ex-PitDealer Δημοσιευμένο 23 Μαρτίου 2009 Δημοσιευμένο 23 Μαρτίου 2009 Πως θα μπορουσα να ακυρωσω τα EQ του ενισχιτη μου; Το λεω γιατι θα ηθελα σε καθε καναλι της πεταλιερας μ να βαζω ξεχωριστό EQ
boukas Δημοσιευμένο 23 Μαρτίου 2009 Δημοσιευμένο 23 Μαρτίου 2009 Άστα όλα στο κέντρο. "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7
alderbody Δημοσιευμένο 23 Μαρτίου 2009 Δημοσιευμένο 23 Μαρτίου 2009 Αν ειναι κλασσικο passive (fender/marshall) για να πετυχεις flat EQ (οσο γινεται) πρεπει να βαλεις το mid στο 10 και τα treb/bass στο 0. Σε vox AC30 θελεις bass/treb στο 0. Αν ειναι active, ολα στη μεση. wood matters
Superfunk Δημοσιευμένο 23 Μαρτίου 2009 Δημοσιευμένο 23 Μαρτίου 2009 Αν ειναι κλασσικο passive (fender/marshall) για να πετυχεις flat EQ (οσο γινεται) πρεπει να βαλεις το mid στο 10 και τα treb/bass στο 0. Σε vox AC30 θελεις bass/treb στο 0. Αν ειναι active, ολα στη μεση. +1000 οποτε μας λες και τι ενισχυτη εχεις για να εισαι σιγουρος. απλα προσεξε αυτο το "οσο γινεται" που λεει ο Alder γιατι ουσιαστικα σε ενα κλασσικο passive eq δεν μπορεις να εχεις 100% flatness ουτε βεβαια καλο ηχο (οι περισσοτεροι Fender & Marshall ακουγονται ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ με το mid all the way up & κλειστα τα treble/bass οποτε οτι eq και να στους βαλεις απο τη πεταλιερα σου μαπα θα ακουγονται....) τσεκαρε λιγο τα curves http://www.pentodepress.com/tonestack.html προσωπικα σε ολους τους ενισχυτες (με εξαιρεση τους VOX οπου τα βαζω ολα στο 0) τα βαζω στη μεση για να εχω εναν starting point ηχο . www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
alderbody Δημοσιευμένο 23 Μαρτίου 2009 Δημοσιευμένο 23 Μαρτίου 2009 απλα προσεξε αυτο το "οσο γινεται" που λεει ο Alder γιατι ουσιαστικα σε ενα κλασσικο passive eq δεν μπορεις να εχεις 100% flatness ουτε βεβαια καλο ηχο (οι περισσοτεροι Fender & Marshall ακουγονται ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ με το mid all the way up & κλειστα τα treble/bass οποτε οτι eq και να στους βαλεις απο τη πεταλιερα σου μαπα θα ακουγονται....) +1 βεβαια για να πω και του στραβου το δικιο, τωρα που εβαλα καλους πυκνωτες με το Mid στο 10 ο ηχος ειναι πολυ καλυτερος απο πριν, αλλα και παλι ψιλο(δυσ/α)χρηστος :-\ wood matters
Jasemeister Δημοσιευμένο 23 Μαρτίου 2009 Δημοσιευμένο 23 Μαρτίου 2009 τσεκαρε λιγο τα curves http://www.pentodepress.com/tonestack.html Ωρεμάναμ αυτά είναι. Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...
Kostas-5150 Δημοσιευμένο 23 Μαρτίου 2009 Δημοσιευμένο 23 Μαρτίου 2009 Eγω παντως ολα στη μεση τα εβαζα (τωρα οτι δεν καταφερα ποτε να παρω ενα decent εστω ηχο απο το pod,δεν ξερω τι φταιει!! :D) 5 long years
publius Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2009 Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2009 Eγω παντως ολα στη μεση τα εβαζα (τωρα οτι δεν καταφερα ποτε να παρω ενα decent εστω ηχο απο το pod,δεν ξερω τι φταιει!! :D) Αν σύνδεσες το pod κατευθείαν στο input του ενισχυτή σου τότε είναι λογικό για τί θέλει παίδεμα. Το pod αν και δεν το είχα ποτέ μου είναι της λογικής της προσομοίωσης προενισχυτών/ενισχυτών, πεταλιών και καμπίνων. Οπότε όταν το συνδέεις στο input το σήμα σου περνάει από την κιθάρα σου στο POD γίνεται processed και χρωματίζεται μέσα από τους πρεοενισχυτές/πετάλια/καμπίνες αλγόριθμους του pod, περνάει στον ενισχυτή, χρωματίζεται και από την προενίσχυση --> fx loop (αν έχεις τοποθετήσει κάποιο εφε) --> χρωματίζεται από από την ενίσχυση και τέλος από το ηχείο/καμπίνα. Γενικά ένα σήμα πολύ πλούσιο σε "χρώμα" ;D ;D ;D ;D , αλλά μάλλον ανούσιο. Η λογικά αυτών των πεταλιών για σωστή χρήση (IMHO) γίνεται με τους εξής τρόπους. 1. Αν μπορείς κλείνεις το simulation καμπίνας και συνδέεις κιθάρα --> POD gtr in --> POD out --> FX Return. Με αυτή τη σύνδεση χρησιμοποιείς το simulation ενισχυτή του POD με την τελική ενίσχυση του του δικού σου ενισχυτή παρακάμπτωντας την προενισχυσή σου. 2. Αν μπορείς κλείνεις το simulation ενισχυτών και καμπίνων του POD και το χρησιμοποιείς σαν κλασικό πεταλάκι. Δλδ. συνδέεις την κιθάρα-->POD Gtr in-->POD out-->Input του ενισχυτή σου. Αυτός ο τρόπος ενδείκνυται για πετάλια παραμόρφωσης. 3. Αν μπορείς κλείνεις το simulation ενισχυτών και καμπίνων του POD και το χρησιμοποιείς σαν κλασικό πεταλάκι ξανά αλλά αλλάζεις συνδεσμολογία. Συνδέεις την κιθάρα-->Input του ενισχυτή σου και μετά συνδέεις POD Input-->FX loop SEND και το FX loop RETURN-->POD output. Αυτός ο τρόπος ενδείκνυται για τη χρήση του POD με εφφέ όπως delay/reverb και συναφή. Εμένα μου αρέσει να χρησιμοποιώ το EQ του ενισχυτή σου αλλά χρησιμοποιώ στο FX loop ένα EQ για να κάνω πολύ μικρές διορθώσεις όχι extreme ρυθμίσεις. Αναλόγως με τον ενισχυτή, κάνεις τις αντίστοιχες συνδέσεις, π.χ. αν έχεις ή δεν έχεις fx loop. Επίσης αν έχεις ένα λαμπάτο τον οποίο έχεις χρυσοπληρώσει δεν βλέπω το λόγο γιατί να θέλεις να του αλλά τη χροιά του αλλά όλα αυτά είναι προσωπικά γούστα όπως είναι και η τοποθέτηση της σειράς των πεταλιών αλλά αυτό ανήκει σε άλλο thread. Ελπίζω να μην σε κούρασα...πολύ http://www.myspace.com/publiusenigmaband
alderbody Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2009 Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2009 ...τωρα που εβαλα καλους πυκνωτες... με εναν Jupiter για bass (.1μF), εναν Mica για treble (250pF) και εναν TAD Oil για Middle (.047μF) μου βγηκε πολυ καλος συνδυασμος. Αυτοι οι "λαδοχαρτοι" του TAD ειναι πολυ καλοι μεχρι στιγμης και πολυ φθηνοτεροι απο κατι Angela και AudioNote (=Jensen), ή Alessandro (=μαλλον Jensen). Λογικα και ως tone caps θα πρεπει να ειναι πολυ καλοι. Θα δοκιμασω καποια στιγμη... ;) wood matters
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση