not_guilty Δημοσιευμένο 12 Αυγούστου 2008 Δημοσιευμένο 12 Αυγούστου 2008 Μια μέρα που βρεθήκαμε μαζί με τον spewfy αναρωτηθήκαμε πως θα μετατρέψουμε τα drums απο GM σε XLN.. Παρόλο που υπάρχει κάτι αντίστοιχο στη σελίδα της xln σας ετοιμάσαμε ένα .rar αρχείο. Το αρχείο αυτό περιέχει commands του logic editor τις οποίες τις αντιστοιχίζεται σε κάποια μακροεντολή μετά σε έναν συνδυασμό πλήκτρων και βουαλά η μετατροπή έγινε.. Διαβάστε όμως και το read me file.. http://www.jooble.gr/utilities/Gm2xln.rar διαβάστε και το read me... ΜΤΠ = Μην Το παρεξηγείς.
not_guilty Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2008 OP Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2008 Ας τα κάνω λίγο πιο ψιλά.... Λοιπόν υποθέτουμε ότι πάντα είχαμε μια πώρωση με τον andy la roque από King Diamond και το αγαπημένο μας κομμάτι είναι το sleepless night. Λοιπόν έχουμε τον Guitar εξοπλισμό, βρίσκουμε το Guitar Pro αρχείο, με όλη την σύνθεση, ντραμς, μπάσσο, κιθαρα, ακόμα και φωνητικά... (μαθαίνουμε το κιθαριστικό μέρος και θέλουμε να το πάιξουμε... Κάνουμε export απο το Guitar Pro σε midi, μετά άνοιγμα με το Cubase και μετά, εφόσον έχουμε καλά ντύμπανα, και ένα καλό sample για μπάσο κτλ, (όπως KOntakt, Sampletank κ.α.) Πατάτε rec και γράφετε... Οι περισσότεροι έχουν κάνει χιλιάδες φορές αυτήν την διαδικασία, και όσοι θέλουν να παίζουν και να μαθαίνουν κομμάτια η βιβλιοθήκη του Guitar Pro είναι τεράστια... ΤΙ γίνεται όμως στην περίπτωση που το map των Drums ενός προγράμματος δεν είναι συμβατό με το GM map... Αυτό ισχύει στην περίπτωση του XLN ADDICTIVE DRUMS τα οποία δυστυχώς έχουν διαφορετικό map απο το καθιερωμένο GM που ακολουθούν το Ez Drummer, Groove Agent, BFD DRUMS. Ενώ προσωπικά πιστεύω ότι το πρόγραμμα είναι απίστευτο.. και πολύ καλύτερο των προαναφερθέντων το κακό είναι ότι ακολουθούν άλλο map με αποτέλεσμα να μην παίζει σωστά ενα midi Drum arrangement σε GM MAP.. Ακόμα περισσότερες είναι οι περιπτώσεις που έχω GM maps arrangements σε κομμάτια δικά μου ή και γνωστών μου και θέλω να χρησιμοποιήσω το XLN ADDICTIVE.. Για αυτό και τελειώνω δημιούργησα μια σειρά εντολών οι οποίες δημιουργήθηκαν στον Logical Editor του Cubase... Αυτές τι κάνουν, αν το Hi-hat στο GM Map είναι A#2 (λέω) και στο XLN D3 τότε πηγαίνει στο Drum arrangement και αλλάζει όλες τις A#2 και τις κάνει D3. Το ίδιο κάνει για όλες τις νότες στις οποίες υπάρχουν διαφορές... Διαβάστε τις οδηγίες εγκατάστασης και ότι δεν καταλαβαίνετε ρωτάτε. Πάντως το XLN στο Sleepless Night ακούγεται κάπως έτσι τώρα Your browser does not support the HTML5 audio tag http://www.jooble.gr/music/sleeplessKD_XLN.mp3 ΜΤΠ = Μην Το παρεξηγείς.
not_guilty Δημοσιευμένο 28 Αυγούστου 2008 OP Δημοσιευμένο 28 Αυγούστου 2008 Θα ήθελα να αποδώσω και το ανάλογο credit στον φίλου μου Spewfy.. ο οποίος ήταν καθοριστικός στο να αντιληφθούμε την λειτουργία του logical editor και τα κρυφά μυστικά του.... ΜΤΠ = Μην Το παρεξηγείς.
kwstas79 Δημοσιευμένο 28 Αυγούστου 2008 Δημοσιευμένο 28 Αυγούστου 2008 Σωστοί οι μάγκες, ανεβάστε το στα downloads να υπάρχει για πάντα, να βολέψετε και τον κόσμο. LEGO people live in houses made of their own flesh.
panos_chem85 Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2010 Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2010 λοιπόν, το ξέρω ότι είναι αρχαίο θέμα, αλλά μιας και απασχόλησε αυτό το πρόβλημα, βρήκα κι άλλο ένα προγραμματάκι ευρύτερης εφαρμογής από αυτό, σε αυτό το link: http://midifilemapper.codeplex.com/ μετέτρεψα αρχεία midi (drums) από Guitar Pro σε Addictive Drums και δουλεύουν τέλεια! ;)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση