lambrosgg Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2008 Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2008 Μου δημιουργήθηκε αυτο το - μάλλον φιλοσοφικό ερώτημα - αφού δεν νομίζω να υπάρχει συγκεκριμένη απάντηση, αλλά θα ήθελα πολύ να ακούσω την γνώμη κάποιων έμπειρων. Σε σχολές που διδάσκουν ηχοληψία για παράδειγμα: Πώς ορίζουν τον καλό ήχο? Πώς διδάσκουν (πέρα απο την πρακτική) τί είναι ο καλός ήχος? Είναι αυτός που είναι πιο κοντά στο "να ακούγεται σαν να παίζουν μπροστά σου"? Είναι ο καθαρός και διαυγής? Είναι ο πλούσιος σε αρμονικές? Είναι ο σύγχρονος ο ψηφιακός κρυστάλινος, ή ο vintage? Αν είναι τόσο υποκειμενικό όσο φαίνεται γιατί διδάσκεται και υπάρχουν κανόνες? Και τέλος: Υπηρετεί τη μουσική ή η μουσική τον υπηρετεί? http://www.facebook.com/group.php?gid=258853791192
playloud Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2008 Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2008 Είναι αυτός που είναι πιο κοντά στο "να ακούγεται σαν να παίζουν μπροστά σου"? Είναι ο καθαρός και διαυγής? Είναι ο πλούσιος σε αρμονικές? Είναι ο σύγχρονος ο ψηφιακός κρυστάλινος, ή ο vintage? ΟΛΑ τα παραπανω στη σωστη δοσολογια και αναλογα το mood και αυτα που κατα περιπτωση το εκαστοτε κομματι απαιτει Make me fries...
lambrosgg Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2008 OP Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2008 ΟΛΑ τα παραπανω στη σωστη δοσολογια και αναλογα το mood και αυτα που κατα περιπτωση το εκαστοτε κομματι απαιτει Δεν μπορει να είναι μονο αυτά (στην τύχη τα είπα) Σε αυτό το "εκαστοτε" κολλάω... http://www.facebook.com/group.php?gid=258853791192
ex-Smurflord Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2008 Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2008 Αυτός που κάνει τ'αυτί μου να συνεργάζεται καλύτερα με τα χέρια μου. :)
tugito Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2008 Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2008 Καλό ήχο έχει το μιξ που σου βγάζει συνάισθημα και ακουγεται συναισθηματικά ωραία στα αυτιά σου. Συνήθως αυτό το μιξ αν ακουσεις το κάθε όργανο μόνο του θα δεις ότι δεν έχει τίποτα το καλό. Με λίγα λόγια το συναίσθημα μετράει και το αν το "νιώθεις" καλά. Αν το πάρουμε ποιο αντικειμενικά, καλό μιξ ειναι αυτό που ακουγονται καθαρά όλα τα όργανα ή τουλάχιστον τα νιώθεις και έχουν τον χώρο τους. Βασική προυπόθεση να μην καταστρέψεις τις δυναμικές στο μαστερινγκ ακολουθώντας το αισχρό κυνήγι των εταιρειών πλέον για decibel..
Betty The Raccoon Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2008 Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2008 Πάντα θα υπάρχει έντονο το στοιχείο της υποκειμενικότητας πάντως.Όσο αφορά το mix πάντως ένα κοινώς αποδεκτό πιστεύω είναι να ακούγονταί όλοι οι ήχοι.Δεν κολλάμε στο πόσο δυνατά ο καθένας αλλά να ακούγονται ;) You are wrong f**ked and overatted...
methylene blue Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2008 Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2008 εκείνος που πλησιάζει σ' αυτό που προυπάρχει στο μυαλό σου
elavd Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2008 Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2008 εκείνος που πλησιάζει σ' αυτό που προυπάρχει στο μυαλό σου +1000 και καλοσώρισες mediumswing ;) www.facebook.com/YourPaintedSmile
darshan Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2008 Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2008 Βασική προυπόθεση να μην καταστρέψεις τις δυναμικές στο μαστερινγκ ακολουθώντας το αισχρό κυνήγι των εταιρειών πλέον για decibel.. ναι, ναι! ισως να ειναι προυποθεση το μεσο και η διαδικασια να αιχμαλωτιζουν και να αναμεταδιδουν την πηγη οσο πιο ατοφια γινεται, προσδινοντας οσο το δυνατο λιγοτερο χρωματισμο. Βεβαια και ο χρωματισμος και ο φυσικος περιορισμος λογω του μεσου, αν ειναι ελεγχομενος (ή αν σου κατσει) μπορει να συνεισφερει θετικα. Παντως, παντα θαυμαζα την ηχητικη ποιοτητα που εχουν τα ακουστικα σχηματα, απο μια ακουστικη κιθαρα ή ενα πιανο μονο του μεχρι μια συμφωνικη ορχηστρα σε αντιθεση με το χαος των ηλεκτρικων σχηματων, οπου λογω αναδρασης το αποτελεσμα αλλαζει απροσδοκητα απο μεσο σε μεσο. Ισως η προσεγγιση less is more?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση