staaronis3 Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2008 Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2008 μα η αρμονική παραμορφωση που δημιουργει ενας ενισχυτης με λυχνιες ειναι το ζητουμενο απο εναν κιθαριστα!Πως μπορει αυτο να ειναι επιζημιο για το μεγαφωνο??Εννοειται οτι θα εχει τερμα το ποτενσιομετρο για να παραμορφωνει ή ακομα κ ενα κυκλωμα ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ του σηματος για να παραμορφωνει ακομα περισσοτερο! (εισαι κιθαριστας?) Α λες?κ εγω μαλλον κατι δεν εχω καταλαβει,ας εξηγησει καποιος που να ειναι σιγουρος για τι πραμα μιλαμε ;D Κυρίως μπασίστας. αλλα ήρεμα πράγματα. Επίσης συνηθήζω να δουλέβω τρανζιστορικά ή με τελεστικούς, αλλά πάνω κάτω έχουν παρόμιες αρχές λειτουργίας. Κι όμως αν θες να παίξεις κάτι χωρίς παραμόρφωση με διάφορα πεταλάκια πχ Reverb, Chorus κλπ και πας να κόψεις απο την κιθάρα δεν είναι σαν να τα πνήγεις λίγο;;; Αυτό το λέω επειδή το έχω δοκιμάσει, βέβεα τότε βαριόμουνα να σκύψω να χαμηλώσω τον ενυσχητή, και το αποτέλεσμα ήταν τελείως άθλιο. [Οφφ Τοπικ]Πρώτη φορά ακούω κάποιον να θέλει τις αρμονικές! Στα RF πάντως είναι το πρώτο που θέλουμε να αποφύγουμε, γιατι θα μας κλείσουν μέσα:D:D:D. Βέβαια άλλο RF άλλο κιθάρα.[/Οφφ Τοπικ] LoL
riotshield Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2008 OP Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2008 για το triode mode με προσβάλετε που ρωτάτε... :P
Superfunk Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2008 Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2008 Κι όμως αν θες να παίξεις κάτι χωρίς παραμόρφωση με διάφορα πεταλάκια πχ Reverb, Chorus κλπ και πας να κόψεις απο την κιθάρα δεν είναι σαν να τα πνήγεις λίγο;;; φυσικα,ομως εμεις μιλαμε για direct to amp παιξιμο Πρώτη φορά ακούω κάποιον να θέλει τις αρμονικές! Στα RF πάντως είναι το πρώτο που θέλουμε να αποφύγουμε, γιατι θα μας κλείσουν μέσα:D:D:D. Βέβαια άλλο RF άλλο κιθάρα ΑΚΡΙΒΩΣ ;) Αυτος ειναι και ο λογος που οι κιθαριστες προτιμουν ΛΑΜΠΑΤΟΥΣ ενισχυτες ;) Βεβαια το headroom καθε ενισχυτη (δηλ.το ποσο καθαρος μενει οταν ανεβαινει η ενταση) εξαρταται απο την ισχυ του,τον τυπο της λυχνιας,την "ταξη" στην οποια δουλευει και φυσικα απο το wattage του μεγαφωνου του ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Marillion Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2008 Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2008 Παντως το χαμηλωμα του volume της κιθαρας δεν βοηθαει παντα! Κ αυτο γιατι ποτε δεν μπορει να λειτουργησει οπως το drive. Αν μπει ψοφιο στην πρωτη προενισχυτρια θα χασει το τελικο σημα την ''ζωντανια'' του. ( Δεν μιλαω για την μουνταδα υποτιθεται πως εχουμε βαλει το πυκνωτακι με την αντισταση στο volume pot ). Moνο μικρες μεταβολες στην παραμορφωση πετυχαινουμε κ ακομα κ να καθαρισει τελειως εχει χασει σε ενταση με αποτελεσμα σε ενα live οταν ανεβασεις το volume να εχεις βγει ''μπροστα'' ισοσταθμιστικα σε σχεση με την υπολοιπη μπαντα. Τα πεταλια τυπου tubescreamer κ τα κυκλωματα τυπου plexi ειναι ιδανικα για ''παιχνιδι'' με το volume της κιθαρας. Lets ...Rock!
audiokostas Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2008 Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2008 .......... και φυσικα απο το wattage του μεγαφωνου του ;) Συμφωνώ με τον Superfunk. Εκεί νομίζω οτι παίζεται το παιχνίδι. Για τις 12AU7 ασυναγώνιστη η RCA Cleartop. Μ' αρέσει και η 6189. Την ΑΤ7 (original στον 5E3) δεν την θυμάμαι ηχητικά.Από την άλλη δεν είμαι φανατικός των διάφορων πειραματισμών με μάρκες λάμπας αλλά με πειραματισμούς σε δεξί και αριστερό χέρι διάφορων τύπων κιθαριστών. Με τον δικό μου (http://www.noiz.gr/index.php?topic=157666.msg212366#msg212366) έχω το αντίθετο πρόβλημα. Δεν βρωμίζει παρά όταν είναι ΠΟΛΥ δυνατά. Είναι και το Eminence που συντελεί κατά πολύ σε αυτό. Αλλά για αυτό έχω και το πεταλάκι. Αλλά ο Alderbody είχε δίκιο. Μου λείπει το reverb. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.
audiokostas Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2008 Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2008 Και ένα quick reference chart για τις προενισχύτριες. 12AX7 = 100 5751 = 70 12AT7 = 60 12AZ7 = 60 6072/12AY7 = 44 5965/12AV7 = 27 12AU7/6189/5814 = 20 Ασχετο, αλλά αλήθεια ποιοτικό pot 1M log που θα βρώ εν Αθήναις; Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.
riotshield Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2008 OP Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2008 αυτός ο πίνακας πως μεταφράζεται και σε γενικότερα ηχητικά χαρακτηριστικά της κάθε λάμπας πέρα από την μείωση του gain
alderbody Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2008 Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2008 Αλλά ο Alderbody είχε δίκιο. Μου λείπει το reverb. και δε φτιαχνεις κι ενα Tube reverb unit να σε δει ο Θεος? αφου εισαι γατα στις κατασκευες. ;) wood matters
audiokostas Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2008 Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2008 Μην ανάβεις τέτοιες λαμπάτες φωτιές riot. Υπάρχουν λυσσαλέες απόψεις στα audiophile forum για κάθε μία από αυτές. Αν είναι mil spec, αν είναι NOS, αν έχουν χρυσά ποδαράκια, πόσα spacer, πως είναι το getter και βράσε όρυζα. Αλλά πάνω από όλα σε τι κύκλωμα θα μπουν. Δεν είναι όλα τα κυκλώματα ανεκτικά σε αυθαίρετες αλλαγές. Οτι και να πω κάποιος θα το αμφισβητήσει και καλά θα κάνει. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.
audiokostas Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2008 Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2008 και δε φτιαχνεις κι ενα Tube reverb unit να σε δει ο Θεος? αφου εισαι γατα στις κατασκευες. ;) Στο να σπέρνουμε διαόλια είμαστε πρώτοι ε; (Ευχαριστώ για το κομπλιμάν μεσιέ) Οχι δεν το κάνω. Γιατί μου βγήκε η Παναγία να τον τελειώσω και τα καλόπαιδα δεν μ' αφήνουν να τον πάρω από το μέρος της πρόβας που τον πήγα να τον ακούσουμε. Και παίζω (λέμε τώρα) σπίτι με έναν 15άρη τρανζιστοράτο Laney. Και να σκεφτείς ότι εγώ παίζω μπάσο........... Σιγά μην τους φτιάξω και reverb. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση