css03057 Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2008 Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2008 παρακαλώ δώστε μου ιδέες για συνδυασμό humbucker και μονού(neck) για ηλεκτρική κιθάρα(H-S). Επίσης είδα οτι μερικοί βάζουν και κάτι αντιστάσεις στην σύνδεση των μαγνητών!αυτό τι είναι...κυρίως το κάνουν με dimarzio. εγώ από έναν μηχανικό ήχου των 80ς έλαβα αυτό -> επίσης είδα και κάτι άλλους dimarzio super 3, super distortion αυτοί τι λένε? θέλω ήχο 80s vandenberg, george lynch και κυρίως τον ήχο του macalpine από τις bc rich που είχε στα 80s(αν δεν καταλάβατε ακούστε το tears of sahara - http://www.youtube.com/watch?v=6UIgE4uG-OM - στο 1:07 που μπαίνει με γκαζάκι) για μονό θέλω έναν dimarzio παρόμοιο με τον lace sensor gold που έχω αλλά πιο "πλαστικό" απλά δεν ξέρω τι συχνότητες τονίζει ο lace! με λίγα λόγια θέλω glam bridge :P και heavey blues neck που να βρωμάει stratocaster. Ευχαριστώ. y.g. οι παλιοί dimarzio γιατί σπέρνουν και οι καινούργιοι sucks? my name is Brachos C. Evangelos
css03057 Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2008 OP Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2008 Τελικά αποφάσισα να αγοράσω τον dimarzio tone zone και τον pro track και να τους εγκαταστήσω με τα volume push pull της dimarzio. Έχει κανείς ιδέα που θα τους βρώ σε ανοιχτό πράσινο χρώμα? my name is Brachos C. Evangelos
fenderiarhs Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2008 Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2008 Δυστυχως δεν ειμαι ιδιαιτερος φαν των dimarzio.....και εαν υπαρχει ενας μαγνητης που να προσωποποιει αυτον τον καπως συνθετικο ηχο των DiMarzio (υπαρχουν βεβαια και μερικοι πολυ αξιολογοι οπως ο paf pro) ειναι ο tone zone.....Yπερβολικα μπασα, muddy, ακουγεται σα να εχεις βαλει κουβερτα πανω στον ενισχυτη σου, πολυ ψευτικος και συνθετικος....Ο κλασσικος super distortion (που ειναι ο πρωτος μαγνητης που αρχισε το hotrodding των κιθαρων με διπλους) ειναι σαφως καλυτερος..... Γενικα πιστευω πως ο seymour duncan εχει πολυ καλυτερα αυτια απο τον larry dimarzio.....γιατι δεν κοιτας τον G.Lynch screaming demon (sh12) που τον χρησιμοποιει ενας απο αυτους που αναφερεις. Επισης δεν υπαρχει πιο πολυχρησιμοποιημενος μαγνητης στα 80's απο τον duncan JB.... Aν θελεις πλαστικο ηχο στους μονους ναι......οι lace sensors ειναι αρκετα πλαστικοι (οι gold ειναι οι λιγοτεροι πλαστικοι απο ολους της σειρας).... ;D ;D ;D ;D 2 things are infinite:the universe&human stupidity
if_it_is Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2008 Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2008 Δυστυχως δεν ειμαι ιδιαιτερος φαν των dimarzio.....και εαν υπαρχει ενας μαγνητης που να προσωποποιει αυτον τον καπως συνθετικο ηχο των DiMarzio (υπαρχουν βεβαια και μερικοι πολυ αξιολογοι οπως ο paf pro) ειναι ο tone zone.....Yπερβολικα μπασα, muddy, ακουγεται σα να εχεις βαλει κουβερτα πανω στον ενισχυτη σου, πολυ ψευτικος και συνθετικος....Ο κλασσικος super distortion (που ειναι ο πρωτος μαγνητης που αρχισε το hotrodding των κιθαρων με διπλους) ειναι σαφως καλυτερος..... Γενικα πιστευω πως ο seymour duncan εχει πολυ καλυτερα αυτια απο τον larry dimarzio.....γιατι δεν κοιτας τον G.Lynch screaming demon (sh12) που τον χρησιμοποιει ενας απο αυτους που αναφερεις. Επισης δεν υπαρχει πιο πολυχρησιμοποιημενος μαγνητης στα 80's απο τον duncan JB.... Πάντα αντικειμενικά βέβαια γιατί εμένα π.χ. μου φαίνονται ακριβώς αντίθετα τα πράγματα! και προτιμώ σίγουρα τ αυτιά του Dimarzio απ του Dunkan και θεωρώ τον tone zone έναν απ τους κορυφαίους μαγνήτες της εταιρίας που αν και high output έχει πολύ όμορφο πραγματικό ήχο που δεν τζιτζικίζει ούτε πλαστικίζει καθόλου! τα πολλά μεσαία του δε, τον κάνουν να ακούγεται παχύς, να έχει μπόλικο sustain και να είναι πολύ ευέλικτος! ;) απ την άλλη θα έλεγα πως όντως ο super distortion είναι πιο πολύ στο στυλ του ήχου που θέλεις.. πιο σκληρός και πιο eightίλα η φάση.. Συμπέρασμα: άκου πολλούς πρώτα και διάλεξε! (νομίζω επαναλαμβανόμαστε σ αυτό το forum ::) )
longshadow Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2008 Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2008 τα πολλά μεσαία του δε, τον κάνουν να ακούγεται παχύς, να έχει μπόλικο sustain και να είναι πολύ ευέλικτος! ;) Για να χαρακτηριστεί ένας μαγνήτης ευέλικτος ,μάλλον άκρες πρέπει να έχει και όχι πολλά μεσαία... Τονισμένα μεσαία έχουν συνήθως οι μαγνήτες που προορίζονται κυρίως για distortion χρήσεις και όχι για καθαρά... (άρα δεν μπορούν να χαρακτηριστούν "ευέλικτοι"..)..
if_it_is Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2008 Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2008 Απ την άλλη, αν έχεις μεσαία μπορείς εύκολα να κόψεις! αν όμως δεν έχεις, μόνο να δημιουργήσεις επιπλέον μπορείς αλλά συνήθως παίρνεις πλαστικό και ψεύτικο αποτέλεσμα.. :)
longshadow Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2008 Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2008 Απ την άλλη, αν έχεις μεσαία μπορείς εύκολα να κόψεις! αν όμως δεν έχεις, μόνο να δημιουργήσεις επιπλέον μπορείς αλλά συνήθως παίρνεις πλαστικό και ψεύτικο αποτέλεσμα.. :) Αδυνατώ να καταλάβω αυτό που έγραψες....για ανάλυσε το λίγο.. Πώς μπορείς να "κόψεις" έναν υπεργκαζωμένο μαγνήτη ο οποίος είναι γύρω στα 17Κ?? Πώς μπορείς να τον κάνεις να ακούγεται clean??
if_it_is Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2008 Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2008 τα μεσαία είναι οι πιο σημαντικές συχνότητες για την κιθάρα όπως ξέρουμε όλοι.. άρα λοιπόν είναι καλύτερο να έχεις μεσαία κι αν δεν τα θες να τα κόβεις απ τον ενισχυτή, παρά να μην έχεις και να τα δημιουργείς απ τον ενισχυτή (ψεύτικα). Ξέρω, δεν το εκφράζω πολύ καλά αλλά δεν μπορώ να περιγράψω τέλεια αυτό που ακούω.. :-\ κι επίσης δεν κατάλαβα που κολλάει το output του μαγνήτη με τα μεσαία! ??? υπάρχουν και μαγνήτες μπασο-πρίμοι με πολύ Output και άλλοι μεσαίοι με λίγο! και επίσης κιθαρίστες που γουστάρουν μεσαία στα καθαρά(εγώ) κι κιθαρίστες που δεν γουστάρουν (εσύ απ ότι κατάλαβα..) :D Επιπλέον για τον ήχο που θέλει ο css03057 επιβάλλεται high output! γιαυτό από κει και πέρα συζητάμε τις συχνότητες.. ;)
bloody_sunday Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2008 Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2008 τα πολλά μεσαία του δε, τον κάνουν να ακούγεται παχύς, να έχει μπόλικο sustain και να είναι πολύ ευέλικτος! ;) Για να χαρακτηριστεί ένας μαγνήτης ευέλικτος ,μάλλον άκρες πρέπει να έχει και όχι πολλά μεσαία... Τονισμένα μεσαία έχουν συνήθως οι μαγνήτες που προορίζονται κυρίως για distortion χρήσεις και όχι για καθαρά... (άρα δεν μπορούν να χαρακτηριστούν "ευέλικτοι"..).. Συμφωνώ απόλυτα. Απ την άλλη, αν έχεις μεσαία μπορείς εύκολα να κόψεις! αν όμως δεν έχεις, μόνο να δημιουργήσεις επιπλέον μπορείς αλλά συνήθως παίρνεις πλαστικό και ψεύτικο αποτέλεσμα.. :) Τραγικό λάθος... είναι σαν να λες ότι ένας ενισχυτής που έχει καλά "βρώμικα" μπορεί πανεύκολα να "καθαρίσει"... το ίδιο συμβαίνει και με τους μαγνήτες. Έναν ευέλικτο μαγνήτη με καλό, υγιές output και ωραία καθαρά μπορείς άνετα να τον "βρωμίσεις" όσο θες, ένας "βρώμικος" μαγνήτης δεν καθαρίζει με τίποτα. τα μεσαία είναι οι πιο σημαντικές συχνότητες για την κιθάρα όπως ξέρουμε όλοι.. άρα λοιπόν είναι καλύτερο να έχεις μεσαία κι αν δεν τα θες να τα κόβεις απ τον ενισχυτή, παρά να μην έχεις και να τα δημιουργείς απ τον ενισχυτή (ψεύτικα). Επιπλέον για τον ήχο που θέλει ο css03057 επιβάλλεται high output! γιαυτό από κει και πέρα συζητάμε τις συχνότητες.. ;) Λάθος και πάλι, φοβούμαι... η αρχή ενός ωραίου καθαρού ήχου (και εδώ που τα λέμε, οποιουδήποτε ήχου, ακόμα και βρώμικου) είναι η ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ. Ούτε υπερβολικά μεσαία, ούτε υπερβολικά μπάσα, ούτε πρίμα. Αυτό με τις "άκρες" (σε ελαφρό ισορροπημένο επίπεδο, όχι τεράστια συχνοτικά "χαμογελάκια") που είπε ο Longshadow ισχύει 1000%. Είναι χαρακτηριστικό αυτού που λέμε "open sound", και η πείρα μου λέει ότι είναι η καλύτερη "πρώτη ύλη" για οποιοδήποτε ήχο. Στην πορεία του προσθέτεις ό,τι θες, ενώ η "αφαίρεση" που λες είναι ανέφικτη. Να θυμάσαι ότι η πρώτη μας ύλη πρέπει να είναι καλή χωρίς να καταφεύγουμε σε equalizers για προσθαφαιρέσεις. Α, και εννοείται ότι δεν χρειάζεται υψηλό output... blues θέλει να παίξει, όχι grindcore... Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages
longshadow Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2008 Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2008 Ηθελα να ξαναποστάρω απάντηση αλλά με καλύψατε mr. future modulator... σπόντα!!... ;D
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση