Moderator harilatron Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2008 Moderator Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2008 ... ως επαγγελματίας (και χωρίς τον φόβο της "έκθεσης" γιατί απλώς "χέσ...κα") θεωρώ το Α μάλλον ένα digital export από ένα daw λόγω του αρώματος "πλαστικού" που μου αποπνέει και το B ένα κακό mix επεξεργασμένο σε PT, με απαράδεκτη για τα γούστα μου χρήση eq.... npap, μιλώντας σαν ερασιτέχνης που ενδιαφέρεται να μάθει να ακούει καλύτερα, και που θεωρεί την άποψή σου σημαντική, θα σε παρακαλέσω να υποδείξεις τα σημεία εκείνα που θα έπρεπε να παρατηρήσει κανείς για να φτάσει σε αυτό το συμπέρασμα. Φαντάζομαι (δεν θέλει και πολλή φαντασία άλλωστε) θα ενδιαφέρει κι άλλους αυτό. :) (Το λέω, γιατί ενώ δεν είμαι σε θέση να εξηγήσω επακριβώς το λόγο, μου άρεσε το mix Α :) )
LPF~freQ Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2008 Πάντως το επίμαχο τραγούδι για κάποιο λόγο (και στα δύο mix) μου τη δίνει στα νεύρα. I'll follow the signal to the end...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2008 Moderator Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2008 Μπόρει κανένας εδω μεσα επιτέλους να τεκμηριώσει τις απόψεις του οσο αναφορα τα δυο μιξ? Μου φαινεται οτι όλοι κρυβονται πίσω από το δαχτυλό τους χωρις να μπορώ να καταλάβω το λόγο. :-[ :-[ Μήπως πρέπει να βάζουμε και ένα ΓΙΑΤΙ στις απαντήσεις μας?Λεώ ΜΗΠΩς ??? Άσχετο: Alterego, από τα 13 posts σου, τα 11 είναι γκρινιάρικα και επιθετικά. Έχεις καταντήσει ενοχλητικότερος και από το κομμάτι που συζητάμε.
alterego Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2008 harilatron κάνε μια προσπάθεια ρε c και πες μας γιατί επιλέγεις το Α. ειλικρινά θα εκτιμούσα πολύ να ακούσω καποιον να αναλύει τις ιδέες του. :)
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2008 Moderator Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2008 harilatron κάνε μια προσπάθεια ρε c και πες μας γιατί επιλέγεις το Α. ειλικρινά θα εκτιμούσα πολύ να ακούσω καποιον να αναλύει τις ιδέες του. :) Δεν ξέρω φίλε μου. Το έγραψα 2 φορές κι όλας. Για να μαθαίνω είμαι εδώ. Σου φαίνεται περίεργο? Απόψεις -βέβαια- ακούστηκαν αρκετές και σοβαρές. Η δική μου (πίστεψέ με) δεν έχει και τόση σημασία.
jimmy Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2008 Μήπως πρέπει να βάζουμε και ένα ΓΙΑΤΙ στις απαντήσεις μας?Λεώ ΜΗΠΩς ??? harilatron κάνε μια προσπάθεια ρε c και πες μας γιατί επιλέγεις το Α. ειλικρινά θα εκτιμούσα πολύ να ακούσω καποιον να αναλύει τις ιδέες του. :) Μα δεν καταλαβαίνεις ότι η ερώτηση του τόπικ είναι τι μας ΑΡΕΣΕΙ? Δηλαδή πώς να εξηγήσεις γιατί το κίτρινο σου αρέσει περισσότερο από κάποιο άλλο χρώμα?
alterego Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2008 μια μουσικη παραγωγη απο πλευρας ηχου δεν ειναι υποκειμενικο πραγμα οπως το παραδειγμα σου. μια ηχογραφηση ειναι καλη η οχι και εχει καποια γιατι που την κανουν καλη η οχι.ειμαι λαθος?
blue Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2008 οφτοπικ: Δηλαδή πώς να εξηγήσεις γιατί το κίτρινο σου αρέσει περισσότερο από κάποιο άλλο χρώμα? http://www.psych.ucalgary.ca/pace/va-lab/AVDE-Website/VanGogh.html https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop
GeoK Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2008 Εγώ πάντως, θα περίμενα από έναν επαγγελματία όπως ο GeoK, να κάνει μία μικρή επίδειξη της ικανότητάς του να "σταμπάρει" το καλό ήχο και να διακινδυνεύσει την επιλογή ανάμεσα στις δύο προτεινόμενες μίξεις - άλλωστε το αποτολμήσαμε αρκετοί πιο "άσχετοι" όπως εγώ. Όμως, πολύ διπλωματικά, ο GeoK περιορίζεται στο να στολίσει με αρκετά + τη γνώμη του Μενέλαου, καθώς (για φαντάσου) να πει ότι είναι καλύτερη η τάδε μίξη και στο τέλος να αποδειχτεί ότι αυτή έγινε σε home studio των λίγων εκατοντάδων ευρώ - εκεί θα υπάρχει κάποια δυσκολία να δικαιολογηθούν οι τιμές που προτείνει η επιχείρησή του. Τα πολλά λόγια είναι φτώχια: ποια είναι η καλύτερη μίξη αγαπητέ GeoK Huh? Δείξε λίγο θάρρος, ακόμη και σε τυφλό κτύπημα, έχουμε 50% πιθανότητες να μην εκτεθούμε.... Δε μου λες παληκάρι μου, δε ντρέπεσαι καθόλου; Με τι δικαίωμα με λες τυχαίο; Επειδή διαφωνώ με τις βλακείες που λέει όλη η επαγγελματική φάρα σου; Τι λες ρε; Είσαι τυχερός που δεν έχω χρόνο, αλλιώς θα έβλεπες τι πάει να πει κριτική. , αν κλείσουμε αποκλειστικά το στούντιο, μαζί με τους μπακλαβάδες που ίσως κεράσεις), Είμαι μία καταπιεσμένη ψυχή που παραμονεύει να τσακωθεί με επιτυχημένους και αστραφτερούς επαγγελματίες όπως εσύ. Άκουσε να σου πω eye! 1ον.δεν είμαι το παλικάρι σου 2ον.Ρε να πεις κανέναν άλλο. 3ον.Εσύ ξεκίνησες την κουβέντα με μένα και μάλιστα με προκλητικό τρόπο και οχι εγώ και ωφείλεις για τα παραπάνω να ζητήσεις συγνώμη!
animae Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2008 μια μουσικη παραγωγη απο πλευρας ηχου δεν ειναι υποκειμενικο πραγμα οπως το παραδειγμα σου. μια ηχογραφηση ειναι καλη η οχι και εχει καποια γιατι που την κανουν καλη η οχι.ειμαι λαθος? Kατ'εμε, δεν υπάρχει αντικειμενικά "καλή" παραγωγή. Υπάρχει αψεγαδιαστή μεν, αλλά όχι καλή. Γιατι μια αψεγάδιαστη παραγωγή μπορεί να έχει όλα τα όργανα στην σωστή ένταση, αλλά παρολαυτά να μην έχει πιάσει το ηχόχρωμα που ήθελε να βγάλει ο μουσικός. Μια πιο "χύμα" παραγωγή θα μπορούσε να το πιάσει και για μένα να είναι καλύτερη, για σένα να είναι χειρότερη και το αντίστροφο. Υποκειμενικότητα υπάρχει στο "αυτός είναι καθαρός ηχος"(για παράδειγμα), όχι στο αν αυτή η παραγωγή είναι καλύτερη από την άλλη. Πάντα θα πρέπει να εξετάζουμε το χρώμα που ήθελε να βγάλει από μέσα του το κομμάτι και μετά να δούμε ποια παραγωγή του πάει περισσότερο(η οποία δεν θα είναι κατ αναγκην η πιο καθαρή ή η πιο κρυστάλλινη). Κill the wise one!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση