Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

παντως ζυγωνουν οι εκλογες και νομιζω οτι και οι 2 σας θα ειστε πολυτιμοι στον αγωνα διαστρεβλωσης των λεγομενων του αντιπαλου στον οποιο θα επιδοθουν τα 2 μεγαλα κομματα!

 

αντε καλη πολιτικη καρριερα!! ;D ;D

 

Who gives a f/!@$%..

  • Απαντήσεις 75
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δημοσιευμένο

Βασικά αυτό το πράγμα το έχουν κάνει άπειρες φορές (κ ενίοτε πολύ καλύτερα) από αμερικάνοι παραγωγοί (ποιος μπορεί να ξεχάσει τη Γλυκερία σαμπλαρισμένη σε hip hop κομμάτι από τη Rap-A-Lot!) μέχρι κ ελληνικά hip hop συγκροτήματα.

Μπορεί σε κάποιον που ακούει γενικά μουσική να μοιάζει κάτι αρχαίο κ καθόλου πρωτότυπο, στο μέσο Έλληνα ακροατή όμως αυτό φαντάζει σαν αποκάλυψη (εκτός κι αν όντως ο Κοργιαλάς είναι πρωτεργάτης του ΕΒΜ/gothic!).

Εγώ έχω την απορία, το δεύτερο cd των Ιμάμ (αν υπάρξει) τι θα έχει μέσα? Ρεμίξ σε χιτς της μεταπολίτευσης? Κι αν τελικά το τολμήσουν να γράψουν δικιά τους μουσική, θα φτάσει την επιτυχία του ντεμπούτου τους? Η' αυτό ήταν, πάμε γι' άλλα?

Δημοσιευμένο

Εγω νομιζω παντως πως ακολουθησαν μια πετυχημενη συνταγη..Τη διασκευη σε κομματια ηδη αγαπημενα!

Η πρωτοτυπια του ολο θεματος δν ειναι κ τοσο πρωτοτυπη :P κ το πιο πιθανο ειναι να ερθουν ζορια οταν ειναι να γραψουν δικα τους..Γιατι στο κατω κατω ο καθε καλλιτεχνης κανει αυτο που του "βγαινει"..Και αμα τους βγαινουν τετοιου ειδους διασκευες δν βλεπω να πολυτραβαει το πραγμα..  :-\

Δημοσιευμένο

Δεν κατάλαβα γιατι οι imam baildi εκπροσωπούν την "σύγχρονη ελληνική μουσική" στην ολότητά της, ούτε ποιές ακριβώς ήταν οι προηγούμενες σφαλιάρες. Οπότε σε κάθε περίπτωση το χρέος για τα λάθος credits θα πήγαιναν στους ίδιους μεμονωμένα.

 

 

Στην πραγματικότητα βέβαια στην original λεζάντα του video, οι άνθρωποι λένε ότι περιέχει samples απο χιώτη. Άρα το χρέος για το λάθος πηγαίνει στο mad. Το οποίο εδώ που τα λέμε δε νομίζω να έκανε κάποιο διοικητικό συμβούλιο για να αποφασίσει πώς ακριβώς πρέπει να μεταχειρίζεται την "ελληνική μουσική κληρονομιά", οπότε μάλλον ένοχος είναι κάποια κοπέλα στο δημιουργικό του σταθμού, που γράφει τις λεζάντες για τα κλιπς που παίζουν και μάλλον απλώς δεν την έπαιρνε ο χώρος γιατί είναι περιορισμένη σε καμια 40ρια χαρακτήρες. Εν τέλει λοιπόν ο πραγματικός ένοχος ήταν οι κατασκευαστές τηλεοράσεων του 1850 που δεν προέβλεψαν διαστάσεις οθόνης τουλάχιστον 16:3 για να γλιτώσουμε τις σφαλιάρες και τις μπούφλες.

 

Πέρα απο τις εξυπνάδες, τα παιδιά ένα έυκολο ρεμιξ σε "ρετρο" κομμάτι κάνανε, απο τα χιλιάδες που κυκλοφορούν στην πιάτσα, εδώ και πολύ περισσότερο στην ξένη σκηνή. Όπως κάποια στιγμή είπε και ο φίλος 12AX7, το κουράζετε λίγο. Αυτό βέβαια έχει και τα καλά του γιατί σε τέτοια threads διαβάζεις και ανέκδοτα καλού black humour με την τσαλιγοπούλου και την ζήνα.

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...