2009 Καταλαβαίνω πως το λες αυτό boukas, όμως ότι και να πούμε είναι αυθαίρετο καθώς το σωστό θα ήταν να γράψουν όλοι τη διαδικασία που ακολούθησαν και τα μηχανήματα που χρησιμοποίησαν. Κάτι που δεν έγινε. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν υπήρξε έλειψη επεξεργαστών υψηλών προδιαγραφών και ανάλογου κόστους. Θα ήθελα να διαψευστώ. Αν θες τη γνώμη μου οι επεξεργαστές αυτοί όταν ελέγχονται από ένα ζευγαρι ηχείων 300 (ίσως και λιγοτερα) ευρώ, τότε είναι που τα πράγματα δεν πάνε καλά. Ισως να είναι λόγω άγνοιας (κατι που δεν πιστευω για τα μελη μας) ή απλά οικονομικό το θέμα, αλλά εκεί είναι που μπορεί να ξεχωρίσει ο επαγγελματιάς ή "συνειδητός ερασιτέχνης" από τον χομπίστα. Στις προτεραιότητες της επένδυσης. Και εκεί είναι και το θεμα που νομίζω τοποθέτησε εύστοχα ο nikodemos (αν καταλαβα καλά) και συνυπογράφω. Παράλληλα μη ξεχνάμε οτι οι "μάγοι της κονσόλας" κάποτε πρέπει να ήταν κι αυτοί μαθητούδια ή απλά tape ops και tea boys. Ας μη ξεχνάμε επίσης ότι η γνώση και η εμπειρία δεν αποκτάται επειδή το "παιδεύουμε" στο μυαλό μας ή στο home studio, αλλά από το σχολείο (για τις βάσεις) και κυρίως από τον στίβο - τα χρόνια δουλειάς και καθημερινης τριβής στο στούντιο. +1 Boukas εννοείτε ότι δεν αναφερόμουν σε σένα προσωπικά. Είδα διάφορα άτομα να εκδηλώνουν κάποια πράγματα παρόμοια και απλα ανέφερα και την δικιά μου άποψη. Θα συμφωνήσω γενικά πάνω από όλα με το σχόλιο του yameth, "το σωστό θα ήταν να γράψουν όλοι τη διαδικασία που ακολούθησαν και τα μηχανήματα που χρησιμοποίησαν. Κάτι που δεν έγινε." . Οντως αν αυτό γινόταν απο ολους θα ήταν άψογο. Φιλικά
boukas Δημοσιευμένο 10 Ιουνίου 2009 OP Δημοσιευμένο 10 Ιουνίου 2009 Το ξέρω, απλά μιας και είδα ότι έπαιρνε μια "περίεργη" τροπή το θέμα, άσχετη προς την αρχική, είπα να ξεκαθαρίσω τη θέση μου. Στο μεταξύ συμφωνώ με όσα έχουν ειπωθεί ως τώρα, απλά έκανα μια πρόταση για κάποιον επόμενο διαγωνισμό (αν και όποτε γίνει). Αυτό ;) "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7
mmentis Δημοσιευμένο 10 Ιουνίου 2009 Δημοσιευμένο 10 Ιουνίου 2009 Το παράδοξο με τέτοιο διαγωνισμό είναι οτι καθότι είναι κυρίως τεχνικός (και όχι κυρίως αρτιστικός) αυτοί που θα είναι πιο κοντά στη νίκη (εμπειρία/γνώση/εξοπλισμός) θα είναι πιθανότατα και αυτοί που θα έχουν μικρότερη ανάγκη και το συγκεκριμένο έπαθλο. Η βασική λεπτομέρεια όμως για μένα είναι οτι το έπαθλο (ο μίχτης) είναι το δευτερεύον. Η όλη εμπειρία, οι γνώσεις, οι συζητήσεις είναι το κυριότερο... και αυτό είναι ένα έπαθλο που το κέρδισαν όλοι όσοι ήθελαν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση