DrRhythm Δημοσιευμένο 24 Οκτωβρίου 2008 Δημοσιευμένο 24 Οκτωβρίου 2008 Χαίρετε. :) Την ψάχνω το τελευταίο διάστημα για το δικό μου set από drum mics. Είμαι αρκούντως άσχετος στο θέμα, γι'αυτό θα ήθελα τη συνδρομή σας. Θα ήθελα να προσανατολιστώ σε ένα set με μικρόφωνα για: snare kick rack tom floor tom και 1 ή 2 overhead. Η μουσική είναι rock, το αποτέλεσμα που θέλω να βγάλω είναι καλό (έως πολύ καλό) Εξ'όσων βλέπω και έχω ακούσει, το AKG D112 είναι μάλλον από τα καλύτερα για kick. Είδα επίσης τα setάκια της AKG http://www.thomann.de/gr/akg_drum_mic_bundle_1.htm http://www.thomann.de/gr/akg_drummicbundle_2.htm , τα οποία αν και είναι αρκετά ελκυστικά σαν design και σαν τιμές πακέτου (ειδικά το πρώτο), με βάζουν σε σκέψεις του στυλ "πόσο καλά μπορούν να είναι όλα τα components ενός "πακέτου"; " Αυτά για τώρα. Θα ήθελα τις γνώμες σας περί drum mics και κάποιες συμβουλές if possible. thanx ;)
chembeast Δημοσιευμένο 24 Οκτωβρίου 2008 Δημοσιευμένο 24 Οκτωβρίου 2008 Θα κοίταγα και Audix στη θέση σου.
Mea_Culpa89 Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2008 Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2008 ..είναι οι εξής: ΜΠΟΤΑ Από την στιγμή που ο drummer σας δεν <<χαιδεύει>> την μπότα, θα πρότεινα Beyer M88, αλλά και το AKG D112 που δείχνεις είναι στα ίδια επίπεδα, μην διστάσεις. ΤΑΜΠΟΥΡΟ+ΤΟΜ Με κλειστά μάτια Shure SM57, all-time classic. OVERHEADS Το AKG 451 (περιέχεται στο 2ο πακέτο που δείχνεις), είναι πολύ καλό μικρόφωνο για αυτήν την δουλειά, με μεγάλη διαύγεια. Note: Άρχισα να γράφω ποιές θεωρώ καλύτερες επιλογές και στα 2/3 των προτάσεων ουσιαστικά περιγράφω το δεύτερο πακέτο.! Είναι μια ΠΑΡΑ πολύ καλή (αν και ακριβή) επιλογή (http://www.thomann.de/gr/akg_drummicbundle_2.htm) που, αν εξαιρέσεις τα tom/snare που δεν τα έχω ακούσει ποτέ, οπότε δεν εκφέρω γνώμη, θα σε βοηθήσουν να βγάλεις σοβαρότατο ήχο. Have fun searching. To keep you is no benefit. To destroy you, no loss
dmr_alx Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2008 Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2008 Συμφωνω με τα Audix για μποτα (D6) snare (I-5 ) .Τα μικροφωνα ειναι πολυ καλα. Απο δοκιμη που εκανα με φιλο συγκριναμε στο ιδιο snare ιχογραφωντας πρωτα το sm57 αμεσως μετα το audix. Η διαφορα τεραστια ,ειναι σαν να ακους αλλο snare πιο γεματο σε συχνοτητες.
jmone Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2008 Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2008 το θέμα είναι τη ήχο θες να βγάλεις εμένα μου αρέσουν τα audix d2(tom) d4(floor) d6(kick) και το 57 για snare για over μπορείς να πας σε ρίμπον όπως το tbone rm700 ή σε πουράκια oktava mk012 ότι και να πούμε πρέπει να βρεις κάπου να τα δοκιμάσεις και υπάρχει μια καίρια ερώτηση "θες να ηχογραφήσεις τον φυσικό ήχο των drums ή θες να τους αλλάξεις τα φώτα?" αν θες τον φυσικό ήχο τότε με 4 mic έχει καθαρίσει οπότε μπορείς να πάρεις μερικά mic και ότι σου κάνει το κρατάς ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ
Mea_Culpa89 Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2008 Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2008 Συμφωνω με τα Audix για μποτα (D6) snare (I-5 ) .Τα μικροφωνα ειναι πολυ καλα. Απο δοκιμη που εκανα με φιλο συγκριναμε στο ιδιο snare ιχογραφωντας πρωτα το sm57 αμεσως μετα το audix. Η διαφορα τεραστια ,ειναι σαν να ακους αλλο snare πιο γεματο σε συχνοτητες. Το 57 εκτός ότι δεν πιάνει σχεδόν καθόλου τους ήχους του hi-hat και των tom και άρα δίνει καθαρό σήμα (δεν ξέρω δηλαδή αν ηχογραφήσατε μόνο το ταμπούρο ή όλο το set στο test που κάνατε, γιατί η διαφορά στο spilling θα ήταν μεγάλη), είναι μικρόφωνα <<σκυλιά>>, δοκιμασμένα στον χρόνο, που μένει και για άλλες χρήσεις.. Εννοείται ότι υπάρχουν πολλές επιλογές στο να πάρεις τον ήχο του ταμπούρου σου(πχ Sennheiser MD421). Κυρίως εξαρτάται, όπως ειπώθηκε, τι ήχο θες να βγάλεις. To keep you is no benefit. To destroy you, no loss
simow Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2008 Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2008 Με απασχολεί και μένα το θέμα καιρό ... αν και σε κάνα χρόνο από τώρα θα το ψάξω.Προσωπικά εμένα θα με ενδιέφερε να ηχογραφήσω τον φυσικό ήχο των τυμπάνων δηλαδή το αποτέλεσμα να βει με καλό κούρδισμα και καλό στήσιμο των mics.Όλες μου οι απορίες για τον αν γίνεται αυτό λύθηκαν όταν είδα τον Steve Smith να παίζει με 3 πυκνωτικά πάνω από την κούτρα του καί ένα ΑΚG στην μπότα.Ήχος .... μοναδικός....είναι και ο μάστορας βέβαια.ΑΠλά αυτό που τόνισε είναι ότι δεν χτυπά υπερβολικά δυνατά τα πιατίνια γιατί είναι αρκετά κοντά στα overheads. Επομένως για να τελειώνω .. αυτό που θέλω και γω κάποια στιγμή να κάνω είναι να πάρω ενα ΑΚG για τη μπότα και δύο πολύ καλά overheads και να προσπαθήσω με τις σωστές γωνίες να ηχογραφήσω. Αυτό σαν μία πολύ καλή εναλλακτική το λέω.Τσέκαρε το.Μπορεί να σου αρέσει. ΥΓ: ζει ακόμα η 12 χρονη GRANITE??? ;D
jmone Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2008 Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2008 το πυκνωτικό στη μπότα είναι λίγο παρακινδυνευμένο γιατί λόγο μεγάλης έντασης και μπάσων πικάρει το mic ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ
fleamail Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2008 Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2008 Ένας από τους ποιο εύκολους και 100% αποτελεσματικός τρόπους για να βγάλεις σωστό ήχο στα τύμπανα με λίγα mic είναι η τεχνική που έχει γίνει γνωστή τα τελευταία χρόνια ως Recorderman technique: Αντιγράφω από το original post του: here's my trick. It's fast and it works perfect every time.<p>1. Place the "Left" overhead mic directly over the center of the snare at the hieght of two drum sticks-held end-to-end(from the center of the snare, straight up, to the capsule of the mic). 2. Next; take the drum sticks (still held end-to-end) from the center of the snare over to above your ( i.e." the drummers") right shoulder and place your "right" overhead mic here. 3. Fine tune the placement by using a mic cable and measurinb the distance from the center of the Kick to each of these mics is also equidistant from the kick and snare. 4. listen with headphones and have the drummer lightly hit his kick drum, and adjust the "right" mics angle until the kick is in the middle of your "image".<p>What this has done is: 1. Place the snare & the kick in the center when you pan these mics hard left and right. 2. Place the overheads in a position which is in-phase with the kick,snare and overheads. 3. balanced the over heads so that the Rack and floor Toms (as well as all cymbals) are correctly ballanced.<p>this is actually a great "picture" of the kit at this point. maybe a hair of Top end (depending on what mics your using) and a little this, and a Kick mic. BUT whatever you add (snare mics, toms, etc) you'll mow be inphase. This also makes your snare & toms louder inrelation to the cymbals & is more of a true OH mic set-up (Not just "cymbal" mic's )<p> It may look weird but try it...it trulelly ROCKS Και ένα κατατοπιστικότατο βίντεο: http://www.youtube.com/watch?v=IiFOD1EeKhQ Το καλό με αυτή την τεχνική είναι οτι βοηθάει σε μικρούς και μη διαμορφωμένους χώρους να πάρεις ενα σωστό αποτέλεσμα. Σημαντικό είναι να ρυθμίσεις σωστά τις εντάσεις για να έχεις και το σωστό αποτέλεσμα στη στερεοφωνική εικόνα και από εκεί και πέρα αν θέλεις απλωμένο ήχο και έχεις "ατμοσφαιρικό" παίξιμο τότε ανοίγεις το panning ενώ αν θέλεις ποιο στακάτο και μαζεμένο ήχο κάνεις ένα απαλό panning +20 - +30. Εγώ την χρησιμοποιώ καιρό τώρα και προσθέτω ανάλογα με τις απαιτήσεις του κομματιού και close mics στo snare και στην μπότα ή και κάτω από το snare. Τώρα για μικρόφωνα Οverhead: Oktava mk012 (personal favorite) όπως ανέφερε και ο jmone και τα AKG 451 είναι κλασσική λύση αλλά και τα Rode NT5 είναι μια καλή επιλογή σε χαμηλό budget. Για μπότα καλό το 112 αλλά περιορισμένο, αν θέλεις να πειραματιστείς με το Placement δοκίμασε καλύτερα με ένα πυκνωτικό μεγάλου διαφράγματος με -10 ή -20db. Εγώ χρησιμοποιώ το 414 της AKG έξω από την μπότα και αν θέλω περισσότερο στακάτο ήχο βάζω και ένα sennheiser 602 μέσα κοντά στο σημείο που χτυπάει ο κόπανος. Για close mics σε snare και toms αξίζει να επενδύσεις στα i5 d2 και d4 της audix τα οποία θα βρεις σε γελοίες τιμές στο αμερικάνικο ebay ;) http://www.mixitonline.com http://tuber.bandcamp.com
DrRhythm Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2008 OP Δημοσιευμένο 25 Οκτωβρίου 2008 Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις προτάσεις σας, ακόμα πελαγωμένος είμαι φυσικά, αλλά τουλάχιστον πήρα μια ιδέα. ;D Κάτι άλλο, κάνα μικροφωνάκι για ταμπούρο παίζει που να είναι εξίσου καλό με τα Shure SM57 και Audix I5, άλλα όχι τόσο "τσουτσούνι" εμφανισιακά; :o Keep the info coming... :)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση