Άλλος ένας πουλάει τα δικαιώματα του

Οταν βγαινεις και κανεις τετοια δηλωση που εχει ας πουμε καποιο βαρος ζυγιζεις την προϊστορία σου και τα λογια σου. Και οσον αφορα την πρωτη ο Appice και κυριωτερη επιδραση αναμεσα στα μεγαλυτερα ονοματα στο χωρο ηταν και μουσικες σπουδες ειχε και βιβλια εχει γραψει και εχει τιμηθει επανειλημμενα. Η δισκογραφια του και συνεργασίες του ηταν εντυπωσιακές αν και οχι τεραστιες αλλα παντως αρκετες να τον φερουν εκει που βρίσκεται οικονομικα αλλα και να υπαρχει ενδιαφερον για αυτον στην αγορα. 

Τωρα το οτι ειναι αγνωστος σε ενα κιθαριστικο φόρουμ στην Ελλαδα μαλλον επομενο ειναι.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Στην Ελλαδα αστακομακαροναδα μονο οι σκυλαδες.
Μπααα... και οι "έντεχνοι" σεσσιονάδες καλά περάσανε, ξέρω τι λέω.

Αλλά το point μου είναι άλλο. Υπάρχει η θεωρία ότι "για να γράψω αριστουργήματα, χρειάζομαι χρόνο, άρα χρειάζομαι χρήματα, άρα δε γράφω αριστουργήματα επειδή δεν έχω αρκετά χρήματα", η οποία θεωρία απλώς δεν επαληθεύεται από τίποτε (στο χώρο της ελληνικής ποπ και ροκ και λαϊκής γενικότερα).

 
Οταν βγαινεις και κανεις τετοια δηλωση που εχει ας πουμε καποιο βαρος ζυγιζεις την προϊστορία σου και τα λογια σου. Και οσον αφορα την πρωτη ο Appice και κυριωτερη επιδραση αναμεσα στα μεγαλυτερα ονοματα στο χωρο ηταν και μουσικες σπουδες ειχε και βιβλια εχει γραψει και εχει τιμηθει επανειλημμενα. Η δισκογραφια του και συνεργασίες του ηταν εντυπωσιακές αν και οχι τεραστιες αλλα παντως αρκετες να τον φερουν εκει που βρίσκεται οικονομικα αλλα και να υπαρχει ενδιαφερον για αυτον στην αγορα. 

Τωρα το οτι ειναι αγνωστος σε ενα κιθαριστικο φόρουμ στην Ελλαδα μαλλον επομενο ειναι.
1ον Μην " πικρενεσαι" για λογαριασμό του....έχει 7 μύρια.

2ον Δεν είναι κιθαριστικό το forum..., Είναι μουσικής τεχνολογίας.

3ον εγώ δεν πρόκειται να "μαλώσω" μαζί σου για έναν αμερικανό ντραμμερ.

4ον Ο,τι και να έκανε και μπράβο του.... Μπιτοβεν δεν τον λες 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
1.Δεν πικραινομαι για κανεναν. Σεβομαι την ιστορια του καθενος. 15 χρονων ημουν οταν τον εμαθα. Ειναι κομματι της ζωης μου για να το απαξιωσω.

2.Κοινο μυστικό 

3.εννοειται. Για εγγλεζο το συζηταμε

4.δεν εκανα καμμια τετοια συγκριση προσωπικα

 
τύπους σαν τον ντραμμερ (Appice) , τη δήλωση  του οποίου σχολιάζουμε, που έμαθε να ζει με μυρια για επιτυχία που έκανε  πριν 40 έτη ....και κανένα πανειστήμιο μουσικό δεν τελείωσε. (


και όμως εκτός του ότι είναι από τους πλέον επιδραστικους ντράμερ όλων των εποχών, ήταν πχ ο ήρωας του Bohnam ,και ουσιαστικά έγραψε το βιβλίο του ροκ drumming ...ΕΙΧΕ και εξαιρετικές ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ σπουδές μουσικής. 

μην τα ισοπεδώνουμε όλα  ;)

BTW όλα αυτά περί...πανεπιστημιακης παιδείας των μουσικών είναι απλά "ρίχνουμε άδεια να πιάσουμε γεμάτα " μια και στην Ελλάδα ΥΠΑΡΧΟΥΝ τέτοιες σπουδές δηλ.πανεπιστημιακες.

απλά όπως ΠΑΝΤΟΥ στον κόσμο οι μη πανεπιστιμιακες σπουδές αυτού του τύπου, κυρίως σε ιδιωτικές σχολές ΔΕΝ εξισωνονται με αυτές. 

τρίχες κατσαρές δηλαδή που η ΜΟΝΑΔΙΚΗ επίπτωση που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ έχουν στους εγχώριους καλλιτέχνες είναι μια θέση στο ΔΗΜΟΣΙΟ που έτσι κι αλλιώς αφορά το πολύ 50 άτομα.  

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αμα ψαξω τους συμφωνουντες ταξι δεν γεμιζουμε


Εκ των οποίων ένας εγώ :)

4ον Η τέχνη , θέλει δύο πράγματα. Ταλέντο και Έμπνευση.

Τίποτα από αυτά τα 2 δεν απαιτεί χρόνο.


Δεν πιστεύω στο ταλέντο. Ή μάλλον στον βαθμό που το έχουμε μυθοποιήσει. Υπάρχει, αλλά αν δεν συνοδεύεται από πολλές χιλιάδες ώρες εξάσκησης, δεν αναδεικνύεται ποτέ. 

Προσωπικά δεν πιστεύω όταν ακούω μπάντες να λένε ''κάναμε ναρκωτικά, πίναμε, μαμούσαμε αβέρτα και τον δίσκο δεν θυμόμαστε πως τον γράψαμε''.

Μου θυμίζει μαθητές που βγαίνουν πρώτοι στις πανελλήνιες με 19.999 μόρια και λένε μετά στις ειδήσεις ''ε απλά είχα πρόγραμμα, και καφέδες πήγαινα, και videogames έπαιζα,πήγαινα και σε κλαμπ...'' π@π@ριες λένε, διαβάζανε 20 ώρες το 24ωρο και η μάνα τους τους έφερνε και την χέστρα την ώρα που διαβάζανε για να μην χάνουν χρόνο ;) (αναφέρομαι ξαναλέω σε αυτούς που έγραψαν 19.999 ΜΟΡΙΑ)

Αυτοί οι μουσικοί, και στις πρόβες ξεσκίστηκαν, και ώρες έφαγαν στην σύνθεση, και στο στούντιο έφαγαν ώρες κτλ και τα υπόλοιπα που λένε είναι για εντυπωσιασμό και marketing.

Ότι πρέπει π.χ να αμοίβεται ένας συνθέτης ....... και για τον χρόνο που έκανε να μάθει κιθάρα ή μουσική ή πιάνο ή αρμονία;

Σαν να λέμε ότι και ο λογοτέχνης πρέπει να αμοίβεται για τον χρόνο που έκανε να μαθει γραμματική και συντακτικό.

Δηλαδή όλοι θα ξεκινησουν με +12 χρόνια αμοιβόμενης προυπηρεσίας.


LK εσύ όντας επαγγελματίας σίγουρα θα σου έχει τύχει να υπογράψεις κάποιο χαρτί που δεν σου πήρε πάνω από 5' να το συντάξεις το οποίο δεν το χρέωσες βάσει του πόσο σου πήρε να το κάνεις, αλλά βάσει του ότι είσαι νομικός ;) (δεν μιλάω για δικογραφίες που εκεί πρέπει να ασχολείσαι μέρες).

Και οι γιατροί πέντε λεπτά πας και δίνεις πενηντάρικο.

Εννοείται ότι και η τεχνογνωσία πληρώνεται. Η τεχνογνωσία σε συνδιασμό με τον προσωπικό χρόνο που αφιερώνεις από την όση ζωή σου απέμεινε για να φέρεις εις πέρας κάτι.

Ξέρω ότι τα γνωρίζεις αυτά καλύτερα από εμένα, απλά είπα να δώσω ένα perspective

Συμφωνώ με όσα λες για τους πανεπιστήμονες 100%. 

 
απλά όπως ΠΑΝΤΟΥ στον κόσμο οι μη πανεπιστιμιακες σπουδές αυτού του τύπου, κυρίως σε ιδιωτικές σχολές ΔΕΝ εξισωνονται με αυτές. 
παντού στον κόσμο οι φελοί πουλάνε δισμύρια και τους αγοράζουν τα κλικς.

Προ κλικ οι φελοί δεν βγαζανε δίσκο διότι οι μανατζαρέοι δεν θέλανε να χάσουν τη θέση τους

 
παντού στον κόσμο οι φελοί πουλάνε δισμύρια και τους αγοράζουν τα κλικς.

Προ κλικ οι φελοί δεν βγαζανε δίσκο διότι οι μανατζαρέοι δεν θέλανε να χάσουν τη θέση τους


You win some,you loose some  το λένε αυτό.

Σκέψου ότι πριν τα..κλικ για να βγάλεις ένα πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης κατάστασης έπρεπε να  τρέχεις 20 μερες και να πληρώνεις 60 τεμπέληδες που τσιμπαγαν και σύνταξη και εφάπαξ στα 45.

Θα διαλέξω τα κλικ λοιπόν. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
LK εσύ όντας επαγγελματίας σίγουρα θα σου έχει τύχει να υπογράψεις κάποιο χαρτί που δεν σου πήρε πάνω από 5' να το συντάξεις το οποίο δεν το χρέωσες βάσει του πόσο σου πήρε να το κάνεις, αλλά βάσει του ότι είσαι νομικός ;) 
Βασικά δεν χρονοχρεωνω ποτέ..... κακώς ίσως.

Ήτοι θα σου πάρω για να υπογράψω ένα χαρτί (που λες) το ίδιο ,είτε μου πήρε πέντε λεπτά είτε πέντε ώρες να το υπογράψω.

Διότι αν μου πήρε πέντε ώρες να το υπογράψω μάλλον σημαίνει ότι κληθηκα να αντιμετωπίσω κάτι που δεν το ήξερα από πριν και έπρεπε να το μελετήσω..... Όμως αυτήν την "άγνοια" μου δεν θα τη μετακυλισω στον εντολέα.

Όσες φορές λοιπόν χρειαστηκε να αντιμετωπίσω τέτοια περίπτωση ή το ανέλαβα χωρίς έξτρα χρέωση ή δεν το ανέλαβα γιατί εκρινα πως δεν με συμφέρει (να φάω τόσο χρόνο και να μην πληρωθώ ανάλογα, γιατί μην κοιτάς δεν είναι μόνο το τί

 ζητάς είναι και το τί πρόκειται να πάρεις).

@Superfunk

Το ότι δεν έβγαλε πανεπιστήμιο δεν το πα υποτιμητικά.

Το είπα σαν απάντηση στον ,alter, ότι δεν χρειάζεται κανένα πανεπιστήμιο στον μουσικό για να βγάλει πολλά λεφτά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μου θυμίζει μαθητές που βγαίνουν πρώτοι στις πανελλήνιες με 19.999 μόρια και λένε μετά στις ειδήσεις ''ε απλά είχα πρόγραμμα, και καφέδες πήγαινα, και videogames έπαιζα,πήγαινα και σε κλαμπ...'' π@π@ριες λένε, διαβάζανε 20 ώρες το 24ωρο και η μάνα τους τους έφερνε και την χέστρα την ώρα που διαβάζανε για να μην χάνουν χρόνο ;) (αναφέρομαι ξαναλέω σε αυτούς που έγραψαν 19.999 ΜΟΡΙΑ)
Κ εσύ μαικιους ε? ?

 
"BTW όλα αυτά περί...πανεπιστημιακης παιδείας των μουσικών είναι απλά "ρίχνουμε άδεια να πιάσουμε γεμάτα " μια και στην Ελλάδα ΥΠΑΡΧΟΥΝ τέτοιες σπουδές δηλ.πανεπιστημιακες.

απλά όπως ΠΑΝΤΟΥ στον κόσμο οι μη πανεπιστιμιακες σπουδές αυτού του τύπου, κυρίως σε ιδιωτικές σχολές ΔΕΝ εξισωνονται με αυτές. 

τρίχες κατσαρές δηλαδή που η ΜΟΝΑΔΙΚΗ επίπτωση που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ έχουν στους εγχώριους καλλιτέχνες είναι μια θέση στο ΔΗΜΟΣΙΟ που έτσι κι αλλιώς αφορά το πολύ 50 άτομα. " 


Οι πανεπιστημιακές σχολές στην Ελλάδα είναι σπουδές μουσικολογίας, όχι μουσικής, είναι διαφορετικό αντικείμενο. Τα ωδεία, όπως και οι σχολές άλλων τεχνών ανήκουν στο υπουργείο πολιτισμού και όχι στο Παιδείας. 

Και βέβαια το ζητούμενο δεν είναι μόνο θέση στο δημόσιο, αλλά ουσιαστικά προσόντα,  περαιτέρω σπουδές, μεταπτυχιακά, διδακτορικά κτλ, που όσο κι αν φαίνεται περίεργο στους Έλληνες υπάρχουν στον τομέα της μουσικής, με όλες τις ευκαιρίες που συνεπάγεται αυτό.

 
Και οι γιατροί πέντε λεπτά πας και δίνεις πενηντάρικο.
Εκεί τα σεβόμαστε τα χρόνια που έχουν μελετήσει μάλλον.

Δύσκολο θέμα πάντως. Πολλά σκέφτομαι και όλα διστάζω να τα γράψω. Εντέλει, ας ανοίξουμε όλοι ένα πάτρεον. Κι όποιος προαιρείται. Μπορεί εγώ να παίζω κουτσά στραβά μία κλίμακα, αλλά να είμαι ομορφόπαιδο και να τα λέω ωραία. Άλλος μπορεί να είναι μουντρούχος ακοινώνητος αλλά να παίζει παπάδες. Ο καθένας πιστεύω θα δεχτεί βοήθεια και χορηγίες για να "μπορέσει να συνεχίσει να δουλεύει στην τέχνη του" από το ανάλογο κοινό που προσελκύει.

 
Παιδιά , στον γιατρό δεν του δίνεις 50ρικο για τα να πέντε λεπτα του, αλλά για να σε ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΑ.

Μην το μπερδευουμε.

Αν καταφερε να βαλει λοιπόν διάγνωση σε 5 λεπτα (άρα σημαίνει ότι ξέρει) και να σε κάνει καλά (να σου δωσει τη σωστη θεραπεία) , και λιγα του έδωσες.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Παιδία , στον γιατρό δεν του δίνεις 50ρικο για τα να πέντε λεπτα του, αλλά για να σε ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΑ.

Μην το μπερδευουμε.

Αν καταφερε να βαλει λοιπόν διάγνωση σε 5 λεπτα (άρα σημαίνει ότι ξέρει) και να σε κάνει καλά (να σου δωσει τη σωστη θεραπεία) , και λιγα του έδωσες.


Δεν συμφωνώ.

Αν δηλαδή δεν τα καταφέρει να σε κάνει καλά (είτε γιατί δεν έκανε σωστή διάγνωση, είτε γιατί το φάρμακο που σου έδωσε δεν σε βοήθησε) τι κάνεις?

Πας πίσω και του ζητάς το 50άρικο?

Αν σου πει ότι θέλει γνώμη και από άλλο γιατρό του λες "50 θα σου δώσω για να με κάνεις καλά, μοιράσου τα με τον άλλο που με στέλνεις"?

Αν πάρεις και δεύτερη και τρίτη γνώμη από γιατρούς, θα πλερώσεις μόνο αυτούς που είχαν δίκιο στην διάγνωση και θεραπεία?

Την επίσκεψη πλερώνεις τελικά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Παιδιά , στον γιατρό δεν του δίνεις 50ρικο για τα να πέντε λεπτα του, αλλά για να σε ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΑ.

Μην το μπερδευουμε.

Αν καταφερε να βαλει λοιπόν διάγνωση σε 5 λεπτα (άρα σημαίνει ότι ξέρει) και να σε κάνει καλά (να σου δωσει τη σωστη θεραπεία) , και λιγα του έδωσες.
Όχι πάντα. Εγώ έδωσα πρόσφατα 50ρικο για να μου πει "δεν έχεις τίποτα, άγχος είναι". Μου βάρεσε και την πλάτη όμως φιλικά, άξιζε.?

 
Δεν συμφωνώ.

Αν δηλαδή δεν τα καταφέρει να σε κάνει καλά (είτε γιατί δεν έκανε σωστή διάγνωση, είτε γιατί το φάρμακο που σου έδωσε δεν σε βοήθησε) τι κάνεις?

Πας πίσω και του ζητάς το 50άρικο?
Όχι , πας σε άλλον , και κλαις το 50αρικο

Την επίσκεψη πλερώνεις τελικά.
Αν πληρώνεσαι ΜΟΝΟ την επίσκεψη και  εισαι αναποτελεσματικός....θα πληρωθείς μερικές επισκέψεις και στο τέλος δεν θα έχεις επισκέπτες...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κ εσύ μαικιους ε? ?


τον παρακολουθώ εννοείται, είναι πολύ καλός αλλά από αλλού είχαν την εντύπωση ότι ''έκλεψα'' το παράδειγμα με τις πανελλήνιες (και του ''ταλέντου'' γενικότερα), αλλά μάλλον θυμάμαι λάθος

@LK ναι καταλαβαίνω απλά εννοούσα κάτι πιο τυποποιημένο, από μια απλή υπογραφή μεταφρασμένου κειμένου μέχρι κάτι από τα άπειρα γραφειοκρατικά χαρτιά που ζητάνε μια υπογραφή δικήγορου (ή μηχανικού ή μηχανολόγου) για κάτι που εξώφθαλμα ισχύει, απλά για την πιστοποίηση του πράγματος.

Δύσκολο θέμα πάντως. Πολλά σκέφτομαι και όλα διστάζω να τα γράψω. Εντέλει, ας ανοίξουμε όλοι ένα πάτρεον. Κι όποιος προαιρείται. Μπορεί εγώ να παίζω κουτσά στραβά μία κλίμακα, αλλά να είμαι ομορφόπαιδο και να τα λέω ωραία. Άλλος μπορεί να είναι μουντρούχος ακοινώνητος αλλά να παίζει παπάδες. Ο καθένας πιστεύω θα δεχτεί βοήθεια και χορηγίες για να "μπορέσει να συνεχίσει να δουλεύει στην τέχνη του" από το ανάλογο κοινό που προσελκύει.


Δεν χρειάζεται ούτε πάτρεον ούτε ελεημοσύνη... απλά να μην ασχοληθεί καν.

Αφού αποφασίσαμε ότι η ηχογραφημένη μουσική πρέπει να είναι τζάμπα για όλους (σε αντίθεση με άλλα μέσα, όπως κινηματογράφος ή βιντεοπαιχνίδια - ΟΚ ξέρω ότι πειρατικά μπορείς να δεις ακόμα και ταινία στην πρεμιέρα της αλλά good luck να την βλέπεις σε 400p ανάλυση, ενώ πχ ο νέος δίσκος των Maiden ή των Metallica είναι τζάμπα την ημερομηνία κυκλοφορίας τους, σε καλή ποιότητα) όποιος θέλει ας ασχοληθεί για την πλάκα του, αλλά μην έχει ούτε κατα διάνοια κατα νου ακριβές παραγωγές, περιοδείες κτλ που θα μπει δεκάδες χιλιάδες ευρώ μέσα.

 
Αν πληρώνεσαι ΜΟΝΟ την επίσκεψη και ΔΕΝ εισαι αναποτελεσματικός....θα πληρωθείς μερικές επισκέψεις και στο τέλος δεν θα έχεις επισκέψεις...


Δεν γίνεται να κάνεις σε όλους λάθος.

Και βάση στατιστικής να το πάρεις, ε κάποιος π@$#στης θα έχει γρίπη τελικά και θα τον κάνεις καλά.

 
@LK ναι καταλαβαίνω απλά εννοούσα κάτι πιο τυποποιημένο, από μια απλή υπογραφή μεταφρασμένου κειμένου μέχρι κάτι από τα άπειρα γραφειοκρατικά χαρτιά που ζητάνε μια υπογραφή δικήγορου (ή μηχανικού ή μηχανολόγου) για κάτι που εξώφθαλμα ισχύει, απλά για την πιστοποίηση του πράγματος.
Κοίτα αν με ρωτας αν έχω πάρει αεριτζίδικα λεφτά ,ναι υηρξαν περιπτωσεις που πήρα.

Ναι πολλές δουλειές που έχουν ανατεθεί σε δικηγόρους, ή σε μηχανικούς, ή σε γιατρους ή λογιστες κ.λ.π ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ, έγινε για να έχουν ύλη αυτα τα επαγγελματα.

Καμια σχέση με την επιστήμη , απλά δώρα (σε άλλους λιγότερα σε άλλους περισσότερα) σε συγκεκριμένους επαγγελματικούς κλάδους.

Τωρα κάτι που πρέπει να προσέξουν οι μουσικοί.

Αν ζητούν πανεπιστημιακή π.χ. εκπαίδευση , είναι δίκοπο μαχαίρι.

Όπου παρεμβαίνει το κράτος και θεσπίζει σπουδες(και δεν το κανει συνηθως για να διευρυνθούν οι γνώσεις του μουσικού, αλλα για να βγάλει λεφτα ο πωλών τη γνώση)  και τις συνδέει με επαγγέλματα και επαγγελματικά δικαιώματα) δεν είναι πάντα καλό διότι συνηθως θέτει περιορισμούς .

Φανταστείτε λοιπόν μια περίπτωση που θα λέει ότι για να γίνει κάποιος μουσικός και να δισκογραφει θα πρέπει να έχει το ταδε χαρτί......Ή για να παίξει live....το άλλο το χαρτί.

Πόσα ταλέντα θα πεταχτούν έξω είτε γιατί δεν έχουν αυτό το χαρτί , είτε τα λεφτά για να σπουδασουν για να παρουν αυτό το χαρτί.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top