spy Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Η Λα μινόρε πεντατονική (5-8,5-7,5-7,5-7,5-8,5-8 από μπάσα προς πρίμα) είναι η καλύτερή σου φίλη. Παίζεται πάνω από μπλουζ σε Λα μινόρε, Λα ματζόρε και Ντο ματζόρε. Μάθε την κι όλα θα πανκ αλά. :) Για τη μΥξολύδια, τη σουπερλόκριαν και τις ναπολιτάνικες θα τα πούμε αργότερα, όταν πας ΩΔΕΙΟ. ;D
korakios Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Δε χρεάζεται τίποτα....προς τους μαγνήτες ήχος πρίμος,προς τα κλειδιά ήχος-μπάσσος... ;D αυτά, άντε το πολύ να μάθεις νούμερα στην ταστιέρα 0-5-3 κτλ...και φυσικά τρελή όρεξη! Η πολύ η γνώση κακό κάνει,αφού θυμάμαι ψάχναμε για βιολί και απο τα 7 άτομα ένας κατάφερε να αυτοσχεδιάσει...οι υπόλοιποι τα είχαν χαμένα χωρίς την ύπαρξη παρτιτούρας... Προσωπικές απόψεις πάντα...!
dvat Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Αν ας πουμε εχεις F μεσα στο κομματι αντι για F# τοτε αντι για Gmaj θα παίξεις Gμυξολυδιο γιατι η F ειναι b7 στην Gmaj Σωστά, και τέτοιοι μικρο κανόνες υπάρχουν άπειροι... Άν η πρώτη συγχορδία είναι ματζόρε και η προηγούμενη είναι ματζόρε 1 τόνο χαμηλότερα, παιζω Mixolydian. Άν η πρώτη συγχορδία είναι ματζόρε και η επόμενη είναι ματζόρε 1 τόνο ψηλότερα παίζω Lydian. Άν η πρώτη συγχορδία είναι μινόρε και η τέταρτη ματζόρε 2,5 τόνους ψηλότερα παίζω Dorian κλπ.. Στην πραγματικότητα αυτά ισχύουν MONO για απλά Progressions όπου δεν αλλάζει το key center... Το πως σκεφτόμαστε σε αυτές τις περιπτώσεις είναι άλλη ιστορία... Ξεκίνα με τα απλά πρώτα... Όχι άλλα μινόρε...
koxcygr Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 OP Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 To ότι το κομμάτι αρχίζει από τη συγχορδία G (σολ ματζόρε) δεν σημαίνει ότι και το τραγούδι είναι γραμμένο σε Σολ 100%. Άν θεωρήσουμε ότι το τραγούδι είναι γραμμένο σε Σολ, δηλαδή η τονική σου είναι η νότα Σολ και η πρώτη συγχορδία είναι Σολ ματζόρε, τότε από τις παραδοσιακές κλίμακες ταιριάζουν τουλάχιστον 3. G major - (G, A, B, C, D, E, F#, G) G lydian - (G, A, B, C#, D, E, F#, G) G mixolydian - (G, A, B, C, D, E, F, G) αυτά για αρχή... έχει πολύ ψωμί το θέμα... Ωραια ας υποθεσουμε οτι το κομματι ειναι G major και η κλιμακα ειναι επισης G major επειδη δεν ξερω να διαβαζω μουσικη βλεπω π.χ τις θεσεις τις κλιμακας και αρχιζω να πεζω διαφορα στο τεμπο που πρεπει και φυσικα στην κλιμακα G major. Ερωτηση¨ Οπου και να πεξω πανω στη G major κλιμακα εφοσον το κομματι ειναι στην σωστη κλιμακα θα ακουγετε κανονικα χωρις να παραφωνιζει??? :)
dvat Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Άν κατάλαβα την ερώτησή σου, ναι αν παίζεις πάνω στην Σολ ματζόρε κλίμακα ΔΕΝ πρόκειται αν ακουστείς φάλτσος, δεν σημαίνει όμως ότι θα κουστούν και ωραία αυτά που θα παίζεις.... Το πιο σημαντικό πράγμα είναι σιγα σιγά να βρεις φράσεις ώστε το παίξιμό σου να φραζάρει... Τότε θα δεις ότι τους κανόνες τους μαθαίνεις για να τους παραβιάζεις... Μόνο τότε όμως... Προς το παρόν μάθε τους κανόνες... Όχι άλλα μινόρε...
darshan Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 1. τραγούδα 2. τραγούδα 3. προσπάθησε να βρεις στην κιθάρα αυτό που τραγουδάς 4. παίζε λίγα 5. παίζε πιό λίγα 6. πήγαινε στο ωδείο 7. αφού πας, να επαναλαμβάνεις τα βήματα από το 1 μέχρι το 5 τακτικά πριν απ'όλα αυτά, προσπάθησε να βρεις τον ρυθμό.
koxcygr Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 OP Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Πεζω ηδη καποια σολα απο γνωστα κομματια απλα δεν ξερω να τα ερμηνευσω ωστε να παρω και τις καταλληλες πληροφοριες. Τα root notes τι ρολο βαρανε???? Και κατι αλλο μηπως ξερει κανεις που μπορω να βρω ετοιμα backing tracks ???? Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις. :)
koxcygr Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 OP Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Η Λα μινόρε πεντατονική (5-8,5-7,5-7,5-7,5-8,5-8 από μπάσα προς πρίμα) είναι η καλύτερή σου φίλη. Παίζεται πάνω από μπλουζ σε Λα μινόρε, Λα ματζόρε και Ντο ματζόρε. Μάθε την κι όλα θα πανκ αλά. :) Για τη μΥξολύδια, τη σουπερλόκριαν και τις ναπολιτάνικες θα τα πούμε αργότερα, όταν πας ΩΔΕΙΟ. ;D Ακριβως αυτο κανω αλλα δεν εχουν σχεση και τα root notes???Και αν ναι τι??? :)
koraxprs Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Ρε παιδιά, μου φαίνεται τον μπλέκετε άσκοπα τον άνθρωπο. Απ'ότι κατάλαβα προσπαθείς να ξεκινήσεις να παίζεις πάνω από ένα κομμάτι, ωραία; Ξέχνα (για την ώρα) Λύδιες και Μιξολύδιες, ξέχνα και την εφτατονική ματζόρε ακόμα (νομίζω ότι είναι πιο δύσκολο να φρασάρεις σε φουλ εφτατονική κλίμακα) και αν το κομμάτι σου είναι G major, παίξε με την E (μι) πεντατονική. Νομίζω είναι ό,τι πιο εύκολο για να γκρουβάρεις και να χτίσεις 2-3 απλές φράσεις να ξεκινήσεις. :)
koxcygr Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 OP Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2009 Πως μπορω να καταλαβω ποια κλιμακα να πεξω πανω σε ενα κομματι(τουλαχιστον οταν το κομματι δεν αλλαζει τονικοτητα και μονο σε πεντατονικες κλιμακες προς το παρον)??? π.χ μου λες να παιξω πανω απο το κομματι που ειναι G major την κλιμακα Ε πεντατονικη, γιατι την Μι και οχι την Σολ μαντζορε πεντατονικη??? Η μηπως καλυτερα να μην ρωταω προς το παρον???? Και αυτο με τα root notes μπορει να μου το εξηγησει κανεις??? :)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση