Copyright

  • Thread starter Thread starter Πάνος Χελιδόνης
  • Start date Start date
  • Last post Πρόσφατη δραστηριότητα Πρόσφατη δραστηριότητα:
  • Απαντήσεις Απαντήσεις: Απαντήσεις 45
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις: Εμφανίσεις 3K
Π

Πάνος Χελιδόνης

Guest
Καλημέρες παντού. Γνωρίζει κανείς να μου προτείνει, κάποιον δικηγόρο που να εξειδικεύεται σε θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας;

 
Τι θες ακριβώς;

Πες μας εδώ ή είναι άκρως απόρρητον;

Αν είναι για δικαστήριο δεν κατεβαίνω νότια , πιο κατω από Λαρισσα και ανατολικά, πιο πέρα από Θεσσαλονίκη.....εκτός αν είσαι ο Ray Parker και μαλώνεις με τον Huey lewis.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σκοπεύω να κυκλοφορήσω ένα άλμπουμ και χρειάζομαι οδηγίες προς ναυτιλομένους για τα ψηφιακά release (spotify, itunes κλπ)

 
Διάβασε τους ορους χρήσης τους.

Το ελληνικό δίκαιο σε καλύπτει μονο στα όρια της Ελλαδικής επικρατείας. 

Για διεθνείς πλατφόρμες και τι δικαιώματα τυχόν εκχωρείς σε αυτές με το upload σου σε αυτές ειναι συνήθως γραμμένα σε αυτές, τις διαβάζεις και προχωράς. 

Αν δεν καταλαβαίνεις κατι....εδω είμαστε. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ένα αποδεικτικό πνευματικής ιδιοκτησίας που έχει δημιουργηθεί επίσημα πχ στην Ελλάδα δεν θα ληφθεί υπόψη σε μια άλλη χώρα αν χρειαστεί?

 
Ένα αποδεικτικό πνευματικής ιδιοκτησίας που έχει δημιουργηθεί επίσημα πχ στην Ελλάδα δεν θα ληφθεί υπόψη σε μια άλλη χώρα αν χρειαστεί?
Αυτό εξαρτάται απο το ισχύον δίκαιο της καθε (τρίτης )  χωρας ,  το οποίο (προφανώς) δεν το γνωρίζω.

Σε ευρωπαϊκά πλαίσια,  δεν έχεις θέμα. 

Το όλο θέμα με την πνευματική ιδιοκτησία (σε περίπτωση σύγκρουσης)  είναι ποιο απο τα δυο έργα δημιουργηθηκε πρώτο (αρα ειναι και το original).

Άρα είναι θεμα να αποκτήσεις βέβαια χρονολογία για το έργο σου προκειμένου να μπορείς να αντιτάξεις και να αποδείξεις το οτι αυτο (το εργο σου) προηγείτο χρονικά απο το "αντίπαλο" .

Ενας τρόπος απόκτησης "βεβαίας χρονολογίας " στην Ελλάδα ειναι π.χ. η συμβολαιογραφική πράξη. 

Δεν γνωρίζω π.χ. αν στην Ινδία υπάρχει ο θεσμός του συμβολαιογραφου , αν συμπίπτει με τον Ελληνικό,  αν εχουν τις ίδιες "εξουσίες" ....κ.ο.κ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το ιδιωτικό διεθνές δίκαιο είναι ενδιαφερον αλλα χαοτικό. 

Αν δεν εχουμε να κάνουμε με οργανωμένη κοινή διεθνή νομοθεσία (όπως π.χ.Ευρωπαϊκή Ένωση)  πολλα εξαρτώνται απο τυχόν διμερείς συμβάσεις μεταξύ χωρών. Πχ Ελλάδα και Αλβανία συμφώνησαν οτι Αλβανός μπορεί να οδηγεί στην Ελλάδα με Αλβανικό δίπλωμα και το αντίθετο. 

Τώρα στο ερώτημα,  οταν έχουμε να κάνουμε με τέτοιες πλατφόρμες οπως Youtube. ...itunes...στην ουσία μιλάμε για "αναγκαστικες συμβάσεις " δηλαδή με το upload μας σε αυτές, αποδεχόμαστε τους ορούς που οι πλατφόρμες θέτουν, χωρίς στην ουσία να υπάρχει κατ αρχην η δυνατότητα διαπραγματευης και εξατομίκευσης ή τροποποίησης των ορων αυτων.Σαν να κανουνε π.χ. συνδεση με τη ΔΕΗ. Υπάρχουν γενικοί όροι, που τους διαβάζουμε και εφόσον συμφωνούμε, προχωράμε. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τώρα στο ερώτημα,  οταν έχουμε να κάνουμε με τέτοιες πλατφόρμες οπως Youtube. ...itunes...στην ουσία μιλάμε για "αναγκαστικες συμβάσεις " δηλαδή με το upload μας σε αυτές, αποδεχόμαστε τους ορούς που οι πλατφόρμες θέτουν, χωρίς στην ουσία να υπάρχει κατ αρχην η δυνατότητα διαπραγματευης και εξατομίκευσης ή τροποποίησης των ορων αυτων.Σαν να κανουνε π.χ. συνδεση με τη ΔΕΗ. Υπάρχουν γενικοί όροι, που τους διαβάζουμε και εφόσον συμφωνούμε, προχωράμε. 


Που λογικά εξυπηρετούν για να αποδείξουμε τη "βέβαια χρονολογία" που αναφέρεις;

Το όλο θέμα με την πνευματική ιδιοκτησία (σε περίπτωση σύγκρουσης)  είναι ποιο απο τα δυο έργα δημιουργηθηκε πρώτο (αρα ειναι και το original).

Άρα είναι θεμα να αποκτήσεις βέβαια χρονολογία για το έργο σου προκειμένου να μπορείς να αντιτάξεις και να αποδείξεις το οτι αυτο (το εργο σου) προηγείτο χρονικά απο το "αντίπαλο" .

Ενας τρόπος απόκτησης "βεβαίας χρονολογίας " στην Ελλάδα ειναι π.χ. η συμβολαιογραφική πράξη. 

Δεν γνωρίζω π.χ. αν στην Ινδία υπάρχει ο θεσμός του συμβολαιογραφου , αν συμπίπτει με τον Ελληνικό,  αν εχουν τις ίδιες "εξουσίες" ....κ.ο.κ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έκανα λίγο ψάξιμο. Επειδή δεν έχω συμβόλαιο με κάποια δισκογραφική εταιρεία, χρειάζομαι μια πλατφόρμα-διανομέα για να κάνω ψηφιακό upload (πχ cdbaby, distrokid κλπ). Αυτοί λοιπόν διαφημίζουν οτι θα παίρνω το 100% των εσόδων απο το παίξιμο και το κατέβασμα των κομματιών μου, αλλά δεν μου εξασφαλίζουν την πατρότητα της μουσικής, δηλ. θα κάνουν απλώς τη διανομή (upload) που σε άλλη περίπτωση θα το έκανε η δισκογραφική. Όντως χαώθηκα λίγο, στο terms & conditions του distrokid, μιλάνε κυρίως για τις αποδόσεις και για τη δική τους εξασφάλιση, χωρίς να ξεκαθαρίζουν αν το 100% που διαφημίζουν ισχύει πριν ή μετά τις όποιες κρατήσεις που κάνει το spotify και τα άλλα site του είδους. Αυτά περί κερδών. Για την πατρότητα των κομματιών, βρήκα οτι μάλλον είναι ενδιαφέρουσα περίπτωση το SoundExchange. Γεννιούνται όμως νέα ερωτήματα, διότι και στις 2 περιπτώσεις ο,τι γίνει γίνεται βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας στην Αμερική. Δηλ. αν με κλέψει κάποιος ή κλέψω εγώ κάποιον, εμπίπτουμε στους αμερικάνικους νόμους,  τρέχα γύρευε.. Και ένα περίεργο που πρόσεξα: Δίνουν πολλή σημασία στα samples και στις διασκευές, με εξτρα κανονισμούς για το καθένα. Άρα για να έχω μια minimum αίσθηση ασφάλειας, ή θα πρέπει να είμαι δικηγόρος ή να έχω δικηγόρο που να κατέχει τί ισχύει στο εξωτερικό.. Δεν νομίζω οτι υπάρχει κάποιος δικηγόρος στην Ελλάδα που να μπορεί να με καλύψει για όλα αυτά, δηλαδή θα πρέπει ή να βρώ δικογραφική, ή να το πάω independent με ρίσκο κι ό,τι γίνει..

 
Που λογικά εξυπηρετούν για να αποδείξουμε τη "βέβαια χρονολογία" που αναφέρεις;
Αυτό ναι.

Αν και εγω κατάλαβα οτι το θέμα του op δεν είναι ενα πιθανο conflict με κάποιον άλλο καλλιτέχνη αλλα η "σχέση"  του με την εκάστοτε πλατφόρμα και τι τυχόν δικαιώματα (περιουσιακά)  τους εκχωρήσει απο το upload του.

Έκανα λίγο ψάξιμο. Επειδή δεν έχω συμβόλαιο με κάποια δισκογραφική εταιρεία, χρειάζομαι μια πλατφόρμα-διανομέα για να κάνω ψηφιακό upload (πχ cdbaby, distrokid κλπ). Αυτοί λοιπόν διαφημίζουν οτι θα παίρνω το 100% των εσόδων απο το παίξιμο και το κατέβασμα των κομματιών μου, αλλά δεν μου εξασφαλίζουν την πατρότητα της μουσικής, δηλ. θα κάνουν απλώς τη διανομή (upload) που σε άλλη περίπτωση θα το έκανε η δισκογραφική. Όντως χαώθηκα λίγο, στο terms & conditions του distrokid, μιλάνε κυρίως για τις αποδόσεις και για τη δική τους εξασφάλιση, χωρίς να ξεκαθαρίζουν αν το 100% που διαφημίζουν ισχύει πριν ή μετά τις όποιες κρατήσεις που κάνει το spotify και τα άλλα site του είδους. Αυτά περί κερδών. Για την πατρότητα των κομματιών, βρήκα οτι μάλλον είναι ενδιαφέρουσα περίπτωση το SoundExchange. Γεννιούνται όμως νέα ερωτήματα, διότι και στις 2 περιπτώσεις ο,τι γίνει γίνεται βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας στην Αμερική. Δηλ. αν με κλέψει κάποιος ή κλέψω εγώ κάποιον, εμπίπτουμε στους αμερικάνικους νόμους,  τρέχα γύρευε.. Και ένα περίεργο που πρόσεξα: Δίνουν πολλή σημασία στα samples και στις διασκευές, με εξτρα κανονισμούς για το καθένα. Άρα για να έχω μια minimum αίσθηση ασφάλειας, ή θα πρέπει να είμαι δικηγόρος ή να έχω δικηγόρο που να κατέχει τί ισχύει στο εξωτερικό.. Δεν νομίζω οτι υπάρχει κάποιος δικηγόρος στην Ελλάδα που να μπορεί να με καλύψει για όλα αυτά, δηλαδή θα πρέπει ή να βρώ δικογραφική, ή να το πάω independent με ρίσκο κι ό,τι γίνει..
Μην αγχώνεσαι. 

Ανέβασε τη δουλειά σου η μέρος αυτής και βλέπεις. 

ΑΝ στραβώσει κατι (δύσκολο)  το βλέπεις στην πορεία.

Δεν μπορείς να σκεφτείς ολα τα πιθανά σενάρια και να τα προλάβεις ολα.

 
Που λογικά εξυπηρετούν για να αποδείξουμε τη "βέβαια χρονολογία" που αναφέρεις;


Εγώ Γιάννη αυτό δεν το έχω καταλάβει ή μάλλον έχω μια λογική πιστεύω ένσταση.

Το google, το cdbaby και ιδίως τα bandcamp, soundcloud δεν παύουν να είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις. Σήμερα είναι αύριο δεν είναι. Πωλούνται, χρεωκοπούν και εξαφανίζονται. Μαζί και οι αναρτήσεις. Υποθέτω τα ίδια πρέπει να ισχύουν και για spotify, tidal κλπ.

Ή πχ έχεις ανεβάσει κομμάτια και λήγει η συνδρομή σου. Θα σου κατεβάσουν τα κομμάτια. Αυτό που θεωρητικά ισχυε, δηλαδή όχι κατοχρύωσες με ημερομηνία πχ 2015 ένα κομμάτι δεν ισχύει. Και μπορεί να το δείς το 2021 με το όνομα κάποιου άλλου

 
Εγώ Γιάννη αυτό δεν το έχω καταλάβει ή μάλλον έχω μια λογική πιστεύω ένσταση.

Το google, το cdbaby και ιδίως τα bandcamp, soundcloud δεν παύουν να είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις. Σήμερα είναι αύριο δεν είναι. Πωλούνται, χρεωκοπούν και εξαφανίζονται. Μαζί και οι αναρτήσεις. Υποθέτω τα ίδια πρέπει να ισχύουν και για spotify, tidal κλπ.

Ή πχ έχεις ανεβάσει κομμάτια και λήγει η συνδρομή σου. Θα σου κατεβάσουν τα κομμάτια. Αυτό που θεωρητικά ισχυε, δηλαδή όχι κατοχρύωσες με ημερομηνία πχ 2015 ένα κομμάτι δεν ισχύει. Και μπορεί να το δείς το 2021 με το όνομα κάποιου άλλου
Η "βέβαια χρονολογία " είναι μια έννοια που έχει αποδεικτική αξία και οχι συστατική. 

Δεν χρειάζεται δηλαδή να περιαφθεί κάποιο πανηγυρικό τύπο,  αρκεί το "μέσον"  που χρησιμοποιείς να την αποδείξεις να μην μπορεί εύκολα και προφανώς  να αλλοιωθεί.  

ΟΛΑ μπορούν να αλλοιωθούν. 

Ενας επίορκος συμβολαιογραφος....ενα χακαρισμα στο youtube.....κ.ο.κ.

 
Η "βέβαια χρονολογία " είναι μια έννοια που έχει αποδεικτική αξία και οχι συστατική. 

Δεν χρειάζεται δηλαδή να περιαφθεί κάποιο πανηγυρικό τύπο,  αρκεί το "μέσον"  που χρησιμοποιείς να την αποδείξεις να μην μπορεί εύκολα και προφανώς  να αλλοιωθεί.  

ΟΛΑ μπορούν να αλλοιωθούν. 

Ενας επίορκος συμβολαιογραφος....ενα χακαρισμα στο youtube.....κ.ο.κ.




μα αυτό λεω. Αύριο το μέσον μπορεί να μην υφίσταται. Αρα τι γίνεται?

Πρέπει να έχουμε πχ χαρντ κοπυ κάποιας ημέρας όπου φαίνεται ότι ανέβηκε το κομμάτι στις 3/3/2020?

 
μα αυτό λεω. Αύριο το μέσον μπορεί να μην υφίσταται. Αρα τι γίνεται?

Πρέπει να έχουμε πχ χαρντ κοπυ κάποιας ημέρας όπου φαίνεται ότι ανέβηκε το κομμάτι στις 3/3/2020?
Ενα screen shot πχ....ειναι κάτι.

Ενα screen shot με επικύρωση δικηγόρου ειναι κατι παραπάνω. 

Ενα screen shot συνημμένο σε μια συμβολαιογραφικη πραξη ακαμα καλλιτερα...κ.ο.κ.

Απλά ηθελα να πω οτι "η βέβαια χρονολογία " μπορεί να προκύπτει απο οτιδήποτε. 

Πχ φανταστείτε ενα βιντεοκλίπ.ενος καλλιτεχνη ,του ψ , που ισχυρίζεται οτι το τραγουδι που του εκλεψε το 2003 ο χ το εγραψε και γυρισε το κλιπ του το 2002....και καπου σε ενα πλανο φαίνεται (στο κλιπ του ψ) ενα ξεχασμένο πρόγραμμα απο την ολυμπιάδα της Αθήνας το 2004.

 
LK μου έδωσες ιδέα.

Πάω να βγάλω cd με ημερομηνία 1970 (τριών χρονών ήμανε τότενες), να το μοιράσω σε μερικούς φίλους.

Θα έχει μέσα το thriller, το like a virgin, το stairway to heaven, και ένα σωρό άλλες μεγάλες επιτυχίες.

Για να μάθει ο κόσμος δηλαδής τι μπορεί να συνθέσει ένα ταλέντο τριών χρονών.

Και μετά θα συνεργαστούμε για τις αγωγές που θα στέλνουμε.

Και θα περιμένω μετά τις καραβιές με τα φράγκα να συνωστίζονται στην τράπεζα.

Γατάκια, σας έχω!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μπορεί να είναι κάτι, αλλά δεν νομίζω να υπάρχουν σύγχρονα παραδείγματα εφαρμογής ή έστω συμβάντων.

Εχω διαβάσει επανειλημμένα στο νετ για διάφορες "εταιρείες" που κάνουν συστηματικά copyright claims σε οποιονδήποτε τους μοιάσει για εύκολο θύμα. Το ξέουμε άλλωστε ότι οι πλατφόρμες αφήνουν πάντα το "θυμα" να αποδείξει στον "θύτη" ότι έχει δίκιο.

Γι αυτό πιστεύω ακόμα οτι οι publishing εταιρείες καλά κρατουν, γιατί έχουν τα μέσα να διεκδικήσουν δικαιώματα για τον κάθε πελάτη τους που τους φέρνει καθαρά κέρδη και τον απομυζούν ήδη άμα τη εισόδω.

Δεν είναι τυχαίο που δεν μπορεί να ανέβει τίποτα από queen ή ac/dc στο νετ χωρίς να γίνει claim. Ούτε καν cover.

Εδω λέμε ανέβασα εγώ διασκευή -cover στο youtube των animals (που δεν είναι πλέον κανένα όνομα ούτε καν υφίσταται - αλλά κάποιος εκπροσωπεί με θέρμη δικαιώματα που σίγουρα κάποιοι εισπράττουν) και αμέσως έγινε claim και de-monetization (όχι ότι είχα σκοπό να βγάλω λεφτά) 

 
Μπορεί να είναι κάτι, αλλά δεν νομίζω να υπάρχουν σύγχρονα παραδείγματα εφαρμογής ή έστω συμβάντων.

Εχω διαβάσει επανειλημμένα στο νετ για διάφορες "εταιρείες" που κάνουν συστηματικά copyright claims σε οποιονδήποτε τους μοιάσει για εύκολο θύμα. Το ξέουμε άλλωστε ότι οι πλατφόρμες αφήνουν πάντα το "θυμα" να αποδείξει στον "θύτη" ότι έχει δίκιο.

Γι αυτό πιστεύω ακόμα οτι οι publishing εταιρείες καλά κρατουν, γιατί έχουν τα μέσα να διεκδικήσουν δικαιώματα για τον κάθε πελάτη τους που τους φέρνει καθαρά κέρδη και τον απομυζούν ήδη άμα τη εισόδω.

Δεν είναι τυχαίο που δεν μπορεί να ανέβει τίποτα από queen ή ac/dc στο νετ χωρίς να γίνει claim. Ούτε καν cover.

Εδω λέμε ανέβασα εγώ διασκευή -cover στο youtube των animals (που δεν είναι πλέον κανένα όνομα ούτε καν υφίσταται - αλλά κάποιος εκπροσωπεί με θέρμη δικαιώματα που σίγουρα κάποιοι εισπράττουν) και αμέσως έγινε claim και de-monetization (όχι ότι είχα σκοπό να βγάλω λεφτά) 
Ναι ισχυουν ολα αυτα που γράφεις. 

 
Μπορεί να αποδειχθεί για την ιστορία ο δημιουργός ενός έργου αν πριν δημοσιεύσει είχε φροντίσει να δημιουργήσει σοβαρά αποδεικτικά, απλά μην περιμένεις χρήματα ακόμα και αν κάποιος έχει κερδίσει χρήματα από την δουλειά σου, για την ιστορία μιλάμε, αυτό το συμπέρασμα έχω βγάλει, δεν ξέρω βέβαια πόσο πιθανός είναι ένας επίορκος συμβολαιογράφος...

 
Μπορεί να είναι κάτι, αλλά δεν νομίζω να υπάρχουν σύγχρονα παραδείγματα εφαρμογής ή έστω συμβάντων.

Εχω διαβάσει επανειλημμένα στο νετ για διάφορες "εταιρείες" που κάνουν συστηματικά copyright claims σε οποιονδήποτε τους μοιάσει για εύκολο θύμα. Το ξέουμε άλλωστε ότι οι πλατφόρμες αφήνουν πάντα το "θυμα" να αποδείξει στον "θύτη" ότι έχει δίκιο.

Γι αυτό πιστεύω ακόμα οτι οι publishing εταιρείες καλά κρατουν, γιατί έχουν τα μέσα να διεκδικήσουν δικαιώματα για τον κάθε πελάτη τους που τους φέρνει καθαρά κέρδη και τον απομυζούν ήδη άμα τη εισόδω.

Δεν είναι τυχαίο που δεν μπορεί να ανέβει τίποτα από queen ή ac/dc στο νετ χωρίς να γίνει claim. Ούτε καν cover.

Εδω λέμε ανέβασα εγώ διασκευή -cover στο youtube των animals (που δεν είναι πλέον κανένα όνομα ούτε καν υφίσταται - αλλά κάποιος εκπροσωπεί με θέρμη δικαιώματα που σίγουρα κάποιοι εισπράττουν) και αμέσως έγινε claim και de-monetization (όχι ότι είχα σκοπό να βγάλω λεφτά) 
Μα κι εσυ για να κατοχυρώσεις τα δικά σου δικαιώματα δεν μιλάς; Εσυ σαν συνθετης.

Νομίζω τα μπερδεύεις. Δεν μιλάς ως δημιουργός.

Οι "εταιρίες" που αναφέρεις είναι οι εταιρείες publishing που θα απευθυνθείς για να διαφυλάξουν το έργο σου και να πληρωθείς για κάθε εκμετάλλευση του.

Οταν όμως εσυ παίζεις μουσική άλλου, καλά κανουν και επεμβαίνουν. Εχουν λάβει το δικαίωμα απο τον δημιουργό. Δεν είναι ανεξέλεγκτες όπως αναφέρεις.

Αν εσυ αισθάνεσαι τωρα... αδύναμος απέναντι στις εταιρίες αυτες γιατι θελεις να τα κανεις όλα μονος σου, δεν εχεις παρα να συμβληθείς με μια απο αυτες όπως καναμε επι δεκαετίες με τις δισκογραφικές για τα publishing rights.

 
Μα κι εσυ για να κατοχυρώσεις τα δικά σου δικαιώματα δεν μιλάς; Εσυ σαν συνθετης.

Νομίζω τα μπερδεύεις. Δεν μιλάς ως δημιουργός.

Οι "εταιρίες" που αναφέρεις είναι οι εταιρείες publishing που θα απευθυνθείς για να διαφυλάξουν το έργο σου και να πληρωθείς για κάθε εκμετάλλευση του.

Οταν όμως εσυ παίζεις μουσική άλλου, καλά κανουν και επεμβαίνουν. Εχουν λάβει το δικαίωμα απο τον δημιουργό. Δεν είναι ανεξέλεγκτες όπως αναφέρεις.

Αν εσυ αισθάνεσαι τωρα... αδύναμος απέναντι στις εταιρίες αυτες γιατι θελεις να τα κανεις όλα μονος σου, δεν εχεις παρα να συμβληθείς με μια απο αυτες όπως καναμε επι δεκαετίες με τις δισκογραφικές για τα publishing rights.


δεν μπερδεύω τίποτα.

Τα covers ακόμα περνάνε ελεύθερα. Απλά το πιό πιθανό είναι να γελάστηκε ο αλγόριθμος γιατί είχε γίνει πιστό το cover.

Και εγώ το βάζω ως παράδειγμα για το πως δουλεύουν πλέον οι εταιρείες και μάλιστα πολλές φορές (πχ αναφέρθηκε σ αυτό πριν λίγες μέρες ο Lee Sklar όταν έπαιξε επάνω σε κομμάτι της Carly Simon και η ίδια η Carly Simon δεν είχε ιδέα ότι κατέβηκε το βίντεο και γιατί κατέβηκε το -εκπαιδευτικο- βίντεο). 

Οι ac/dc μπλοκάρουν βίντεο του Beato επειδή παίζει ο ίδιος ένα riff. Ή ακόμα ένα riff που μοιάζει. 

Εγω δεν αισθάνομαι αδύναμος. Τουλάχιστον γι αυτό. Υπάρχουν πολλοί σοβαρότεροι λόγοι να αισθάνομαι αδύναμος στην ηλικία μου. Νιώθω όμως την αδυναμία του OP, του παιδιού μου και των ανηψιών μου που ασχολούνται με το είδος και ζούν σε ένα κόσμο που είτε θέλει να τους εκμεταλλευτεί ή απλώς να τους κλέψει.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top