Άλλος ένας πουλάει τα δικαιώματα του

Φανταστείτε λοιπόν μια περίπτωση που θα λέει ότι για να γίνει κάποιος μουσικός και να δισκογραφει θα πρέπει να έχει το ταδε χαρτί......Ή για να παίξει live....το άλλο το χαρτί.
Μα αυτό δεν υπάρχει για κανέναν. Ούτε ο φωτογράφος που πάει στους γάμους έχει χαρτί, ούτε ο συγγραφέας έχει τελειώσει δημοτικό που γράφει τα απομνημονεύματά του, κι εγώ που είμαι βενζινάς δεν έχω πιστοποιητικό βενζινοπώλησης, έχω όμως φούγκα. Η οποία υποτίθεται ότι αναγνωρίζεται από το κράτος μόνο ως πτυχίο φούγκας, και δε κάνει το πτυχίο φούγκας τον μουσικό. Κι έτσι πρέπει νομίζω.

Γιατί εγώ πράγματι δεν είμαι μουσικός. Αυτός όμως που θέλει να ασχοληθεί, ή ήδη ασχολείται επαγγελματικά, κι ας είναι εμπειροτέχνης, γιατί δεν αναγνωρίζονται έστω οι 12 ώρες που ξοδεύει για τη μεση δουλειά στο πήγαινε, στήσε, κάνε ήχο, παίξε, ξέστησε; Και ανειδίκευτος εργάτης να ήταν, σίγουρα η αμοιβή δε θα ήταν αξιολογότερη;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μα αυτό δεν υπάρχει για κανέναν. Ούτε ο φωτογράφος που πάει στους γάμους έχει χαρτί, ούτε ο συγγραφέας έχει τελειώσει δημοτικό που γράφει τα απομνημονεύματά του, κι εγώ που είμαι βενζινάς δεν έχω πιστοποιητικό βενζινοπώλησης, έχω όμως φούγκα. Η οποία υποτίθεται ότι αναγνωρίζεται από το κράτος μόνο ως πτυχίο φούγκας, και δε κάνει το πτυχίο φούγκας μουσικό. Κι έτσι πρέπει νομίζω.

Γιατί εγώ πράγματι δεν είμαι μουσικός. Αυτός όμως που θέλει να ασχοληθεί, ή ήδη ασχολείται επαγγελματικά, κι ας είναι εμπειροτέχνης, γιατί δεν αναγνωρίζονται έστω οι 12 ώρες που ξοδεύει για τη μεση δουλειά στο πήγαινε, στήσε, κάνε ήχο, παίξε, ξέστησε; Και ανειδίκευτος εργάτης να ήταν, σίγουρα η αμοιβή δε θα ήταν αξιολογότερη;
Δεν έγινε ακόμα.

Αυτό που προσπαθω να πώ είναι ότι πολλές φορές οι σπουδές συνδέονται με επαγγελματικά δικαιώματα (από το κράτος).

Στους μουσικούς δεν έφτασε ακόμα, ίσως γιατι δεν υπάρχουν ακόμα σχετικές σπουδες.....οπότε προσέξτε τι εύχεστε.

Το πτυχίο σου αναγνωριζετε από το κράτος, αν είναι να διδάξεις φούγκα ή αν είναι να σε πάρουν σε καμια θεση στο δημόσιο....(σε σχετικό κλαδο, ή κάνα φωτογραφικο διαγωνισμό  π.χ. διοικητης σε νοσοκομείο με προυπηρεσία βενζινα και πτυχίο φουγκας)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
αλλά ουσιαστικά προσόντα,  περαιτέρω σπουδές, μεταπτυχιακά, διδακτορικά κτλ, που όσο κι αν φαίνεται περίεργο στους Έλληνες υπάρχουν στον τομέα της μουσικής, με όλες τις ευκαιρίες που συνεπάγεται αυτό.


Ναι αλλά δεν σε εμποδίζει να τα κάνεις το ισχύον καθεστώς.

Αν και συγκεκριμένα παραδείγματα θα βοηθουσαν τη συζήτηση νομίζω.

Βέβαια όλος ο ντόρος για τους ΗΘΟΠΟΙΟΎΣ έγινε και για να πούμε και του στραβου το δίκιο στην Ελλάδα το 90% είναι τρισαθλιοι οπότε δεν τους σώζει κανένα πτυχίο 

 
Νομίζω ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχουν οι επαγγελματικές υποδομές για μουσικούς με πανεπιστημιακή/μεταπτυχιακή/διδακτορική εκπαίδευση.

Τι θα κάνουν δηλαδή όλοι αυτοί οι άνθρωποι εδώ επαγγελματικά?

Που θα απασχοληθούν?

Ελάχιστες είναι οι θέσεις που πραγματικά ζητάνε/θέλουν/χρειάζονται τέτοια προσόντα.

Έξω είναι αλλιώς, υπάρχουν πάρα πολλές μεγάλες και σπουδαίες κλασσικές ορχήστρες με έργο, υπάρχει κοινό, υπάρχει αγορά.

Εδώ ή σε κανένα "μαγαζί" θα πάνε, ή θα γράφουνε για κανέναν τραγουδιάρη, ή θα γράφουνε μουσική για τους τίτλους τηλεοπτικών σειρών, ή θα φεύγουν πάλι έξω.

Από εκεί και πέρα, όσον αφορά στους μουσικούς και τα φράγκα vs τέχνη, έχω να πω τα εξής.

Ξεκινάνε όλοι αγνοί, γουστάρουν αυτό που κάνουν ακόμα και σε ερασιτεχνικό επίπεδο.

Όταν (και αν) όμως έρθει η επιτυχία, αυτή έτσι κι αλλιώς κεφαλαιοποιείται (μιλάω για ποπ, ροκ, και όλα τα δημοφιλή είδη λαϊκής μουσικής).

Ο μουσικός/η μπάντα, μετά γίνεται brand, και πουλάει με βάση το brand name του, είτε βγάζει καλή είτε κακή μουσική.

Οι Maiden ή οι Metallica πχ, μπορεί να έχουν ακόμα τις αγνότερες προθέσεις, αλλά είτε το θέλουν είτε όχι, πουλάει το όνομα πια, και όχι τόσο η μουσική.

Αν πχ συνεργαστούν με κάποιον, αυτός αυτόματα παίρνει δημοσιότητα και μόνο από το γεγονός της συνεργασίας μαζί τους, το κεφαλαιοποιεί κατά κάποιον τρόπο.

Αν θέλεις να φέρεις εδώ τον Hetfield για να τα πείτε, όχι για να παίξει, πρέπει να τα σκάσεις χοντρά, και δεν μιλάω για τα έξοδά του.

Όσοι λοιπόν πουλάνε δικαιώματα, στην ουσία πουλάνε κάτι που έχουν κεφαλαιοποιήσει οι ίδιοι και εκτός από την μουσική του αξία, έχει και την υπεραξία του ότι το έφτιαξαν αυτοί.

Σκέφτονται λοιπόν.

Στα επόμενα πχ 10 (20 ή 30) χρόνια, το brand name μου από εμπορικής άποψης θα πέφτει.

Πόσα θα βγάλω λοιπόν από τις πωλήσεις μουσικής? Τόσα.

Ε και δεν τα παίρνω από τώρα στο χέρι, να τα φχαριστηθεί η ψυχή μου μέχρι να φύγω από τον μάταιο τούτο κόσμο, αντί να περιμένω 10/20/30 χρόνια?

Όποιος μπορεί λοιπόν να monetize (χρηματοποιήσει) το μουσικό του κεφάλαιο με συμφέροντες όρους το κάνει.

Και βέβαια κρατάει πάντα το κεφάλαιο του brand name του.

Που ξέρεις?

Ίσως στο μέλλον του χρειαστεί.

EDIT: Προσέξτε την διαφορά εδώ. Δεν πουλάει το μουσικό του έργο, πουλάει την εμπορική του εκμετάλλευση, της οποίας έτσι κι αλλιώς, μόνο ένα μέρος του ανήκε.

Ποσοστά έπαιρνε, όχι το 100%.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
παντού στον κόσμο οι φελοί πουλάνε δισμύρια και τους αγοράζουν τα κλικς.

Προ κλικ οι φελοί δεν βγαζανε δίσκο διότι οι μανατζαρέοι δεν θέλανε να χάσουν τη θέση τους


Δες τι έκαναν οι μανατζερεοι ..

(Μιλάμε για την μεγαλύτερη και ίσως και τελευταία ροκ μπάντα του πλανήτη)

Screenshot_20230129_181338_Facebook.jpg

 
Αυτός όμως που θέλει να ασχοληθεί, ή ήδη ασχολείται επαγγελματικά, κι ας είναι εμπειροτέχνης, γιατί δεν αναγνωρίζονται έστω οι 12 ώρες που ξοδεύει για τη μεση δουλειά στο πήγαινε, στήσε, κάνε ήχο, παίξε, ξέστησε; Και ανειδίκευτος εργάτης να ήταν, σίγουρα η αμοιβή δε θα ήταν αξιολογότερη;


Γι αυτό έγραψα τα λάιβ ακόμα κρατάνε καλά. Η ζωντανή μουσική ευτυχώς ακόμα δεν είναι το ίδιο απαξιωμένη όσο η ηχογραφημένη μουσική. Και οι Metallica/Maiden για αφορμή για περιοδεί βγάζουν το άλμπουμ, σιγά μην τους νοιάζει πόσο cents θα πάρουν ανά κλικ από το Spotify, αυτά γι αυτούς είναι τα έξοδα για τα logistics.

Και στο τέλος καταλήγουν να πουλάνε και τα δικαιώματα όπως ο Appice για να πάρουν και ένα εφαπαξ για την σύνταξη.

Η απαξίωση της μουσικής σαν προϊόν όμως θα έχει επιπτώσεις στο μέλλον.

Οι μεγάλες μπάντες δεν έγιναν τεράστιες σε μια νύκτα, κοιμηθηκαν και αυτοί στο βαν ή στο λεωφορείο, αλλά δεν έμπαιναν και μέσα κατα χιλιάδες ευρώ όταν πήγαιναν σε μια περιοδεία (πάτε σήμερα σε ένα λάιβ μεσαίου βεληνεκούς ανερχόμενου ονόματος και δείτε αν μετά το λάιβ θα αγοράσει κανείς το cd..που τα πουλάνε και επιτόπου σε έναν πάγκο.. από τους 100 άντε να το αγοράσουν οι δέκα, οι υπόλοιποι θα το ακούσουν από το ίντερνετ... και τα έσοδα από τα εισιτήρια είναι λίγα καθώς πρέπει να τα μοιραστούν με το μαγαζί και μεταξύ τους, συν τα έξοδα μεταφοράς κτλ δεν μένει τίποτα).

Δηλαδή με την απαξίωση της ηχογραφημένης μουσικής, μόνο οι μεγάλοι συμφέρει να βγουν σε τους λόγω οικονομίας κλίμακος, όταν παρουν σύνταξη και διαλυθούν λογικά θα σταματήσουν και τα λάιβ και μικρές νέες μπαντες δεν θα καταφέρουν ποτέ να γιγαντωθούν λόγω αυτών που προανέφερα. Εκτός αν η αγορά δημιουργήσει την ανάγκη νέων δημοφιλών γκρουπ για να συνεχίσει να τσουλάει η βιομηχανία, δεν ξέρω...

 
Νομίζω ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχουν οι επαγγελματικές υποδομές για μουσικούς με πανεπιστημιακή/μεταπτυχιακή/διδακτορική εκπαίδευση.

Τι θα κάνουν δηλαδή όλοι αυτοί οι άνθρωποι εδώ επαγγελματικά?

Που θα απασχοληθούν?
ποιός μίλησε για Ελλάδα?

εγώ τουλάχιστον όχι.

Μιλάω γενικά

Δες τι έκαναν οι μανατζερεοι ..

(Μιλάμε για την μεγαλύτερη και ίσως και τελευταία ροκ μπάντα του πλανήτη)
εξαιρέσεις υπήρχαν.

Η decca απέρριψε τους Beatles και αργότερα οι τελευταίοι απέρριψαν τους CSN και τον James Taylor μετά από ένα μόνο δίσκο

 
για μένα το πρόβλημα με το σποτιφαι και το κάθε σποτιφαι είναι ακριβώς το ίδιο με το facebook.

Εκεί που υπο κανονικές συνθήκες δεν θα ασχολούμουν με τον κάθε πάσα ένα τυχάρπαστο τώρα τον τρώω στη μουρη. Και μου επιβάλλεται ο καθε α$$χολ με την λογική ότι τον γουστάρουν 100 μύρια άλλοι που στο κάτω κάτω ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ. Ή αυτα που πληρώνουν είναι πενταροδεκάρες και εάν. Κάποτε κάποιος για να γουστάρει ένα άλμπουμ των stones ή των clash μια που το έφερε η κουβέντα έπρεπε να σκάσει ας πούμε 20 σημερινά ευρώ. Και πάει λέγοντας. Το πράγμα έτσουζε. Και τσούζοντας παρ όλα αυτά διαμόρφωνε τις αγορές και τις τάσεις. Ελεγες αφού πούλησε 1 εκατομύριο αντίτυπα δηλαδή κάποιοι σκάσανε 20 εκατομύρια ...εε καλός θα είναι.

Σήμερα βλέπεις 100 εκατομύρια θεάσεις και αυτό που βγαίνει και αυριο θα παει στα γκραμμι και στα όσκαρ δεν αξίζει ούτε τα παπούτσια σου να σκουπίσεις. Και άλλωστε πως και με τί να τα σκουπίσεις? Κάποτε έπαιρνες ένα εξώφυλλο ιλουστρασιόν σαν χοντρό χασαπόχαρτο απο πίσω, ένα χαρτί λευκό εσώφυλλο, ένα μεγάλο μαύρο στρόγγυλο δίσκο να προσφέρεις καφέ στις φιλενάδες σου. Και γέμιζες και τα ράφια και φώναζες φίλους να δείξεις τη συλλογή σου. Τώρα...τι συλλογή. Αέρα κοπανιστό.

Σιγά μην γίνονταν σταρ ο μπιμπερ ή ο μπανυ ή ο ντρεηκ. Με την καμμία. Τώρα γίνονται με τον αέρα και μετά φυσικά τρέχουν οι εταιρείες και τους υπογράφουν και σου λενε εσένα "29 κατασκευαστές πλυντηρίων προτιμούν πειραϊκή πατραϊκή. Ντύνει στολίζει νοικοκυρεύει".

Τώρα βέβαια που γίνανε ζυγίζουν τα πράγματα και λένε, για πόσο καιρό τα κορόϊδα θα με ακούνε, 10? τόσο επί τόσο τόσο δεν με συμφέρει. Πάρτε τα δικαιώματα και δώστε μου 400 μύρια εις υγείαν των κορόϊδων.

Μου αρέσει που εσείς (όσοι τελος πάντων, μην παρεξηγιόμαστε άδικα) μέσα σ αυτό βλέπετε δικαιοσύνη ότι δηλαδή θα γυρίσει και ο φτωχός (πλάκες) και θα έχει ίσες ευκαιρίες.

Η όλη ιστορία έχει εξελιχτεί στο να γεμίσει η τσέπη του Εκ (σας είπα να δείτε το playlist? - σας το είπα) δήθεν να παταχθεί η πειρατεία και καλά. Και δόθηκαν ευκαιρίες στους ατάλαντους να μας τους τρίβουν στη μούρη

 
Και μου επιβάλλεται ο καθε α$$χολ με την λογική ότι τον γουστάρουν 100 μύρια άλλοι που στο κάτω κάτω ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ
Δηλαδή, με ποιο τρόπο ρε παιδιά του επιβάλλεται; Τι λέει ο άνθρωπος;

Βγαίνει ένα χέρι εκεί που ακούει Κάμελ ασούμε και του γυρνάει το καντράν σε Μπάνυ;

(ρωτάω εσάς διότι μάλλον με έχει μπλοκάρει).

 
Ρε συ Δημήτριε με όλο το θάρρος της εκτίμησής μου και της γνωριμίας μας.

Με τι χαλιέσαι ακριβώς δεν κατάλαβα.

Και η Μουσική διασκέδαση είναι και το σινεμά και όλα, και ποιους τρώς στην μάπα με το ζόρι δεν κατάλαβα.

Και το σποτφάι πως το λετε και το FB, προαιρετικό είναι.

Προσωπικά δεν ασχολούμαι με τίποτα από  αυτά, και μια χαρα διασκεδαζω και με την μουσικη και με το σινεμα.

Χθες, π.χ. βαριόμουν να ανέβω 10 σκαλιά να πάω εκει που έχω γύρω στις 1000 ταινίες σε dvd/ laserdisk/vhs) ή να πάω στο δίπλα δωμάτιο που έχω τους σκληρους με 5000 ταινίες, και λεω στην φίλη μου "παρε τηλεφωνο  στην μικρη -που δεν ειναι μικρη φοιτητρια ειναι- στην κόρη της, να μας δωσει τους κωδικους της  του Netflix να δουμε τι ειναι και αυτό το φρούτο, μην ψαχνουμε τι θα δουμε".

Τους πήραμε τους κωδικούς , καναμε καμια ωρα browsing....ολα χαζα μας φανηκαν και ξανά  είδαμε μια ταινία που την είχαμε δει και οι δύο κατα το παρελθόν και που φυσικά  την είχα και σε vhs ,και σε dvd, και σε .avi ....και σε .mp4).

Αυτές οι πλατοφόρμες ΔΕΝ αφορόυν τύπους σαν εμένα (που έχουν αρχείο και παγιωμένα γούστα) , αλλά άλλους.

Σαν και εμένα πιστεύω οτι εισαι και εσύ.

Τωρα πως , πόσα και γιατί βγάζει ο καθε τραγουδιστης ή ηθοποιός, συγνωμη δεν με νοιάζει, ουτε λογιστης του είμαι ούτε εξάδερφός του.

Άκου με αν θες , για να μην χαλιέσαι...αν χαλιεσαι.

Εχεις τη δισκοθήκη σου....άκου την....και ολα μια χαρα. Εγω τα βινυλια μου δεν φτανουν 2 ζωες να τα ακουσω  όλα (έχω 1000 τεμάχια)......μην πιάσω τα cd....ούτε ξέρω πόσα είναι πια.

Υ.Γ. Βρες και άλλους τρεις (εγω βρηκα 3 παλιους συμμαθητες από το δημοτικό) και πήγαινε για κανα χαρτί σε κάνα καφενε, εμείς έχουμε   regular card game καθε Δευτέρα και Τετάρτη απόγευμα .....και άσε τον Μπίμπερ πως τον λες, να πάει στην ευχη του θεού.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
σου εξήγησα ότι πρόκειται περι μιας αναγνωρισιμότητας που δεν έχει αντίκρυσμα.

Τον χ παπάρα μπορεί κάποιος χωρίς να πληρώσει μία να τον κλικάρει από το πρωι μέχρι το βράδυ και να ανεβει το κοντέρ του στα ύψη.

Παλιότερα όταν το κοντέρ ήταν στα ύψη ήξερες ότι ο χ παπάρας έκανε τζίρο τόσα μύρια.

Σήμερα αυτό δεν ισχύει.

 
σου εξήγησα ότι πρόκειται περι μιας αναγνωρισιμότητας που δεν έχει αντίκρυσμα.
Δεν θυμάμαι ποτέ να υπήρχε ευθεία αντιστοιχία ανάμεσα στην αναγνωρισιμότητα και την αξία, σε οποιοδήποτε τομέα. Όλοι οι καλλιτέχνες που θεωρώ desert island choices, ήταν πάντα πολύ λιγότερο δημοφιλείς από άλλους σύγχρονούς τους. Μερικοί ήταν (και είναι) εντελώς άσημοι. Τίποτε καινούργιο δε συμβαίνει, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συφιλιάζεσαι.

 
Ρε συ Δημήτριε με όλο το θάρρος της εκτίμησής μου και της γνωριμίας μας.

Με τι χαλιέσαι ακριβώς δεν κατάλαβα.

Και η Μουσική διασκέδαση είναι και το σινεμά και όλα, και ποιους τρώς στην μάπα με το ζόρι δεν κατάλαβα.

Και το σποτφάι πως το λετε και το FB, προερετικό είναι.

Προσωπικά δεν ασχοούμαι με τίποτα με αυτά, και μια χαρα διασκεδαζω και με την μουσικη και με το σινεμα.

Χθες, π.χ. βαριόμουν να ανέβω 10 σκαλιά να πάω εκει που έχω γύρω στις 1000 ταινίες σε dvd/ laserdisk/vhs) ή να πάω στο δίπλα δωμάτιο που έχω τους σκληρους με 5000 ταινίες, και λεω στην φίλη μου "παρε τηλεφωνο  στην μικρη -που δεν ειναι μικρη φοιτητρια ειναι- στην κόρη της, να μας δωσει τους κωδικους της  του Netflix να δουμε τι ειναι και αυτό το φρούτο, μην ψαχνουμε τι θα δουμε".

Τους πήραμε τους κωδικούς , καναμε καμια ωρα browsing....ολα χαζα μας φανηκαν και ξανά  είδαμε μια ταινία που την είχαμε δει και οι δύο κατα το παρελθόν και που φυσικά  την είχα και σε vhs ,και σε dvd, και σε .avi ....και σε .mp4).

Αυτές οι πλατοφόρμες ΔΕΝ αφορόυν τύπους σαν εμένα (που έχουν αρχείο και παγιωμένα γούστα) , αλλά άλλους.

Σαν και εμένα πιστεύω οτι εισαι και εσύ.

Τωρα πως , πόσα και γιατί βγάζει ο καθε τραγουδιστης ή ηθοποιός, συγνωμη δεν με νοιάζει, ουτε λογιστης του είμαι ούτε εξάδερφός του.

Άκου με αν θες , για να μην χαλιέσαι...αν χαλιεσαι.

Εχεις τη δισκοθήκη σου....άκου την....και ολα μια χαρα. Εγω τα βινυλια μου δεν φτανουν 2 ζωες να τα ακουσω  όλα (έχω 1000 τεμάχια).

Υ.Γ. Βρες και άλλους τρεις (εγω βρηκα 3 παλιους συμμαθητες από το δημοτικό) και πάμε για regular card game καθε Δευτέρα και Τετάρτη .....και άσε τον Μπίμπερ πως τον λες, να πάει στην ευχη του θεού.
ρε συ Λάκη, να συζητήσουμε δεν μπορούμε δηλαδής?

ΟΚ 

και γω έκατσα στο νετφλιξ και βαρέθηκα να σκρολάρω περιπέτειες άνευ ουσίας. Εχω μια ταινιοθήκη που δε μου φτάνουν δυο ζωές, έχω τους δίσκους μου κλπ.

Εχω και σποτιφάι. Εχω και το άλλο το τινταλ. Αν μου πεί κάποιος άκου τον τάδε και δεν τον ξέρω, τον βρίσκω εκεί και αν είναι όντως καλός μπορει και να ψωνίσω.

Δεν είναι το θέμα αν εσένα και μένα δεν τους αγγίζουν ή τους αφορούν.

Είναι το ότι διαμορφώνεται η κοινή γνώμη. Αύριο θα σου πούν (ήδη το λένε) ότι ο Μπανυ είναι καλύτερος από τους Pink floyd. Το rolling stone το περιοδικό προχτές έβγαλε τους 500 καλύτερους καλλιτέχνες και έβγαλε στο 7 την Taylor Swift. Ούτε καν τη Μαντόνα δεν είχε μέσα, δεν λέμε για Μπεσι Σμιθ ή Φιτζέραλντ κλπ

Και ότα η κοινή γνώμη διαμορφώνεται έρχεται ο καθένας και σου λεει, α ο τάδε είναι σπουδαίος με όλα τα συμπαραμαρτούντα.

Προσωπικώς?

εχέσθην.

Αλλά όταν βγαίνω με τους φίλους μου συζητάω. Αν δεν θέλετε να συζητάμε εδώ, πάω πάσο

 
ρε συ Λάκη, να συζητήσουμε δεν μπορούμε δηλαδής?

ΟΚ 

και γω έκατσα στο νετφλιξ και βαρέθηκα να σκρολάρω περιπέτειες άνευ ουσίας. Εχω μια ταινιοθήκη που δε μου φτάνουν δυο ζωές, έχω τους δίσκους μου κλπ.

Εχω και σποτιφάι. Εχω και το άλλο το τινταλ. Αν μου πεί κάποιος άκου τον τάδε και δεν τον ξέρω, τον βρίσκω εκεί και αν είναι όντως καλός μπορει και να ψωνίσω.

Δεν είναι το θέμα αν εσένα και μένα δεν τους αγγίζουν ή τους αφορούν.

Είναι το ότι διαμορφώνεται η κοινή γνώμη. Αύριο θα σου πούν (ήδη το λένε) ότι ο Μπανυ είναι καλύτερος από τους Pink floyd. Το rolling stone το περιοδικό προχτές έβγαλε τους 500 καλύτερους καλλιτέχνες και έβγαλε στο 7 την Taylor Swift. Ούτε καν τη Μαντόνα δεν είχε μέσα, δεν λέμε για Μπεσι Σμιθ ή Φιτζέραλντ κλπ

Και ότα η κοινή γνώμη διαμορφώνεται έρχεται ο καθένας και σου λεει, α ο τάδε είναι σπουδαίος με όλα τα συμπαραμαρτούντα.

Προσωπικώς?

εχέσθην.

Αλλά όταν βγαίνω με τους φίλους μου συζητάω. Αν δεν θέλετε να συζητάμε εδώ, πάω πάσο
Δεν καταλαβες.

Συζητάμε , τι κάνουμε δυο μέρες τώρα;

Και να συζητήσουμε για το θέμα και άλλες 5 μέρες.

ΜΗΝ ΧΑΛΙΕΣΑΙ λέω (στενοχωριέσαι) επειδή εσυ το είπες ότι χαλιέσαι το λέω.

 
ΜΗΝ ΧΑΛΙΕΣΑΙ λέω (στενοχωριέσαι) επειδή εσυ το είπες ότι χαλιέσαι το λέω.
ε όχι και χαλιέμαι...

και το φαί μου θα φάω κανονικά το βράδυ και θα κοιμηθώ και ραδιόφωνο θα ακούσω (βραχέα) και αύριο στη λαϊκή θα πάω και το κομμάτι που φτιάχνω θα το συνεχίσω.

Προφανώς δεν μπορώ να βγαίνω κάθε βράδυ με τους φίλους για κουβέντα, βρίσκω κάποιους και εδώ

(αμα θέλω να χαλαστώ, έχω άλλα πολύ σοβαρότερα)

 
ε όχι και χαλιέμαι...

και το φαί μου θα φάω κανονικά το βράδυ και θα κοιμηθώ και ραδιόφωνο θα ακούσω (βραχέα) και αύριο στη λαϊκή θα πάω και το κομμάτι που φτιάχνω θα το συνεχίσω.

Προφανώς δεν μπορώ να βγαίνω κάθε βράδυ με τους φίλους για κουβέντα, βρίσκω κάποιους και εδώ

(αμα θέλω να χαλαστώ, έχω άλλα πολύ σοβαρότερα)
Πάσο τότε....ανακαλώ.

 
Διαβασα οτι και οι 'yes' πουλανε τα δικαιωματα τους
χμμμ

ποιοί yes απο όλους τους yes...

μόνο οι δικηγόροι να ξεδιαλύνουν ποιός παίρνει τι μπορεί να κόστισαν και παραπάνω από τα δικαιώματα

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top