tugito Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2009 Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2009 Τα "khz" στα οποία αναφέρεσαι είναι το sampling rate, δεν έχουν σχέση με τα hertz του ακουστικου φάσματος. Όπως στην εικόνα έχουμε τον "κόκκο" (pixel). Όσα περισσότερα "pixel" έχει ο ήχος μας, τόσο περισσότερο προσεγγίζει την πραγματικότητα. Βέβαια μετά από ένα σημείο οι διαφορές είναι λιγότερο αντιληπτές. Δεν κατάλαβα. Θεωρητικα, το αυτι μπορει να αντιληφθει απο 20hz εως 20khz. Σωστά; Τα Pixel που λες στην περιπτωσή μας είναι οι ανάλυση / samples / σημεία του σήματος πχ. που θα λάβει κατά το sampling η κάρτα ήχου μας ,τα λέω πολύ απλά. 44.100 χιλιάδες δείγματα ανα sec. Αυτό είναι το sampling rate. Τα bit αφορούν την δυναμική περιοχή. Δεν κατάλαβα που ήταν το λάθος ή τί εννοείς. Σε ποια hertz αναφέρεσαι; Τι σημαίνει hertz του ακουστικου φάσματος και τί hertz του sampling rate? ??? Το ένα αναλαμβάνει να κάνει convert το analog σε digital (sampling rate) και το άλλο αποτελεί τον δικό μας φυσικό convertor ήχου από εξωτερικές πηγές στο αυτί (ανθρώπινο ακουστικό φάσμα). Ας με κατατοπίσει κάποιος.. :) Χάος με τα 192khz..
odeon-mastering Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2009 Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2009 @νικοδημος ιδιοφυής εμποράκος Αν και παντα ημουν "NO GODS NO MASTERS" τυπακος, αυτο δεν θα τολμουσα να το πω....διαπραττεις υβρη :P και σε προκαλω σε μονομαχια (με ριψη μετασχηματιστων) αν δεν το παρεις πισω. Δεν ειχα καταλαβει οτι η κουβεντα μας ηταν αναλογικο vs ψηφιακο. Εγω μιλουσα για το θεμα της υψηλης αναλυσης και η συνεντευξη το Neve ηταν μονο ενα εργαλειο για την αποδειξη οτι τουλαχιστον καποιος (Geoff Emerick) ακουει και 54Κhz. Oσο αφορα τις ικανοτητες του κυριου Neve στην προωθηση των προιοντων του, ειμαι σιγουρος οτι εχεις δικιο.....αλλα εγω την ιστορια αυτη την ακουσα απο τον Eric Simpson την ωρα που καλωδιονα μια Cadac κονσολα πριν τουλαχιστον 5 χρονια... και εν παση περιπτώσει παρεθεσα 2 ακομα συνδεσμους που δειχνουν (αν οχι αποδεικνυουν) οτι "υπαρχει ζωη και μετα τα 20000Hz". Δυστυχως δεν εχω χρονο να ψαξω το forum (για παλαιοτερα θεματα) αλλα θεωρησα χρεος να βοηθησω εναν συνομιλιτη μου με καποια δωρεαν γνωση. Αυτο το κανω απο δικη μου ευχαριστηση και αναγκη να μαθω. ...και η συζήτηση τότε ήταν ψιλοβαρετή, αφοριστική και ιδιαίτερα θορυβώδης παλινδρομώντας ανάμεσα την σοβαρότητα και την σοβαροφάνεια...... Δεν υπηρχαν αφορισμοι απο κανενα μερος της συζητησης αυτης (δεν ξερω βεβαια για την παλαιοτερη αλλα δεν ημουν εκει και δεν με αφορα)...το αντιθετο υπηρχαν γνωμες, παραθεσεις συνδεσμων και ερωτησεις....διαβαζω ξανα τις αποστολες και δεν βλεπω ουτε ενα απο εμας να βριζει/βριζεται :D. Η παραθεση σου απο το προηγουμενο θεμα με βρισκει συμφωνο σε ολα, τα λες πολυ καλα. Απλα να σου πω οτι θεωρω οτι το 20000 ειναι το οριο του αυτιου μας και οχι του σωματος μας, και ακουμε με ολα μας τα κυτταρα :). Οσον βεβαια αφορα τα 24bit vs 16bit και 44100Hz vs 96K/192K νομιζω οτι οι περρισοτερες αποψεις συγκλινουν στο οτι ειναι καλυτερα στην επεξεργασια του ηχου να δουλευουμε οσο πιο ψηλα γινεται για να αποφευγονται διαστερβλωσεις που εχουν σχεση με τα μαθηματικα και τις στρογγυλοποιησεις. @zestair Δεν ειχα κακο σκοπο πιστεψε με . Συμμετεχω και σε αλλα 2 φορουμ με αυτο το ονομα και δεν εχω ουτε εκει υπογραφη με τον ιστοτοπο μου (αν και απο σημερα θα βαλω). Τωρα βεβαια που το σκεφτομαι το SRC ειναι κατ εξ οχην δουλεια ενος mastering engineer...και παρ ολα αυτα ειπα πως μπορει καποιος να το κανει μονος του....τελος παντων δεν θελω να σε στεναχωρω (ουτε και κανεναν αλλο) και δεν θα ξαναγινει.... Φιλικα, Αποστολης www.odeon-mastering.com
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2009 Guru Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2009 Αποστόλη εγώ διάβασα με πολύ ενδιαφέρον τα λινκ που παρέθεσες και αν και εγώ συμμερίζομαι την άποψη περί συμμετοχής των πέρα του ακουστού φάσματος δρώμενων στον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον ήχο και ακόμη περισσότερο την μουσική, παρ'όλα αυτά είναι και πάλι υποθέσεις και οι οποίες βέβαια πρωτίστως εγείρουν το θέμα των ακουστών artifacts του μέσου αναπαραγωγής και του χώρου ακρόασης και όχι του ίδιου του υπερυψηλού συχνοτικού περιεχομένου αυτού καθε αυτού..... ...ο σκοπός του ποστ μου είναι πιο πολύ να προλάβει μια επανάληψη της ίδιας συζήτησης.....και όχι το θέμα δεν είναι (ή δεν πρέπει να είναι) analog vs digital αλλά να είσαι σίγουρος ότι εκεί θα καταλείξει....και ο λόγος είναι απλός....οι περισσότεροι εδώμέσα αλλά και σε όλα τα φόρουμ δεν αντιλαμβάνονται την φύση ούτε της μίας έννοιας ούτε της άλλης αλλα απλά αναλώνωννται στο αναμάσημα νεο-δογμάτων των διαφόρων "θεών-κατασκευαστών"....αν θέλειςλοιπόν το ποστ μου έχει σκοπό να σε προστατέψει από περιττό και άσκοπο χάσιμο πολύτιμου χρόνου και όχι να αντικρούσεικάτι από αυτά που έγραψες.... σόρρυ αν γίνομαι κακός για κάποιους αλλάμε το χάιδεμα στα αυτιά δουλειά δεν γίνεται.... ...όσο για τον Neve......ο τύπος έβγαλε μικρόφωνο με την SE electronics ....με φυσικά βέβαια μαγικούς custom wired trafffos......τι να πω τώρα....προτιμώ να διαβάζω τον Geoff Tunner στο gearslutz ;) ....αααα και μην με προκαλείς σε ρίψη μετασχηματιστών....έχω τρομερά μεγάλο οπλοστάσιο ;D ;D ;D ;D check my websitehttps://www.mixingnik.com
bloody_sunday Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2009 Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2009 Αποστόλη, εφόσον η ηλεκτρονική σου διεύθυνση δεν αφορά στο θέμα, μην την βάζεις. Μπορείς βέβαια να την βάλεις στην υπογραφή σου στο κάτω μέρος κάθε δημοσίευσης σου, πηγαίνοντας προφίλ-->ρυθμίσεις προφίλ. Επίσης διάβασε προσεκτικά τους κανόνισμούς του Noiz. 7.Τα μέλη συμφωνούν να μη προωθούν, να διαφημίζουν ή να δυσφημίζουν έμμεσα, αλλά και άμεσα προϊόντα δικά τους ή άλλων και τις έμμισθες υπηρεσίες τους. Η αναφορά σε προϊόντα και υπηρεσίες μπορεί να γίνεται μόνο αν έχει ρόλο ενημερωτικό στην συζήτηση. Δεν προωθεί τα προϊόντα του, ίσα ίσα που δηλώνει την ιδιότητά του και αυτό θα έπρεπε να απαιτείται (αν δεν απαιτείται ήδη) από όλους τους επαγγελματίες του χώρου που συμμετέχουν στο φόρουμ. Και χαίρομαι που συμμετέχει γιατί μια ακόμη κόσμια γνώμη ειδικού είναι οπωσδήποτε επιθυμητή! :) Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages
odeon-mastering Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2009 Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2009 @nikodemos Eχεις κι εσυ το δικιο σου, ως συντονιστης πρεπει να κρατας τα γκεμια γερα, καταλαβαινω. Αλλα και η επαναληψη μητηρ πασης μαθησεως....και πολλοι χρειαζονται "γνωση", εγω ειδικα. Παντως δεν θα εμπαινα σε αντιπαραθεσεις, ειδικα για θεματα που η γνωση μου ειναι περιορισμενη (δεν εχω σπουδασει ψηφιακη θεωρια) Για το μικροφωνο δεν ηξερα γιατι εχω χρονια να ασχοληθω με μικροφωνα (ακομα αυτο μου ελειπε να εχω να μαθαινω) αλλα σιγουρα δεν πιστευω να εβαλε το ονομα του σε καμια "πατατα". Ο Geoff Tunner ποιος ειναι?? Και μην μου πεις να χρησιμοποιησω το search (οπως λενε ολοι οι gearslutz τωρα τελευταια απο μοδα) www.odeon-mastering.com
zestair Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2009 Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2009 Hz ακουστικού φάσματος-->http://en.wikipedia.org/wiki/Audio_frequency Hz ψηφιακού αρχείου ήχου--> http://en.wikipedia.org/wiki/Sampling_rate, http://en.wikipedia.org/wiki/Discrete_signal http://en.wikipedia.org/wiki/Sampling_(signal_processing)#Sampling_rate
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2009 Guru Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2009 Ο Geoff Tunner ποιος ειναι?? Και μην μου πεις να χρησιμοποιησω το search (οπως λενε ολοι οι gearslutz τωρα τελευταια απο μοδα) ...sorry είναι Tanner και όχι Tunner που έγραψα......ήταν σχεδιαστής και σύντομα αρχισχεδιαστής της Neve την χρυσή της εποχή (1971 έως τα τέλη της δεκαετίας)...τώρα έχει την Aurora Audio η οποία βγάζει κατά βάση Neve clones ( ;D ;D ;D) ...απλά στο gearslutz όταν γράφει , ΓΡΑΦΕΙ ;)......μαζί με τους Fletcher & Jim Williams είναι πολύ καλή επιλογή για ανάγνωση..... ...βασικά δε νομίζεις ότι θα ήταν πιο καλό να παραθέσεις την άποψη σου στο στίκυ θέμα που προανέφερα?....έτσι θα υπάρχει και μια πιο συγκεντρωτική παράθεση απόψεων πράγμα καλό για όλους μας ;) check my websitehttps://www.mixingnik.com
jmone Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2009 Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2009 back to topic πάω εγώ (έτσι να σας τη σπάσω) γράψτε μερικά όργανα και mixάρετε στα 44.100 και στα 192 αυτό που θα φανεί με τη μια είναι ότι στα 44.100 γεμίζει το mix ενώ στα 192 χωράει να βάλεις και μια συμφωνική και ακόμα έχεις χώρο ;D κάντε το σαν test σε ένα απλό mix αφού κάνετε και το 192 export στα 44,100 ακούστε πιο έχετε mixάρει καλύτερα εγώ πάντως δουλεύω πολύ καλύτερα σε μεγάλες δειγματοληψίες ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2009 Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2009 Επίσης, όταν γράφουμε σε υψηλότερη ανάλυση, δουλεύει καλύτερα και ο AD converter μας. Δεν είμαι και πολύ σίγουρος για αυτό.
odeon-mastering Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2009 Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2009 ...βασικά δε νομίζεις ότι θα ήταν πιο καλό να παραθέσεις την άποψη σου στο στίκυ θέμα που προανέφερα?....έτσι θα υπάρχει και μια πιο συγκεντρωτική παράθεση απόψεων πράγμα καλό για όλους μας ;) Oταν γνωριστουμε θα σου φερω τον λογαριασμο απο τον οφθαλμιατρο, τον οποιο θα πρεπει να δω αφου διαβασω 5 σελιδες θεμα...χεχεχεχχε Ομως σοβαρα τωρα, θα το διαβασω και αν εχω κατι να προσθεσω, θα το κανω. Αποστολης www.odeon-mastering.com
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση