quintiplet Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2008 Το Major μπορει να παιξει και σε παραλληλη λουπα και σε σειριακη, με τα ιδια ακριβως αποτελεσματα, επεξεργαζοντας ολο το σημα απο την προενισχυση. (εχει μια λειτουργια kill dry που επιτρεπει να μπει σε οποιον απο τους δυο τυπους λουπας). Στα features λέει: (από το website της tc electronic) -The G-Major has three routings..blah...blahh Parallel - where all blocks except Compression and filter MOD blocks are placed in serial Στο manual λέει: -Kill Dry Range: On/Off We always recommend using the G-Major in a serial setup or loop as this will give you maximum benefit of all effect and features. However, when used in a parallel setup/loop the Kill Dry function comes in handy. With Kill Dry activated, no direct signal will be passed to the Outputs. Parallel The Parallel routing still allows serial based effects like the Noise Gate, Compressor and Tremolo to be connected in serial but additionally connects the Pitch, Chorus, Delay and Reverb in a parallel setup. άρα δεν υπάρχει πρόβλημα...μπορώ να τα χρησιμοποιώ όλα, άλλα παράλληλα και άλλα σειριακά...υποθέτω.. ::) Οκ, αγνοούσα αυτή τη λειτουργία. Το αστείο είναι ότι την αγνοεί πολύς κόσμος! Το θετικό είναι ότι κατάλαβες ότι μπορείς να έχεις και αυτή τη σημαντική δυνατότητα, την οποία δεν είχε προαναφέρει κανείς. Βέβαια είναι λιγάκι δώρο άδωρο, μια και εξακολουθεί να υπάρχει το πρόβλημα της ενιαίας αλυσίδας, αφού, όπως προαναφέρθηκε, ακόμα και σειριακά, ορισμένα εφφέ δεν αποδίδουν τα μέγιστα στη λούπα - καλό είναι να μπουν μπροστά από την κιθάρα και πριν το preamp.
whiteNoise Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2008 Parallel The Parallel routing still allows serial based effects like the Noise Gate, Compressor and Tremolo to be connected in serial but additionally connects the Pitch, Chorus, Delay and Reverb in a parallel setup. Οκ, αγνοούσα αυτή τη λειτουργία. Το αστείο είναι ότι την αγνοεί πολύς κόσμος! Το θετικό είναι ότι κατάλαβες ότι μπορείς να έχεις και αυτή τη σημαντική δυνατότητα, την οποία δεν είχε προαναφέρει κανείς. Βέβαια είναι λιγάκι δώρο άδωρο, μια και εξακολουθεί να υπάρχει το πρόβλημα της ενιαίας αλυσίδας, αφού, όπως προαναφέρθηκε, ακόμα και σειριακά, ορισμένα εφφέ δεν αποδίδουν τα μέγιστα στη λούπα - καλό είναι να μπουν μπροστά από την κιθάρα και πριν το preamp. μα ακριβως αυτο λεει το manual,οτι μπορεις συνχρονος να συνδεσεις σειριακα τα εφε που δουλευουν καλυτερα σειριακα και παραλληλα τα υπολοιπα ;) προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!
panos_chem85 Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2008 OP Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2008 μα πως θα τα συνδέσω σειριακά? αφού ο ενισχυτής έχει parallel loop...(αν είπα βλακεία, μην κράξετε...)
plusyear Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2008 κατεβασε το manual απο το site και θα ξεκαθαρισεις αρκετα πραγματα ;) -=Dream Within A Dream=-
panos_chem85 Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2008 OP Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2008 τελικά αυτό το manual τα σπάει...τα έχουν προβλέψει όλα οι άνθρωποι... :o πρώτα δίνει μερικούς ορισμούς για να μαθαίνουν οι newbies(like me.. :)) A serial loop interrupts the signal path between the preamp and the power amp - just as if they were two separate units. This means the entire signal from the preamp travels through the processor and re-enters the power stage. It is basically a one-lane road going from one place to another. Parallel loops offer two paths from the preamp to the power amp. One path is a direct connection from the preamp to the power amp as if the amp had no loop at all. The other path sends the preamp signal to the effect processor (via the loop) and then routes it back to the power amp, mixing it with the direct (dry) signal. Most amps that offer a parallel effects loop have a variable mix knob, so that you can control how much of the effect you want mixed in with the dry signal. In a parallel loop situation you wish to avoid direct signal to pass the unit. Therefore use the Kill Dry parameter in the G•Major Levels All menu and control the effect amount using the Output parameter in each effect. αυτό το variable mix knob το έχει ο TSL... και μετά έρχεται το ζουμί..... How do you choose one over the other? Optimal performance of the G•Major is achieved using a serial loop. With a serial loop you will get maximum performance from especially level changing effects such as Tremolo and Compression but also Chorus and EQ. As mentioned previously in this manual it is worth noticing that due to the high quality AD/DA converters used in the G•Major the sound quality will not be degraded. The parallel loop is preferred when using vintage effects and effects that don't have any kind of mix function and that sometimes suffer from bad signal-to-noise-ratios. Lately it seems as if there has been more of a return to vintage effects and stomp boxes, which has probably caused more of an interest in the parallel loop. However, as mentioned above a parallel loop does not work well when using effects that change the volume of the signal (such as tremolo, compression, or noise gates). Mixing the wet and dry signals on these loops can also at times cause an "out of phase situation" due to the delay caused by AD/DA conversion (less than 1ms). Technically, if you turn the mix to 100% on a parallel effect loop, it should operate exactly as a serial loop, however, this is not the case with all amplifiers on the market. Conclusion - The G•Major will work with both serial and parallel loops but for the above mentioned reasons we recommend using the G•Major in a true serial loop/setup if possible. οπότε με λίγα λόγια σου λέει ότι ναι μεν μπορείς να το συνδέσεις κανονικά και στην παράλληλη λούπα και με την βοήθεια του kill dry και του FX Mix Knob που έχει ο ενισχυτής, θα προσωμοιώνει όσο καλύτερα μπορεί μία σειριακή λούπα...am I correct??
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση