The Genius Loci Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2009 Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2009 Ένα ενδιαφέρον μικρό συγκριτικό που βρήκα τυχαία... οι γιαπωνεζόφιλοι νοιζάδες θα χαρούν πολύ πιστεύω: http://www.petelacis.com/2008/11/05/gibson-les-paul-vos-1960-vs-edwards-les-paul-lp130/ ;D ;D ;D Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing
alderbody Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2009 Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2009 ...pete lacis... ...ΛΑΚΗΣ ;D περαν πλακας, μια Edwards LP που ειχα παιξει ηταν πραγματικα πολυ καλη. Το μικρο(τερο) βαρος ισως να οφειλεται και σε weight relieved body... γενικως, πολυ αξια οργανα. wood matters
elavd Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2009 Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2009 γενικως, πολυ αξια οργανα. Αυτό το άσχημο logo να μην είχαν... :( www.facebook.com/YourPaintedSmile
The Genius Loci Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2009 OP Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2009 Το μικρο(τερο) βαρος ισως να οφειλεται και σε weight relieved body... Όχι. ;) Η Edwards δεν είναι... Gibson. ;) Οι κόπιες Les Paul που βγάζει είναι.... φουλ ξύλο, απλώς είναι ελαφρύτερο των Gibson (στατιστικά, στο σύνολο, όχι σε μεμονωμένα κομμάτια απαραίτητα). Κάποιοι λένε ότι η ποικιλία του μαονιού που χρησιμοποιούν είναι εκ'φύσεως ελαφρύτερο ξύλο. Ηχητικά βέβαια, μια πιο ελαφριά κιθάρα δεν συνεπάγεται απαραίτητα ότι ακούγεται και καλύτερα, πέρα από τα άλλα αναμφισβήτητα πλεονεκτήματα που έχει. Εμένα μου έκαναν εντύπωση περισσότερο οι παρατηρήσεις περί μεγαλύτερης γωνίας κλίσης στο μπράτσο. Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing
alderbody Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2009 Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2009 Η Edwards δεν είναι... Gibson. ;) Οι κόπιες Les Paul που βγάζει είναι.... φουλ ξύλο, απλώς είναι ελαφρύτερο των Gibson (στατιστικά, στο σύνολο, όχι σε μεμονωμένα κομμάτια απαραίτητα). Κάποιοι λένε ότι η ποικιλία του μαονιού που χρησιμοποιούν είναι εκ'φύσεως ελαφρύτερο ξύλο. Σε βλεπω πολυ σιγουρο, οποτε παω πασο. Αλλωστε υποθεση εκανα, εξ'ου και το "ισως". ;) Εμένα μου έκαναν εντύπωση περισσότερο οι παρατηρήσεις περί μεγαλύτερης γωνίας κλίσης στο μπράτσο. Η αυξημενη γωνια φανταζομαι οτι θα αναγκαζει τη γεφυρα να στεκεται ψηλοτερα, αρα χοντρικα να δινει πιο πριμαριστο ηχο λογω μεγαλυτερης break angle. wood matters
bihlas87 Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2009 Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2009 Η αυξημενη γωνια φανταζομαι οτι θα αναγκαζει τη γεφυρα να στεκεται ψηλοτερα, αρα χοντρικα να δινει πιο πριμαριστο ηχο λογω μεγαλυτερης break angle. ...και να δυσκολευει ακομα περισσοτερο το δεξι χερι των φεντερακηδων...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2009 OP Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2009 Σε βλεπω πολυ σιγουρο, οποτε παω πασο. Αλλωστε υποθεση εκανα, εξ'ου και το "ισως". ;) Καμμία παρεξήγηση. ;) Η "σιγουριά" μου βασίζεται σε παρατηρήσεις κατόχων σχετικά με το βάρος των ξύλων των Edwards (που ισχύει, για παράδειγμα, και για τις SG, που δεν γίνεται να είναι weight relieved). Σίγουρα πρόκειται για άλλη ποικιλία του είδους "mahogany" που χρησιμοποιούν και άλλοι γιαπωνέζοι κατασκευαστές. Επίσης έχουν κυκλοφορήσει κατά καιρούς... ακτινογραφίες (!!!) από Edwards και Tokai που αποδεικνύουν ότι δεν υπάρχουν τρύπες κάτω από το καπάκι (σε αντίθεση με πολλές Gibson) και ότι το μπράτσο συνδέεται με long tenon στο σώμα (σε αντίθεση με το 90% των Gibson). Να σημειώσω ότι όλα αυτά δεν σημαίνουν απολύτως τίποτα αν η κιθάρα ακούγεται σαν τενεκές και παίζει σαν τελάρο με χορδές. Όμως το συγκριτικό (και τ'αυτιά μας) άλλα μας λένε... ;) Κάτι άξιο παρατήρησης, στο συγκεκριμένο συγκριτικό, είναι αυτό: To that point, when I bought the Gibson, it was after playing about 30 Les Pauls and this one was the lightest and most resonant of the bunch, so take that into consideration. Ενώ η Edwards προφανώς παραγγέλθηκε online και unseen... ;) Η αυξημενη γωνια φανταζομαι οτι θα αναγκαζει τη γεφυρα να στεκεται ψηλοτερα, αρα χοντρικα να δινει πιο πριμαριστο ηχο λογω μεγαλυτερης break angle. Ναι, το γράφει κιόλας για την γέφυρα. Δεν ξέρω πως επηρεάζει όμως στη σκληρότητα των χορδών στο χέρι. Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing
alderbody Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2009 Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2009 για παράδειγμα, και για τις SG, που δεν γίνεται να είναι weight relieved καλα αν θελεις, ολα γινονται... ;) ενα φιλετακι απο πανω κι ενα απο κατω για να κλεισει το σωμα-Emmental και μια χαρα! δεν λεω οτι το κανουν οι συγκεκριμενοι, αλλα μπορει να γινει. Σίγουρα πρόκειται για άλλη ποικιλία του είδους "mahogany" που χρησιμοποιούν και άλλοι γιαπωνέζοι κατασκευαστές. mahogany? afto ειναι ;D wood matters
The Genius Loci Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2009 OP Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2009 mahogany? afto ειναι ;D Mallon afto einai, alla pio mahogany? Giaponeziko kalytero gia metal? Amerikaniko gia varia riffs? Πραγματικά πάντως, με αυτό, και άλλα, συγκριτικά ανάμεσα σε Gibson και "γιαπωνέζικες κόπιες", αναρρωτιέμαι για τα επιχειρήματα των fans της Gibson... τα οποία εν τέλει περιορίζονται στα: 1) Ναι, αλλά έχει καλή μεταπωλητική αξία 2) Ναι, αλλά έχει mojo Και ξαναματαπαρατηρώ ότι μιλάμε για μια VOS που επιλέχτηκε ανάμεσα σε 30 άλλες Les Paul. Προσωπικά δεν μπορώ να πω ότι έχω παίξει με εκατοντάδες Les Paul, έχω παίξει όμως με καναδυο ντουζίνες (από διάφορες εποχές) και μπορώ να πω ότι ΜΙΑ μου άρεσε πραγματικά (ανήκει σε φίλο συμφορουμίτη και είχε... αλλαγμένους μαγνήτες). ::) Δεν επιθυμώ να ξεκινήσω flame war και ειλικρινά εύχομαι να είχα παίξει με περισσότερες Gibson Les Paul... αλλά τότε τι θα γινόταν αν δοκίμαζα ΜΙΑ γιαπωνέζα στην τύχη, και τις έσβηνε όλες? Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing
marathon Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2009 Δημοσιευμένο 12 Μαΐου 2009 1) Ναι, αλλά έχει καλή μεταπωλητική αξία Λίγο είναι αυτό? Στο κάτω κάτω, εάν δεν είχε αξία, δεν βλέπω γιατί κάποιος πρέπει να αγοράζει κιθάρα και όχι να φτιάχνει μια ΑΚΡΙΒΩΣ στα μέτρα του. Δέχομαι ότι μια custom handmade, μπορείς να την ακούσεις μόνο όταν αρχίσει να ολοκληρώνεται, ενώ τις έτοιμες τις δοκιμάζεις. 2) Ναι, αλλά έχει mojo Αυτό πάλι, δεν το κατάλαβα ποτέ τι σημαίνει Δεν επιθυμώ να ξεκινήσω flame war και ειλικρινά εύχομαι να είχα παίξει με περισσότερες Gibson Les Paul... αλλά τότε τι θα γινόταν αν δοκίμαζα ΜΙΑ γιαπωνέζα στην τύχη, και τις έσβηνε όλες? Τίποτα, απλά επιβεβαιώνεις αυτό που πιστεύω...ότι δεν μετράει κανένα λογότυπο ή χώρα κατασκευής, αλλά το πως κάθεται η κιθάρα στο χέρι και στο αυτί σου Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση