Van Der Alexius Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2009 Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2009 Τελευταια ακουω ολο και περισσοτερο πως οι δισκογραφικες εταιριες δεν νοιαζονται πλεον για την ποιοτητα ηχου των cd αλλα μονο για τα mp3 players τα οποια κυριαρχουν πλεον, γι αυτο οσο περναει ο καιρος τα κομματια που βγαινουν ειναι πιο δυνατα σε ενταση και χωρις δυναμικες. Γενικοτερα εχει αναπτυχθει η θεωρια του Loudness War. Πιο προσφατο παραδειγμα ειναι το Death Magnetic των Metallica, δειτε το παρακατω video: ενω η εκδοση του guitar hero δειτε πως ειναι: http://www.youtube.com/watch?v=A9Jc6kuWVos&feature=related Και καταληγουμε σε αυτο το video: ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ??? ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΙΑ?? ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ?? Προσωπικα εχω να αγορασω CD απο το 2000 και ουτε προκειτε ξανα. /size]
Superfunk Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2009 Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2009 τα αυτια σου δεν προκειται να καταστραφουν αν ακους τα cd σε λογικη ενταση,δεν εχει καμμια σχεση το loud mastering με την υγεια των...αυτιων σου ;D οντως τα επιπεδα του loudness στο Mastering ειναι παρα πολυ υψηλα στην εποχη μας σε σχεση με 15 χρονια πριν,αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι δεν γινονται εξαιρετικα mastering ακομα και αν ειναι πολυ δυνατα. τελος τι σχεση εχει το φορματ (wav ή mp3) με το loudness? :o εν κατακλειδι ...μαλλον σε εχουν παραπληροφορησει φιλε μου..... επισης να σου υπενθυμισω την παγια αποψη του noiz επι της πειρατιας:ειναι απαραδεκτη και δεν επιτρεπεται να διαφημιζετε στο site αυτο www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Van Der Alexius Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2009 OP Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2009 Ναι δεν ειπα το αντιθετο, ας πουμε το American Idiot ηταν απολαυση να το ακους. Τα αυτια μου δεν ξερω αν θα καταστραφουν παντως εχουν λαλήσει με τοσο αχρηστο distorsion. Και η ελειψη δυναμικων σε κανει να δυναμωσεις την ενταση. Αυτο για τα mp3, δεν αναφερθηκα στο φορματ αλλα στην συσκευη η οποια τις περισσοτερες φορες παιζει και wav. Εννοω πως ενδιαφερονται μονο στο αν ακουγεται καλα στα ακουστικα, εξου και το loudness
bloody_sunday Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2009 Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2009 http://www.noiz.gr/index.php?topic=11635.0 http://www.noiz.gr/index.php?topic=162108.0 http://www.noiz.gr/index.php?topic=162164.0 http://www.noiz.gr/index.php?topic=161489.msg256532#msg256532 Kι επειδή συνδυάζεται με τα κακώς εννοούμενα πλεονεκτήματα του cd έναντι του βινυλίου: http://www.noiz.gr/index.php?topic=10419.0 http://www.noiz.gr/index.php?topic=159495.0 Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages
Kako_Skyli Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2009 To loudness wars ξεκινισε απο τοτε που η μουσικη ξεκινισε να παιζεται στο ραδιοφωνο... τοτε πιστευαν οτι οσο πιο δυνατα ακουγεται ενα κομματι στο ραδιοφωνο τοσο μεγαλυτερη επιτυχια θα εκανε (μιας που η τεχνολογια του ραδιοφωνου και της αναπαραγωγης του ηχου μεσω ηλεκτρονικων μεσων ηταν περιορισμενη) Υπαρχει ενα αρθρο του J.Cox γυρω απο την σχεση rms εντασης (γιατι εκει βρισκεται το loudness wars) και χροιας.. το συμπερασμα τελικα ειναι οτι ο ορος δυναμικη (με την μουσικη εννοια και οχι την τεχνολογικη) ειναι θεμα ψυχοακουστικης.. ενα απλο παραδειγμα που ειχε στο αρθρο ειναι μια μελετη οπου πολλοι ακροατες (με ακουστικα στα αυτια) ακουγαν κοματια ομιλιας και διαφορων μουσικων οργανων (κρουστα, πιανο κ.α.) τα οποια εχουν χαρακτιριστικο δυναμικο χαρακτηρα οπου το καθε δειγμα ηχου ειχε ιση rms τιμη αλλα διαφορετικη δυναμικη.. με αλλα λογια ολα ειχαν την ιδια ενταση αλλα οι ακροατες συγκρινοντας τα τα ταξινομουσαν με τετοιο τροπο που να φαινεται στην πραγματικοτητα τι ειναι πιο δυνατο.. αυτο δειχνει οτι η δυναμικη (μουσικα παντα) ειναι ασχετη της εντασης (rms)... και ειναι λογικο γιατι η μειωση της δυναμικης (τεχνολογικα) ειναι ανθρωπινη δημιουργια...
korakios Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2009 Δημοσιευμένο 25 Μαΐου 2009 To loudness wars ξεκινισε απο τοτε που η μουσικη ξεκινισε να παιζεται στο ραδιοφωνο... τοτε πιστευαν οτι οσο πιο δυνατα ακουγεται ενα κομματι στο ραδιοφωνο τοσο μεγαλυτερη επιτυχια θα εκανε (μιας που η τεχνολογια του ραδιοφωνου και της αναπαραγωγης του ηχου μεσω ηλεκτρονικων μεσων ηταν περιορισμενη) Και για να συνεχίσω,απλά σκέψου οτι οι σταθεροί πελάτες της μουσικής βιομηχανίας που θα αγοράσουν ένα cd είναι οι ραδιοφωνικοί σταθμοί...
boukas Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2009 Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2009 Εμ το ποστ του bloody δεν το είδατε;Δε βαριέστε να ξανασυζητάμε ακριβώς τα ίδια σε καινούρια θέματα, αντί σε κάποια που υπάρχουν ήδη, σε περίπτωση που έχουμε να πούμε κάτι καινούριο;; "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7
bloody_sunday Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2009 Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2009 To loudness wars ξεκινισε απο τοτε που η μουσικη ξεκινισε να παιζεται στο ραδιοφωνο... Με μια βόλτα από Wiki θα δεις ότι η ραδιοφωνική εκπομπή μουσικής έχει ηλικία περίπου 90 ετών, και η σταδιακή διακοπή του direct-to-disc και η εισαγωγή του mastering ξεκίνησε πριν από 60. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages
odeon-mastering Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2009 Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2009 Με μια βόλτα από Wiki θα δεις ότι η ραδιοφωνική εκπομπή μουσικής έχει ηλικία περίπου 90 ετών, και η σταδιακή διακοπή του direct-to-disc και η εισαγωγή του mastering ξεκίνησε πριν από 60. To mastering και το loudness war δεν εχουν αμεση και αποκλειστικη σχεση www.odeon-mastering.com
korakios Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2009 Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2009 Εμ το ποστ του bloody δεν το είδατε;Δε βαριέστε να ξανασυζητάμε ακριβώς τα ίδια σε καινούρια θέματα, αντί σε κάποια που υπάρχουν ήδη, σε περίπτωση που έχουμε να πούμε κάτι καινούριο;; Ούπς όντως! ;D
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση