mechmg93 Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 εδω και λιγες μερες, ξεσκονιζοντας τα βιβλια μου, ξεκινησα να ασχολουμαι με την παρακατω τζαζο μεθοδο του al di meola.μου εχουν προκυψει καποιοι προβληματισμοι και ελπιζω οτι εδω μεσα υπαρχουν πολλοι καλοι μουσικοι για να πουν την γνωμη τους. το βιβλιο αυτο περιεχει απειρα ακορντα σε απειρες θεσεις. για παραδειγμα μεχρι στιγμης εχω μαθει τα 22 περιπου απο τα 30 ακκορντα που υπαρχουν μονο στο form 1(εχει αλλα 5 forms νομιζω...), εχω κανει καλη εξασκηση μεσα απο ασκησεις κλπ. ολη η νοοτροπια ειναι τελειως τζαζιστικη και αυτο το βλεπεις στα πιασιματα αλλα και στα ακκορντα(maj7,maj6,maj6/9,G9(b7) κλπ.). συνεχιζοντας στις κλιμακες, για την λα μειζονα πχ εχει 5 διαφορετικες θεσεις τις οποιες με μετρονομο τις εχω λιωσει. η απορια που εχω ειναι η εξης: καταλαβαινω οτι μεσα απο τις κλιμακες και την εξασκηση σε αυτες, ηδη το χερι μου εχει λυθει. αντιλαμβανομαι οτι μεσα απο το 1/100 των ακκορντων που εχει το βιβλιο(και λιγο λεω) εχω αρχισει ηδη και γινομαι καλυτερος ως ρυθμικος. ΤΟ ΘΕΜΑ ειναι, ολη αυτη η γνωση χρειαζεται σε καποιον που δεν προκειται να παιξει τζαζ(τουλαχιστον αμεσα και να θελει δεν μπορει....)????μαθαινοντας 5 θεσεις για το Gmaj6/9 αποκομιζεις κατι?? δεν ξερω, ειμαι πολυ μπερδεμενος και θελω καλυτεςροι μουσικοι απο μενα να μου πουν γνωμες και εμπειριες.[/url]
Angelos Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 μαθαινοντας 5 θεσεις για το Gmaj6/9 αποκομιζεις κατι?? Εγω θα έλεγα ότι είναι πιο χρήσιμο να μάθει κανείς πως προκύπτει το Gmaj6/9 και όλα τα βασικά ακόρντα έτσι ώστε αν ποτέ το χρειαστεί να ξέρει να το συνθέσει. Πάντα είναι καλλίτερη η δημιουργική σκέψη απο την παπαγαλία. Οσο για την εξάσκηση ... πάντα κανει καλό :-) να προσέχεις όμως να κάνεις σωστό ζέσταμα και να μην υπερβάλεις για να μην έχεις προβλήματα στα χέρια στο μέλλον Και εγω αυτοδίδακτος είμαι, τα τελευταία 25 χρόνια ... (δεν ξερω όμως αν αυτό είναι καλό η κακό χαχαχα)
mechmg93 Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 OP Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 η αληθεια ειναι οτι τα χερια μου υπεφεραν χθες απο τις κλιμακες. τι εννοεις ζεσταμα??? συμφωνω απολυτα με το να μαθεις πως προκυπτει.αλλα πως γινεται αυτο?παροτι εκανα πιανο για χρονια και ειχα μια θεωρητικη καταρτιση, τωρα ολα εχουν διαγραφει απο το μυαλο μου.... αρα μου λειπει ενα καλο και ΕΥΚΟΛΟ βιβλιο θεωριας....
Superfunk Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 ΤΟ ΘΕΜΑ ειναι, ολη αυτη η γνωση χρειαζεται σε καποιον που δεν προκειται να παιξει τζαζ(τουλαχιστον αμεσα και να θελει δεν μπορει....)????μαθαινοντας 5 θεσεις για το Gmaj6/9 αποκομιζεις κατι?? Αποκομιζεις κυριως την διαφορετικοτητα μια και δεν θα βαρας μπαρεδες πανω-κατω οπως το 90% των κιθαριστων & τα 'διαφορετικα" ακκορντα θα οδηγησουν και σε "διαφορετικα" κομματια & "ξεχωριστο" ηχο. Ο "βασιλιας" αυτου του "παιζω ροκ με τζαζ ακκορντα" στυλ ειναι ο ANDY SUMMERS αυτο & μονο αρκει.. :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
mechmg93 Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 OP Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 πως φτανεις ομως να αντιλαμβανεσαι στο 100% τι πιανεις και γιατι σε ενα ακκορντο??
Superfunk Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 Δεν ειναι αναγκαιο να το αντιλαμβανεσαι πάντα :wink: :lol: Στο απιστευτο βιντεο του Danny Gatton "strictly rhythm guitar" πολλες φορες λεει "I don't know what I am playing but if it sounds good who cares!" :lol: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 Administrator Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 εδω και αρκετο καιρο' date=' ξεσκονιζοντας τα βιβλια μου, ξεκινησα να ασχολουμαι με την παρακατω τζαζο μεθοδο του al di meola. ..................... ΤΟ ΘΕΜΑ ειναι, ολη αυτη η γνωση χρειαζεται σε καποιον που δεν προκειται να παιξει τζαζ(τουλαχιστον αμεσα και να θελει δεν μπορει....)????μαθαινοντας 5 θεσεις για το Gmaj6/9 αποκομιζεις κατι?? [/quote'] Γιατί πήρες να μελετήσεις αυτό το ειδικευμένο στη jazz βιβλίο αφού δεν θέλεις να παίξεις jazz? Παρά ταύτα, μόνο καλό θα σου κάνει. Μπορεί να ανακαλύψεις θέσεις που ακούγονται καλύτερα σε ένα κομμάτι (πχ μπαλάντα) ενώ παράλληλα μαθαίνεις comping (που όμως αφορά τη jazz). Live and let Live.
Betty The Raccoon Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 Εξάσκηση και πάλι εξάσκηση. Είμαι και εγώ υπέρ της δημιουργηκότητας σε σχέση με την παπαγαλία :D Είναι να βρείς την ισορροπία μεταξύ του ξέρω τι παίζω και του μου ακούγεται ωραίο και όλα τα άλλα δε μετράνε :wink: You are wrong f**ked and overatted...
mechmg93 Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 OP Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 σχετικα με το σχολιο του φιλου yameth, ειναι ενα βιβλιο που μου το ειχε δωσει ο δασκαλος μου οταν εκανα μαθηματα για μια περιοδο, και εκτος απο αυτο, το ειδα ως εξασκηση.ο χρονος θα δειξει :wink:
dienekes Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2005 Εγω θα έλεγα ότι είναι πιο χρήσιμο να μάθει κανείς πως προκύπτει το Gmaj6/9 και όλα τα βασικά ακόρντα έτσι ώστε αν ποτέ το χρειαστεί να ξέρει να το συνθέσει. Πάντα είναι καλλίτερη η δημιουργική σκέψη απο την παπαγαλία. +1000 Ακριβώς έτσι! :wink:
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση