V.P. Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2009 Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2009 ρε παιδια ασ παρει και κανενας σας απο το dolphin music αμα ειναι!!! ΜΠΟΥΛΩΣΕ ΤΟ DV!!!! εξαλλου τις ιδιες τιμες εχουν στα ιδια προιοντα...
tugito Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2009 Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2009 έτσι όπως τα λέει ο tugito πρέπει να είναι. panic in the streets of london ;D :o μια ερώτηση. εμένα μου έδωσε κωδικό παραγγελίας και μου είπε το ακριβές ποσό που πρέπει να βάλω στην τράπεζα. φαντάζομαι, επειδή μου ζήτησε και διεύθυνση, το έχει καταχωρήσει σαν παραγγελία ή προπαραγγελία, και το ποσό θα παραμείνει σταθερό ε? Ότι σου είπαν τόσα πληρώνεις. Τιποτα αλλο.
pureanalog Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2009 Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2009 ξερει κανεις τις διαδικασίες επιστροφής προβληματικού είδους αγορασμένο απο το dv247????? Τα μεταφορικά της επιστροφής τα χρεωνεται ο πελάτης? Πως ακριβώς γίνεται?
Superfunk Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2009 Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2009 εμεις δεν ξερουμε,ξερουν ομως αυτοι (και εχουν ολες τις πληροφοριες στο site τους) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Jasemeister Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2009 Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2009 Στη θέση σας αν δεν ήμουν σίγουρος απ'τις πληροφορίες στο site του eshop θα έπαιρνα κατευθείαν τηλέφωνο αντί να ρωτάω κάποιον τρίτο. Εδώ που τα λέμε με τόσες σελίδες στο τόπικ πρέπει να έχουν καλυφθεί όλες οι δυνατές απορίες. Κάντε εναν κόπο να ενημερωθείτε ;) Τελικά μόνο εγώ δεν αγόρασα από dv...α και ο Χώστας ;D Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...
marathon Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2009 Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2009 Τελικά μόνο εγώ δεν αγόρασα από dv...α και ο Χώστας ;D Και εγώ...εξακολουθώ να προτιμώ το $ Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή
pureanalog Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2009 Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2009 εμεις δεν ξερουμε,ξερουν ομως αυτοι (και εχουν ολες τις πληροφοριες στο site τους) Δυστυχώ το σαιτ τους δεν δίνει επαρκείς πληροφορίες για προβληματικά αντικείμενα. ςτα διάβασα όλα. ουτε δίνει πληροφορίες για το ποιος χρεωνεται τα μεταφορικα σε μια τετοια περιπτωση κλπ. Γιαυτό και ρωτω. Οπότε δεν είναι ανάγκη να σπεύεδεις να γίνεσαι εξυπνάκιας κάθε φορά. Αν μπορείς να βοηθήσεις βόηθα αλλιως άστο...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2009 Moderator Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2009 Δυστυχώ το σαιτ τους δεν δίνει επαρκείς πληροφορίες για προβληματικά αντικείμενα. ςτα διάβασα όλα. ουτε δίνει πληροφορίες για το ποιος χρεωνεται τα μεταφορικα σε μια τετοια περιπτωση κλπ. Γιαυτό και ρωτω. Οπότε δεν είναι ανάγκη να σπεύεδεις να γίνεσαι εξυπνάκιας κάθε φορά. Αν μπορείς να βοηθήσεις βόηθα αλλιως άστο... Πάρε τους τηλέφωνο. Δεν είναι το helpdesk του DV247 εδώ. Συγνώμη αν γίνομαι εξυπνάκιας αλλά μόνος σου μπαίνεις στη θέση του αδαούς.
pureanalog Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2009 Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2009 Τότε βάσει αυτής της λογικής να το καταργήσουμε όλο το θρεντ. Εγώ απευθύνομαι σε προηγούμενη εμπειρία από μέλη που είχαν στο παρελθόν αντίστοιχη εμπειρία. Ξέρω να ρωτάω το dv247 (και το κανα ηδη) μέσω email ξέρω και να διαβάζω τους όρους συνναλαγής στο σαιτ τους. Το να ρωτάω για προηγούμενη εμπειρία μελών είναι κακό????? Το να λέμε εξυπνάδες είναι εύκολο. Το να βοηθήσουμε αν μπορούμε είναι το δύσκολοτερο αλλα και το ζητούμενο.
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2009 Moderator Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2009 @pureanalog.... Η διαδικασία μπορεί να διαφέρει ανάλογα με το είδος (π.χ. βάρος), αν είναι "clearance" (ή discontinued) αν είναι dead on delivery ή αν χάλασε εντός εγγύησης, αν είναι προβληματικό προϊόν ή αν είναι ευθύνη του μεταφορέα, ή απλά αν δεν σου αρέσει. Το να βασίζεις τις επιλογές σου σε αυτό που θα σου πω εγώ (ή ο οποιοσδήποτε εδώ) και όχι κάποιος υπάλληλος του DV είναι απλά μάταιο. Αφού με κάποιο υπάλληλο του DV θα κανονίσεις τις λεπτομέρειες στο τέλος.... Τότε βάσει αυτής της λογικής να το καταργήσουμε όλο το θρεντ. .... Γιατί όχι? Σου φαίνεται ότι είναι σοβαρό thread?
Προτεινόμενες αναρτήσεις