Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

 

Έπεσα πάνω σ'αυτό το πολύ ενδιαφέρον site κατά τύχη και νομίζω ότι παρουσιάζει ενδιαφέρον.

 

http://www.troygrady.com/code.php

 

Εν συντομεία, αυτός ο τύπος ξεκίνησε μια σοβαρή μελέτη, για να δώσει απάντηση στο κοσμοϊστορικό ερώτημα "πως μπορούν κάποιοι κιθαρίστες και παίζουν ΤΟΣΟ γρήγορα... και γιατί?".

 

Αντί να αρκεστεί σε θεωρητικολογίες, εικασίες και αφορισμούς, ανέπτυξε ένα σύστημα κάμερας + software που του επιτρέπουν να παρακολουθεί τα χέρια του κιθαρίστα καθώς παίζει. Και ποιους κιθαρίστες βρήκε για να το δοκιμάσει?

 

Κρατηθείτε...

 

Εκτός από τους γνωστούς στους περισσότερους πιτσιρικάδες shredders, όπως ο Michael Angelo Batio ή ο Rusty Cooley, υπάρχουν ιερά τέρατα από κάθε στυλ μουσικής, όπως οι κ.κ.  Albert Lee, Steve Morse, Scotty Anderson, Jimmy Bruno, Mike Stern, Frank Gambale και Tommy Emmanuel!

 

Όλοι κάθισαν να τους προσαρμόσει αυτή τη γκουμούτσα στις κιθάρες τους και απλά... έπαιζαν... Κατεβάστε και δείτε οπωσδήποτε τα βίντεο.

 

Το (προσωρινό τουλάχιστον) συμπέρασμα, είναι ότι δεν υπάρχει ασφαλής τρόπος για να γίνει κάποιος ισότιμός τους, να μπορεί να παίζει δηλαδή γρήγορα και καθαρά, ενώ ταυτόχρονα κάνει μουσική. Είναι παραπάνω από πιθανόν, πραγματικά, απλά να χρειάζεται να το "έχεις". Αν δεν ισχύει αυτό, λίγα πράγματα θα κάνει η δεκάωρη καθημερινή εξάσκηση με μετρονόμο και ατέλειωτες κλίμακες και αρπίσματα πάνω κάτω... Διαβάστε το FAQ στο παραπάνω site για περισσότερα.

 

Θυμάμαι ότι είχα διαβάσει παλιότερα για κάποιο βιβλίο που εξέταζε τη δυνατότητα κάποιων ανθρώπων να "υπεροδηγούν" το νευρικό τους σύστημα, ξεκινώντας με κάποιες δακτυλογράφους που γράφουν... μερικές εκατοντάδες λέξεις το λεπτό και επεκτείνοντας το συλλογισμό σε οδηγούς αγώνων, πιλότους, κλπ. Φαίνεται ότι πρόκεται για κάποιες λανθάνουσες ιδιότητες του ανθρώπινου νευρικού συστήματος, οι οποίες ΔΕΝ παρουσιάζονται/εξελλίσσονται σε όλους τους ανθρώπους. Επιπλέον, δεν φαίνεται να έχουν κάποιο προφανή εξελικτικό λόγο ύπαρξης (ο άνθρωπος δεν εξελίχτηκε για να κάνει ελιγμούς 9g στο 1 mach με μαχητικά αεροσκάφη...). Πρόκειται για "ευτυχή ατυχήματα".

 

Δεδομένου ότι, όπως θα δείτε στα βίντεο, ο καθένας φαίνεται να έχει αναπτύξει τη "δική του" τεχνική για την οποία... δεν έχει ιδέα πως στα κομμάτια αναπτύχθηκε, η απάντηση μάλλον είναι πως... ΔΕΝ υπάρχει απάντηση: κατά 99% "γρήγορος" γεννιέσαι...

 

Ασφαλώς θα υπάρχουν διαφωνίες επί του θέματος, τις οποίες με χαρά περιμένω να ακούσω!  :)

 

 

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

  • Απαντήσεις 39
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δημοσιευμένο

Φίλε TGL δεν έχω λόγο να διαφωνήσω με τα όσα γράφεις... Ωστόσο θέλω να κάνω μια επισήμανση...

 

ΜΟΝΟ με την πολύωρη ΕΞΑΣΚΗΣΗ και ΜΕΛΕΤΗ θα ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ αν... γεννήθηκες ΓΡΗΓΟΡΟΣ!! ;)

Δημοσιευμένο

Φίλε TGL δεν έχω λόγο να διαφωνήσω με τα όσα γράφεις... Ωστόσο θέλω να κάνω μια επισήμανση...

 

ΜΟΝΟ με την πολύωρη ΕΞΑΣΚΗΣΗ και ΜΕΛΕΤΗ θα ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ αν... γεννήθηκες ΓΡΗΓΟΡΟΣ!! ;)

 

Xμμμ... σύμφωνα με το site... όχι:

 

http://www.troygrady.com/code-faq.php#metronome

 

Paul Gilbert is on record in an interview with GuitarOne magazine as having made the initial strides in a matter of days.

 

 

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Δημοσιευμένο

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D εγω που δεν εχω στα γονιδια μου το γρηγορο παιξιμο και την τεχνικη για αυτο εχω να δηλωσω τα ακολουθα:

 

ΠΑΩ ΑΡΓΑ ΓΙΑΤΙ ΒΙΑΖΟΜΑΙ  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Δημοσιευμένο

επισης αυτος ο τυπος εχει κανει και καποια τεστ σε αρκετους ενυσχυτες.πρεπει να εχει το βιντεο στην ιστοσελιδα του. ;)

Δημοσιευμένο

Πολύ ενδιαφέρον!

Πάντως, εγώ και με 137 ώρες εξάσκηση το 24-ωρο, δε νομίζω με τίποτα να κατάφερνα να παίξω γρήγορα...

 

Απλά, δεν το έχω...

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Δημοσιευμένο

Ενδιαφέρον το ποστ του TGL, αλλά τα αποτελέσματα είναι πάνω-κάτω αυτά που υποψιάζεται ο οποιοσδήποτε: οι υψηλές επιδόσεις απαιτούν και κάποια φυσικά προσόντα. Επίσης πιστεύω ότι:

 

1. Δεν υπάρχουν - νοήμονες - μουσικοί που μελετούν με στόχο να φτάσουν ταχύτητες Gambale και Holdsworth χωρίς να έχουν λάβει κάποια θετικά "μηνύματα" από το νευρικό τους σύστημα.

2. Ο μέσος μουσικός έχει μία εικόνα για τα ταλέντα του και τους περιορισμούς του στα πρώτα χρόνια της ΣΟΒΑΡΗΣ μελέτης του και αναπροσαρμόζει κατάλληλα τους στόχους του.

3. Αυτοί που δεν μελετούν ΚΑΘΟΛΟΥ μα ΚΑΘΟΛΟΥ δεν νομιμοποιούνται να επικαλούνται το ότι δεν έχουν ταλέντο στο γρήγορο παίξιμο για να παίζουν the same old tired blues in B minor, 7th position. Αν το θέλουν, υπάρχουν και άλλοι δρόμοι εξέλιξης πέρα από τα πεντάηχα στα 250bpm.

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...