Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

καποια στιγμη θα φροντισω να κανω μια σωστη παρουσιαση του θεματος, αλλα οι αμεσα ενδιαφερομενοι ας δουν εδω :

 

http://creativecommons.org/

 

http://creativecommons.org/about/licenses

 

ειναι πολυ ευκολο οποιος ενδιαφερεται να διανεμει τη μουσικη του - και οχι μονο - με αυτη την αδεια, η οποια μαλιστα εχει πολλες παραλλαγες για να καλυψει διαφορετικες απαιτησεις.

 

Οριστε και ενα ακομα πολυ ενδιαφερον site :

 

http://spreadopenmedia.org/

  • Απαντήσεις 49
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δημοσιευμένο

κανε οσο πιο συντομα μπορεις αυτην την παρουσιαση , θα βγαλεις πολυ κοσμο απο το σκοταδι (και πρωτα πρωτα εμενα).Πως ακριβως γινεται η διαδικασια μεσω creativecommons κλπ κλπ

θενξ ε λοτ προκαταβολικα.

Δημοσιευμένο

κανε οσο πιο συντομα μπορεις αυτην την παρουσιαση , θα βγαλεις πολυ κοσμο απο το σκοταδι (και πρωτα πρωτα εμενα).Πως ακριβως γινεται η διαδικασια μεσω creativecommons κλπ κλπ

θενξ ε λοτ προκαταβολικα.

 

Κανέναν δεν θα βγάλει από κανέναν σκοτάδι. Το ζήτημα των πνευματικών δικαιωμάτων είναι νομικό και αφορά μόνο αυτά που προβλέπει η ελληνική νομοθεσία. Μόνο κάποιος που ξέρει από αυτά τα πράγματα μπορεί να μιλήσει γι' αυτά τα πράγματα.

 

Όλα αυτά περί creative commons και τέτοια, είναι απλά βλακείες.

Mea Culpa

  • Administrator
Δημοσιευμένο

Παιδιά το θέμα μπορείτε να ψάξετε μέσα στο φόρουμ, καθώς έχουν τοποθετηθεί πολλοί εμπεριστατωμένα βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, (που κάπου είναι αναρτημένη) και έχει αναφερθεί και το creative commons.

Live and let Live.

Δημοσιευμένο

επειδη ειναι ματαιο να μπω σε ηλιθια αντιπαραθεση, απλα θα παρακαλεσω να υπαρχουν πιο προσεκτικες τοποθετησεις πανω σε τετοια ζητηματα καθως ειναι πολυ ευκολο να υπαρξει παραπληροφορηση.

 

απο κει και περα, για να μη μιλαω εγω και θεωρηθω οτι λεω οτι θελω, οποιος ενδιαφερεται ας ψαξει στο google, αν υπαρχει η οχι νομικη κατοχυρωση, η ας κανει μια καλη αρχη εδω :

 

http://creativecommons.gr/

 

http://tinyurl.com/2z3fvm

Δημοσιευμένο
Οπότε είται είσαι κατυχυρομένος είται όχι δεν παίζει ρόλο αν δεν έχεις το χρήμα και την όρεξη να υπερασπιστείς τα πνευματικά σου δικαιώματα.

 

+1

 

Το οξύμωρο με θέματα copyright είναι, κατά την γνώμη μου, ότι η ίδια η ύπαρξη του είναι προβληματική σχεδόν για όλους. Αυτό δεν συμβαίνει μόνο στην μουσική, π.χ. κάποιος προγραμματιστής (που δουλεύει σε μία εταιρεία) γράφει ένα τμήμα κώδικα. Αυτός ο κώδικάς είναι πνευματικό του δικαίωμα, αλλά το σφετερίζεται η εταιρεία. Κατ' ουσία όμως, αυτό είναι χαζό γιατί αν κάποια στιγμή φύγει και πάει να δουλέψει κάπου αλλού, φυσικά και μπορεί να ξαναγράψει το ίδιο τμήμα κώδικα αφού αυτός το δημιούργησε. Και πάλι όμως δεν καρπώνεται αυτό που πρέπει. Φτάνουμε ουσιαστικά στο σημείο που κάτι που είναι δικό μας δεν μας ανήκει. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει στην μουσική.

 

Μετά από την έλευση 70 ετών νομίζω (διορθώστε με αν κάνω λάθος) χάνεται το copyright, μπορεί ο καθένας να διασκευάσει π.χ. οτιδήποτε και να μην πληρώσει τίποτα. Αναρωτιέμαι αν αυτό είναι καλό ή κακό. Αν είναι ένας έμμεσος τρόπος ανακύκλωσης της μουσικής ή αν κρύβεται κάποιος οικονομικός λόγος.

 

Τι γίνεται αν δύο άνθρωποι σε διαφορετικές χρονικές στιγμές, σε διαφορετικά σημεία, κατοχυρώσυν την ίδια ιδέα; Μήπως απαγορεύεται να έχουν δύο άνθρωποι την ίδια ιδέα; Και εδώ κολλάει αυτό που είπε ο kilon, γιατί απο κει και ύστερα είναι νομική μάχη και όχι πνευματική, υποθέτω κερδίζει ο καλύτερος δικηγόρος ή κάτι τέτοιο. :-\

Δημοσιευμένο

 

Κανέναν δεν θα βγάλει από κανέναν σκοτάδι. Το ζήτημα των πνευματικών δικαιωμάτων είναι νομικό και αφορά μόνο αυτά που προβλέπει η ελληνική νομοθεσία. Μόνο κάποιος που ξέρει από αυτά τα πράγματα μπορεί να μιλήσει γι' αυτά τα πράγματα.

 

Όλα αυτά περί creative commons και τέτοια, είναι απλά βλακείες.

 

+100000000

 

Η Ελληνική Νομοθεσία Ν.2121/93 είναι ξεκάθαρη και σταματήστε να μπερδεύετε τους καλλιτέχνες με σαχλαμάρες. Όποιος θέλει ας το καταλάβει όποιος δεν θέλει ας μην το καταλάβει.

 

1. Το έργο ενός καλλιτέχνη του ανήκει από την ώρα που θα το δημιουργήσει ( χωρίς να το κυκλοφορήσει )

 

ΑΛΛΑ

 

2. Για να μπορει να αποδείξει ότι αυτός το δημιούργησε πρώτος πρέπει να το δημοσιεύσει πρώτος από οποιονδήποτε άλλο σε οποοδήποτε μέσο όπου έχει πρόσβαση το ευρύ κοινό, τηλεόραση, ραδιόφωνο, διαδίκτυο, καταστήματα κτλ..

 

Όλα τα άλλα που λέγονται για σαιτς που κατοχυρώνουν δικαιώματα κλπ δεν αναφέρονται πουθενά στην Ελληνική Νομοθεσία. Αυτή είναι η αλήθεια ναι τόσο απλή και όποιος θέλει την καταλαβαίνει όποιος δεν θέλει ας εξακολουθεί να μπερδεύει πρώτα τον εαυτό του και έπειτα και τους άλλους.

Δημοσιευμένο

Όλα τα άλλα που λέγονται για σαιτς που κατοχυρώνουν δικαιώματα κλπ δεν αναφέρονται πουθενά στην Ελληνική Νομοθεσία. Αυτή είναι η αλήθεια ναι τόσο απλή και όποιος θέλει την καταλαβαίνει όποιος δεν θέλει ας εξακολουθεί να μπερδεύει πρώτα τον εαυτό του και έπειτα και τους άλλους.

 

Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση. Ακριβώς περί αυτού πρόκειται.

Mea Culpa

Δημοσιευμένο

π.χ. κάποιος προγραμματιστής (που δουλεύει σε μία εταιρεία) γράφει ένα τμήμα κώδικα. Αυτός ο κώδικάς είναι πνευματικό του δικαίωμα, αλλά το σφετερίζεται η εταιρεία.

 

Όχι.

 

Ο προγραμματιστής έχει προσληφθεί για να γράψει κώδικα και πληρώνεται γι'αυτό. Από κει και πέρα το συμβόλαιο εργασίας που έχει υπογράψει καθορίζει τις λεπτομέρειες των δικαιωμάτων. Εννοείται ότι και να υπογράψει συμβόλαιο με καταχρηστικούς όρους οι οποίοι είναι ενάντια στη νομοθεσία, δεν ισχύουν.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Δημοσιευμένο

Όλα τα άλλα που λέγονται για σαιτς που κατοχυρώνουν δικαιώματα κλπ δεν αναφέρονται πουθενά στην Ελληνική Νομοθεσία. Αυτή είναι η αλήθεια ναι τόσο απλή και όποιος θέλει την καταλαβαίνει όποιος δεν θέλει ας εξακολουθεί να μπερδεύει πρώτα τον εαυτό του και έπειτα και τους άλλους.

 

Επιμενω οτι πρεπει να ειστε πιο προσεκτικοι και να μελετησετε πριν αποφανθειτε με τοση σιγουρια.

 

Παραπληροφορειτε τον κοσμο και εφιστω για ακομα μια φορα την προσοχη σας στα γραφομενα σας.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...