johnnyk Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2008 Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2008 Το mac γιατί βγάζει αυτό το εξώκοσμο μπλε φως; icybox, εξωτερικός σκληρός για backup
haryy Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2008 Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2008 η rme είναι η "σταθερά"... (αλλά lost... :)) όμως μια και αποφάσισες να κινηθείς σε αυτά τα χρήματα και σύμφωνα με τα δεδομένα που θέτεις εξέτασε και την παρακάτω λύση: Lynx L22 http://www.lynxstudio.com/product_detail.asp?i=11 οι "απόλυτοι" pro AD\DA converters σε αυτή την κατηγορία τιμής (χωρίς το έξτρα κόστος των pre που θα πλήρωνες στην rme υποβαθμίζοντας την πραγματική ανάγκη λόγω grace...) και για την συμπληρωματική matrix λύση (αν την χρειάζεσαι απαραίτητα) δίνεις κάτι παραπάνω στο MACKIE BIG KNOB http://www.mackie.com/products/bigknob/ (τα πάντα σε καλή τιμή και ποιότητα) ή SPL VOLUME 2 http://www.soundperformancelab.com/us/volume2/2602_inshort_E.html (hi end λύση -μόνο volume- υλοποιημένη με το περιβόητο ALPS volume knob...) φτάνεις το χιλιάρικο συνολικά, έχεις πραγματικά pro ήχο και άντε να δω μετά με τι monitor και τι mic θα συνοδεύεις ένα τέτοιο setup... ;D ;D ;D +1. Αν όμως δεν μπορείς να πας σ'αυτά τα χρήματα, τότε εύκολα πας στην ff400. Θα σου προτείνω όμως και κάτι άλλο να έχεις υπόψιν σου και θα σου αιτιολογήσω την πρότασή μου. Κρατάς την EMU και παίρνεις τον RME adi-2 και ένα προενισχυτή ακουστικών όπως αυτόν http://www.thomann.de/gr/millenium_hp1_headphone_amp.htm και τον συνδέεις στις αναλογικές εξόδους της ΕΜU. Ο λόγος που σου προτείνω αυτή τη λύση είναι ότι θα έχεις 0 latency mixer και dsp effects της emu +τους καλύτερους μετατροπείς του ADI-2 από τoυς ήδη καλούς της FF400 (δες τα specifications). Tέλος δεν χρειάζεσαι ξεχωριστό volume knob αφού το volume του adi-2 είναι ήδη ένα post da αναλογικό volume control (αλλάζει εύκολα με ένα jumper εσωτερικά). Έτσι θα έχεις καλύτερο ήχο από την ff400, με περισσότερες ευκολίες και χωρίς περιττά χαρακτηριστικά όπως τα πολλαπλά in-out και τους Mic-line pres, και όλα αυτά με 150€ φθηνότερα (αν αγοράσεις τον adi-2 από Ελλάδα -> http://www.logothetismusic.gr/category.asp?ctID=79 ;)) Ελπίζω να βοήθησα. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
theonik Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2008 OP Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2008 Το mac γιατί βγάζει αυτό το εξώκοσμο μπλε φως; icybox, εξωτερικός σκληρός για backup Ωραία τα καλά παιδάκια τα βρήκανε στο τέλος και γίνανε φίλοι ;D ;D ;D Επιστρέφω όμως στο θέμα μου. Εξετάζοντας τώρα χονδρικά τις προτάσεις σας καταλήγω πιο πολύ στις rme: Fireface 400 και Multiface II. Η πρώτη όπως και εσείς είπατε είναι πολύ ποιοτική αλλά η δεύτερη έχει ένα επιπλέον πλεονέκτημα... δεν έχει προενισχυτές πράγμα που σημαίνει δεν πληρώνω για κάτι που δεν χρειάζομαι ;) Και τα 800 ευρώ άρα που κάνει τα δίνω στους κονβέρτορες και μόνο, θεωρητικά πάντα, εκτός βέβαια αν χρησιμοποιούνε τους ίδιους... Μεταξύ λοιπόν των δύο ποιά θα προτιμούσατε εσείς? Ένα δεύτερο όμως ερώτημα-σκέψη που προέκυψε στην πορεία είναι η εξής: Εφόσον θέλω δικάναλη εγγραφή είδα και αυτό το μοντέλο από πλευράς rme: http://www.thomann.de/gr/rme_9632_hdsp_bundle.htm το οποίο έχει έξοδο ακουστικών, μόνιτορ χωρίς όμως τα πολύτιμα και απαραίτητα εξωτερικά knobs ρύθμισης τόσο για τα phones όσο και για τα monitors. Σκέφτηκα λοιπόν μήπως η δουλειά μπορεί να γίνει με τη βοήθεια ενός εξωτερικού στοιχειώδους controller ο οποίος και θα δίνει τις εντολές μέσω των ποντεσιομέτρων του τόσο για αλλαγή της έντασης των ακουστικών όσο και των monitor... Το ερώτημα είναι ποιός θα μπορούσε να είναι αυτός καθώς από controllers δεν έχω καμία πολύτως επαφή... Πχ αυτός: http://www.thomann.de/gr/presonus_faderport.htm θα έκανε δουλειά? Εκτός βέβαια αν απορρίψετε την αγορά της 9632 λόγω του ότι η 400 ή η multiface ΙΙ έχουν καλύτερους κονβέρτορες. Τέλος, όσον αφορά την Lynx πράγματι είναι κάτι που θα με κάλυπτε ποιοτικά αλλά έχω ενδοιασμούς περί της ποιότητας του mackie big knob κατ' αρχήν (πχ για το αντίστοιχο SM PRO AUDIO M-PATCH 2 έχω διαβάσει εδώ στο forum ότι υποβαθμίζει τον ήχο) και κατά δεύτερον για τις απείρως περισσότερες δυνατότητες που έχει από ό,τι ένα knob για phones και ένα για monitors που είναι και τα μόνα που χρειάζομαι + το ότι φλερτάρει μόνο του το 300άρι... Και πάλι ευχαριστώ. :)
theonik Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2008 OP Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2008 Ο λόγος που σου προτείνω αυτή τη λύση είναι ότι θα έχεις 0 latency mixer και dsp effects της emu +τους καλύτερους μετατροπείς του ADI-2 από τoυς ήδη καλούς της FF400 (δες τα specifications). Tέλος δεν χρειάζεσαι ξεχωριστό volume knob αφού το volume του adi-2 είναι ήδη ένα post da αναλογικό volume control (αλλάζει εύκολα με ένα jumper εσωτερικά). Έτσι θα έχεις καλύτερο ήχο από την ff400, με περισσότερες ευκολίες και χωρίς περιττά χαρακτηριστικά όπως τα πολλαπλά in-out και τους Mic-line pres, και όλα αυτά με 150€ φθηνότερα (αν αγοράσεις τον adi-2 από Ελλάδα -> http://www.logothetismusic.gr/category.asp?ctID=79 ;)) Ελπίζω να βοήθησα. Πρέπει μάλλον να περάσω από τον Πειραιά που λεγαμε ;D ;D ;D
haryy Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2008 Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2008 Ο λόγος που σου προτείνω αυτή τη λύση είναι ότι θα έχεις 0 latency mixer και dsp effects της emu +τους καλύτερους μετατροπείς του ADI-2 από τoυς ήδη καλούς της FF400 (δες τα specifications). Tέλος δεν χρειάζεσαι ξεχωριστό volume knob αφού το volume του adi-2 είναι ήδη ένα post da αναλογικό volume control (αλλάζει εύκολα με ένα jumper εσωτερικά). Έτσι θα έχεις καλύτερο ήχο από την ff400, με περισσότερες ευκολίες και χωρίς περιττά χαρακτηριστικά όπως τα πολλαπλά in-out και τους Mic-line pres, και όλα αυτά με 150€ φθηνότερα (αν αγοράσεις τον adi-2 από Ελλάδα -> http://www.logothetismusic.gr/category.asp?ctID=79 ;)) Ελπίζω να βοήθησα. Πρέπει μάλλον να περάσω από τον Πειραιά που λεγαμε ;D ;D ;D Αν και είμαι λίγο ..βορειότερα θα τα βρούμε. :) Η πρόσκληση είναι φυσικά ανοιχτή. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
nEwBiE Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2008 Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2008 Λοιπόν Φίλτατε theoniki, έχω κάποιες απορίες επί του θέματος ... ::) Όλες οι RME έχουν software Mixer ... εσύ γιατί δεν θέλεις να τον χρησιμοποιείς ? ... :o Εγώ έχω τον Grace και την RME HDSP 9632 ... και οι εμπειρίες μου επί του θέματος είναι ότι στις ηχογραφήσεις μου ρυθμίζω Αρχικά την ένταση στα ακουστικά και κατά τη διάρκεια της ηχογράφησης ΔΕΝ την ξαναπειράζω ... (εκτός από καμιά περίεργη περίπτωση που κάνω τον κόπο - πηγαίνω στον Υπολογιστή- και ρυθμίζω ΚΑΙ την ένταση ΚΑΙ άλλες παραμέτρους πχ EQ) Όταν πάλι κάνεις μίξη (γιατί εκεί χρειάζεται η ακρίβεια στα Monitors) είσαι μπροστά στον Υπολογιστή ... φαντάζομαι ;D :P ... και εκεί επίσης "πειράζεις" κι άλλα πράγματα και όχι μόνο την ένταση ... /Τέλος Αποριών ... ;D Η προσωπική μου άποψη είναι να προτιμήσεις την 9632 ... δεν ξέρω αν είναι υποδεέστερη από την ff400 (προσωπικά δεν το νομίζω ... ίσως με την ff800 να αλλάζουν τα πράγματα) αλλά είναι σαφώς γρηγορότερη (λόγω Interface - PCI αντί Firewire) ... κι αν την κυκλοφορήσουν και σε PCI-express ακόμα καλύτερα !!! ... την Multiface II δεν τη κοιτάζω καθόλου ... είναι παλιά σχεδίαση ::) Τέλος, σε περίπτωση που σώνει και καλά θέλεις fader, το πρόβλημά σου είναι να παίξεις με τις εντάσεις δυό audio καναλιών ... καλά, δεν παίρνεις τότε ένα μίκτη 2 καναλιών (http://www.thomann.de/gr/cat.html?gf=2_channel_mixers&oa=pra) και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ? (δε θα χρησιμοποιήσεις τη μίξη, μόνο τις εντάσεις των καναλιών να πειράζεις) /nEwBiE 8) Πέτροc
theonik Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2008 OP Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2008 Όλες οι RME έχουν software Mixer ... εσύ γιατί δεν θέλεις να τον χρησιμοποιείς ? ... :o Εγώ έχω τον Grace και την RME HDSP 9632 ... και οι εμπειρίες μου επί του θέματος είναι ότι στις ηχογραφήσεις μου ρυθμίζω Αρχικά την ένταση στα ακουστικά και κατά τη διάρκεια της ηχογράφησης ΔΕΝ την ξαναπειράζω ... (εκτός από καμιά περίεργη περίπτωση που κάνω τον κόπο - πηγαίνω στον Υπολογιστή- και ρυθμίζω ΚΑΙ την ένταση ΚΑΙ άλλες παραμέτρους πχ EQ) Όταν πάλι κάνεις μίξη (γιατί εκεί χρειάζεται η ακρίβεια στα Monitors) είσαι μπροστά στον Υπολογιστή ... φαντάζομαι ;D :P ... και εκεί επίσης "πειράζεις" κι άλλα πράγματα και όχι μόνο την ένταση ... Δίκιο έχεις σε αυτά που λες αλλά έχοντας εδώ και αρκετό καιρό την emu κάρτα πραγματικά μου σπάει τα νεύρα που δεν έχω ένα κουμπάκι να ελέγχω την ένταση των monitors και πρέπει κάθε φορά να αλλάζω παράθυρα ώστε να βρίσκω το panel της...Και ακριβώς για τον λόγο ότι έχω τόσα πράγματα να αλλάζω κάνοντας ηχογράφηση ή μίξη δεν θέλω ακόμα ένα να με ταλαιπωρεί. Αυτό είναι κάτι βέβαια τελείως υποκειμενικό ;D Για ακουστικά τώρα χρησιμοποιώ τον focurite μου ο οποίος έχει και DA στάδιο καθώς και έξοδο ακουστικών με ποντεσιόμετρο και μου λύνει κάπως τα χέρια. Παλιότερα που είχα την m-audio 410 η οποία είχε volume controller τόσο για ακουστικά όσο και για τα monitors πραγματικά την είχα χαρεί τουλάχιστον σε επίπεδο ευχρηστίας και αμεσότητας χειρισμού. Ψάχνομαι προς το παρόν και κοιτάω όλες τις δυνατές λύσεις. Μέχρι τώρα προκύπτουν δύο: 1. Κρατάω την emu1212m και παίρνω τον ADI-2 με τον οποίο οδηγώ τα ακουστικά καθώς και τα monitors των οποίων όμως η ένταση ελέγχεται από τον SPL Volume 2 ο οποίος θα παρεμβάλεται μεταξύ ADI-2 και monitors. Η λύση αυτή στοιχίζει 800 περίπου ευρώ. 2. Μια οικονομικότερη λύση είναι αλλαγή της emu, αγορά της RME 9632 η οποία ναι μεν έχει έξοδο ακουστικών αλλά ο έλεγχος θα γίνεται μόνο μέσω του software panel της (σε αυτό το σημείο θα συμφωνίσω ότι γενικά την ένταση των ακουστικών την αλλάζουμε πιο σπάνια) και μετά παίρνω και τον SPL ο οποίος θα τροφοδοτείται από τις εξόδους της RME και θα οδηγεί τα monitors. Αυτή η λύση κοστίζει περίπου 600 ευρώ. Και οι δύο βέβαια λύσεις δεν αφήνουν τον npap παραπονεμένο που είναι ενα ακόμα βασικό κριτήριο ;D ;D ;D
CubMaster Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2008 Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2008 Οκ παιδιά Sorry για την Ableton, λάθος , .... ταχύτητας.
Electrolei Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2008 Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2008 Επειδή εχω και εγω παρομοιο προβλήμα και σκεφτομουν και εγω RME 9632....... Απο οτι καταλαβα απο τα manuals και το site της RME το Total Mix ειναι πληρως ελενχόμενο απο MIDI. Δηλαδή (αν κατάλαβα καλά) παίρνεις ενα οποιόδηποτε Control surface, MIDI Controler .... etc και απλα κάνεις assign τα MIDI command στις παραμέτρους του Total Mix Εστειλα και email στην RME και μου απάντησαν πως έτσι δουλέυει. Στην περιπτωση της Multiface II εχεις Knob για phone out και παραλληλα μπορεις να οδηγείσεις το Master Out σε οποιαδήποτε εξοδο (για μονιτορ) και το volume αυτης να το ελένχεις μεσω MIDI... Στην περίπτωση της 9632 κάνεις το ίδιο αγοράζοντας Break Out Box (αλλα βγαινεί στα ιδια λεφτά με Multiface II αν το κανεις έτσι) @ RME Owners : Καλα μου τα είπαν? PS.Ολη η δουλεια (περα απο AD/DA conv) στις RME γινετε στο HDSP (ακομά και στην Multiface) το οποίο υπάρχει διαθέσιμο στην τελευταία έκδοση PCI-X και για την Multiface II PS2.Το πρωτοκολλο μεταφοράς απο την PCI καρτα (που έχει το HDSP πανω) και την MUltiface δεν ειναι firewire αλλα κατι που μοιάζει με firewire και έχει αναπτυχθει απο την RME (σε ταχύτητες είναι πολυ καλό , ανώτερο απο FW800)
theonik Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2008 OP Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2008 Σε ευχαριστώ φίλε μου για την απάντηση. Αν επιλέξω και αγοράσω την 9632 θα ήθελα πολύ να μάθω ποιόν και τι είδους controller θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω ώστε να την ελέγχω εξωτερικά και όχι από το software mixer της. Πραγματικά θα μου έλυνε τα χέρια. ::) Εκτός βέβαια αν επιλέγοντας την 9632 κάνω σημαντική έκπτωση στην ποιότητα σε σχέση με την ADI-2 (για κονβέρτορες μιλώντας πάντα) οπότε θα επιλέξω την λύση Νο1 που ανέφερα στο προηγούμενο μου post. ΥΓ: Μόλις με ενημέρωσαν από athensproaudio ότι έρχεται νέος grace 101 ο οποίος και θα είναι όμοιας κυκλωματικής διάταξης με τον δικάναλο αδερφό του (m201) και στα ίδια χρήματα. Σημειώνω ότι, σύμφωνα με την athensproaudio, μέχρι τώρα και τα δύο μοντέλα ήταν περίπου και όχι απολύτως εφάμιλλα καθώς το m201 ενσωμάτωνε πιο προηγμένης σχεδίασης ποντεσιόμετρο (καλύτερες αντιστάσεις) σε σχέση με το μικρό 101. Για να δούμε ;) Θα είναι όμως διαθέσιμος σε περίπου ένα μήνα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση