Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο
Κάθε κλίμακα έχει τουλάχιστον μια κοινή συγχορδία με όλες τις υπόλοιπες κλίμακες

 

Η ντο ναπολιτάν με την ντο# ναπολιτάν λοιπόν τί κοινες συγχορδίες έχουν;

  • Απαντήσεις 35
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δημοσιευμένο

Η ντο ναπολιτάν με την ντο# ναπολιτάν λοιπόν τί κοινες συγχορδίες έχουν;

 

Έλεος... Η ναπολιταν δεν είναι κλίμακα όπως λέμε μινόρε ματζόρε, αλλα είδος συγχορδίας.

 

Βασικές γνώσεις είναι αυτές ρε παιδιά. Αν δεν ξεκινήσετε απο κει μην περιμένετε να εξηγήσετε τέτοια φαινόμενα. Η παπαγαλίστε τα ή μην ρωτάτε.

Δημοσιευμένο

Awaken, please πάρε ένα βιβλίο βασικής θεωρίας της μουσικής για να μάθεις βασικές έννοιες όπως διέσεις, υφέσεις, οπλισμούς κλπ (π.χ. γιατί λέμε ότι η φα ματζόρε έχει Βb και όχι A# όπως γράφεις εσύ). Μετά τα ξαναλέμε. :)

 

Επίσης ο συμβολισμός C+, F+ για ματζόρε συγχορδίες δεν χρησιμοποιείται πλέον.

 

Η ντο ναπολιτάν με την ντο# ναπολιτάν λοιπόν τί κοινες συγχορδίες έχουν;

H ντο# ναπολιτάν είναι σχετική μινόρε της μι μπολονέζ. :D

Δημοσιευμένο

Έλεος... Η ναπολιταν δεν είναι κλίμακα όπως λέμε μινόρε ματζόρε, αλλα είδος συγχορδίας.

 

Βασικές γνώσεις είναι αυτές ρε παιδιά. Αν δεν ξεκινήσετε απο κει μην περιμένετε να εξηγήσετε τέτοια φαινόμενα. Η παπαγαλίστε τα ή μην ρωτάτε.

 

Πολύ βασικες :Ρ δεν έχω χρόνο να το αναλύσω πολύ αλλα αυτο που είπες και παρέθεσα δεν στέκει πάντα και γιαυτό είμαι σιγουρος.

 

Τώρα μιλόντας για κλίμακες/συγχορδιες όπως η ναπολιτάν και λοιπές μακαρονάδες, δεν μπορώ να είμαι σιγουρος στις απαντήσεις μου γιατι δεν τις έχω ψάξει αρκετά. Αν επιμένεις πάντως με προσοπικά μήνυματα ή μσν, όταν γυρίσω το βραδυ, μπορούμε να το συζητίσουμε

Δημοσιευμένο

Πολύ βασικες :Ρ δεν έχω χρόνο να το αναλύσω πολύ αλλα αυτο που είπες και παρέθεσα δεν στέκει πάντα και γιαυτό είμαι σιγουρος.

 

Τώρα μιλόντας για κλίμακες/συγχορδιες όπως η ναπολιτάν και λοιπές μακαρονάδες, δεν μπορώ να είμαι σιγουρος στις απαντήσεις μου γιατι δεν τις έχω ψάξει αρκετά. Αν επιμένεις πάντως με προσοπικά μήνυματα ή μσν, όταν γυρίσω το βραδυ, μπορούμε να το συζητίσουμε

 

Πολύ βασικές είναι φίλε μου (γι αυτό που θέλει ο φίλος μας να δείξει) . Στον 1ο ή 2ο χρόνο της αρμονίας το μαθαίνεις.

 

Δεν έχω να επιμείνω σε κάτι γιατί απλά έτσι είναι!

 

Η ΙΙ ναπολιτάνικη είναι η μείζονα συγχορδία που προκύπτει απο την βάρυνση με μια ύφεση του 2ου φθόγγου της κλίμακας. π.χ. η ναπολιτάνικη της ντο μείζονας/ελλάσονας είναι η ρε ύφεση μείζονα. Λειτουργεί σαν ΙΙ και οδηγεί στην V όπως και η κανονική IIη. Επειδή ακριβώς είναι χρωματική σχέση και οι νότες που την αποτελούν δεν ανήκουν στην αρχική κλίμακα, ανοίγει δρόμους για μακρυνές μετατροπίες.

Δημοσιευμένο

Ναι δεν ξέρω τι είναι ο οπλισμός ούτε ναπολιτάνικα σαν αμόρφωτος που είμαι

Όμως μια συγχορδία παίζει πάνω σε μια κλίμακα όταν η νότες που αποτελούν τη συγχορδία

Υπάρχουν μέσα στην κλίμακα?

Άρα λογικά πολλές διαφορετικές συγχορδίες θα μπορούν να παιχτούν πάνω σε πολλές διαφορετικές κλίμακες αφού η κλίμακες αποτελούνται όλες από κάποιους από τους ίδιους 12 τόνους, αυτό ήθελε να μου πει ο λάμπρος αν κατάλαβα καλά. 

@ spy η Bb και η A# δεν αναφέρονται στον ίδιο τόνο?

Και γενικός sorry που άνοιξα το θέμα αλά αν είχα της γνώσεις που λες spy ποιος ο λόγος να το ανοίξω?

 

Δημοσιευμένο

Ναι δεν ξέρω τι είναι ο οπλισμός ούτε ναπολιτάνικα σαν αμόρφωτος που είμαι

Όμως μια συγχορδία παίζει πάνω σε μια κλίμακα όταν η νότες που αποτελούν τη συγχορδία

Υπάρχουν μέσα στην κλίμακα?

Άρα λογικά πολλές διαφορετικές συγχορδίες θα μπορούν να παιχτούν πάνω σε πολλές διαφορετικές κλίμακες αφού η κλίμακες αποτελούνται όλες από κάποιους από τους ίδιους 12 τόνους, αυτό ήθελε να μου πει ο λάμπρος αν κατάλαβα καλά. 

@ spy η Bb και η A# δεν αναφέρονται στον ίδιο τόνο?

Και γενικός sorry που άνοιξα το θέμα αλά αν είχα της γνώσεις που λες spy ποιος ο λόγος να το ανοίξω?

 

 

Το σκεπτικό αυτό είναι. Φυσικά μια συγχορδία δεν ανήκει μόνο σε μια κλίμακα και προφανώς θσ μπορεί να συνδέσει μεταξύ τους τις κλίμακες αυτές.

 

Είναι πολύ θετικό για κάποιον που ασχολείται με την μουσική να έχει τέτοιες ανυσηχίες και μπράβο σου γι αυτό. Δεν θα πας πολύ μακριά όμως αν δεν αποκτήσεις κάποιες βασικές γνώσεις. Πάρε κάποιο βιβλίο θεωρίας ή ψάξε στο ίντερνετ. Αν αποκτήσεις τα απαραίτητα "εργαλεία" το "σκάψιμο" για την ανεύρεση γνώσεων θα είναι πολύ πιο εύκολο.  ;)

Δημοσιευμένο

Ναι δεν ξέρω τι είναι ο οπλισμός ούτε ναπολιτάνικα σαν αμόρφωτος που είμαι

Δεν σε είπε κανείς αμόρφωτο.

 

Όμως μια συγχορδία παίζει πάνω σε μια κλίμακα όταν η νότες που αποτελούν τη συγχορδία

Υπάρχουν μέσα στην κλίμακα?

Άρα λογικά πολλές διαφορετικές συγχορδίες θα μπορούν να παιχτούν πάνω σε πολλές διαφορετικές κλίμακες αφού η κλίμακες αποτελούνται όλες από κάποιους από τους ίδιους 12 τόνους, αυτό ήθελε να μου πει ο λάμπρος αν κατάλαβα καλά. 

Ο Λάμπρος ήθελε να σου πει ότι μπορείς να περάσεις από ένα τονικό κέντρο σε ένα άσχετο τονικό κέντρο (π.χ. από C σε F#) ομαλά, χρησιμοποιώντας κατάλληλες ενδιάμεσες συγχορδίες.

 

@ spy η Bb και η A# δεν αναφέρονται στον ίδιο τόνο?

Ναι, αναφέρονται στον ίδιο τόνο. Αλλά όταν η νότα εμφανίζεται στα κλειδιά F,Bb,Eb,Ab,Db,Gb,Cb ονομάζεται Βb και όταν εμφανίζεται στα κλειδιά F#,Β ονομάζεται Α#. Ο λόγος - χοντρικά - είναι ότι δύο νότες της ίδιας ματζόρε κλίμακας δεν μπορούν να αντιστοιχουν στην ίδια θέση στο πεντάγραμμο ή στο ίδιο γράμμα. Π.χ. F Major=F G A Bb C D E και όχι F G A Α# C D E γιατί στη δεύτερη περίπτωση το σύμβολο Α εμφανίζεται 2 φορές.

 

Και γενικός sorry που άνοιξα το θέμα αλά αν είχα της γνώσεις που λες spy ποιος ο λόγος να το ανοίξω?

Καλά έκανες και το άνοιξες. Η απάντηση είναι να ξεκινήσεις από την ΑΡΧΗ και να πάρεις ένα βιβλίο. :)

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...