Λαμπάτοι Ενισχυτές - Μελλοντικό είδος πολυτελείας;

Αν ήμουν επαγγελματίας live μουσικός, φυσικά και δεν θα έπαιρνα ποτέ λαμπάτο ενισχυτή.
Για τον ίδιο λόγο που δεν φοράω κασμίρια σε κοστούμι στα Δικαστήρια.
Και φυσικά διότι κανείς δεν θα καταλάβει στο ακροατήριο τη διαφορά (αν είναι βισκόζ ή μαλλί) ...και σκέψου συνηθως στα δικαστήρια έδρα (δικαστές - εισαγγελείς) , αλλά και ακροατήριο είναι .........ξεμέθυστοι :LOL: .
Τωρα αν εγώ αισθάνομαι καλλίτερα μέσα σε ένα κασμιρένιο κοστούμι από ό,τι σε ένα συνθετικό....ναι θα αισθάνομαι καλλιτερα, αλλά μην λέμε παπαριές.
ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ μιλάμε όχι για διασκέδαση.
Ώρα είναι να ακούσουμε ότι πρέπει να περνάμε καλά...στη δουλεια....
Αυτες είναι εξ ορισμού αντιφατικές έννοιες. :LOL:

Ισχύει, προσωπικά όπου παίζω με λάμπατο ενισχυτή είναι επειδή έχω την πολυτέλεια να μπορώ να τον αφήσω στο venue. Έχω αφήσει σε ένα μαγαζί εναν DSL combo, σε ένα άλλο μαγαζί έναν Silver Jubilee studio, σε ένα ξενοδοχείο έναν Jcm800 studio και σε ένα άλλο ξενοδοχείο έναν Bugera V22.

Σε ελεγχόμενο χώρο φυσικά, αποθήκη του venue

Σε όλα τα υπόλοιπα λάιβ που δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, εννοείται ότι πάω με modeller
 
Μια καλή λύση θα ήταν η βελτίωση των solid state ενισχυτών. Αυτό που κάνει η Quilter, η Henriksen κλπ. Θέλω ενισχυτή, δε θέλω να παίζω live με κομπιούτερ. Δώσε μου μια λύση να μην αναβοσβηνω λάμπες. Αλλά μη προσπαθείς να τον κάνεις να μοιάζει με λαμπάτο, γιατί δε θα τα καταφέρεις ποτέ, δεν έχει λάμπες. Απλά βάλε όλο το dsp στο να κάνεις έναν τέλειο τρανζιστοράτο ενισχυτή. Σωστή καμπίνα, σωστό ηχείο κλπ.
χιλιες φορες ενας καλος τρανζιστορατος παρα ενας ψηφιακος με 1000 εφε μεσα. Φαντασου οτι ο δικος μου ειναι ενας μαρσαλ mg15dfx του 2004 και δεν τον αλλαζω με κανενα αλλο practice amp.και εχω δοκιμασει απειρους. θελω να κανει 1 πραγμα και να το κανει καλα, οχι να πειραματιζομαι με ηχους. αλλωστε λογω υποχρεωσεων προσπαθουμε να κλεψουμε ενα μισαωρο την μερα να παιζουμε οχι να πειραματιζομαστε.
 
Χθες πέρασα έξω από το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης και είχε ένα live σε εξωτερικό stage. Ο κιθαρίστας με έναν Princeton μικροφωνιασμένο. ΗΧΑΡΑ. Δε χρειάζονται πάντα πολλά κιλά και πολλές λάμπες
ΜΑΝΟΣ!! αγαπημενος!!!
 


Το λένε και στο καινούργιο βίντεο της Fender: Tube amps are not going away, we know people still like them. We provide digital options, but we stay true to our legacy
 
Το μέλλον είναι το πσηφίο, τα ξανάπαμε. Όταν θα αρχίσει να μπαίνει και η ΑΙ σ' αυτά, θα απογειωθεί πλήρως το πράγμα. Εγώ απλά περιμένω combo ενισχυτές με amp sim ενσωματωμένο, όπως έχω ξανα αναφέρει.

Οι λάμπες ας κάτσουν στα στούντια για πρόβες και ηχογραφήσεις. Εκτός κι αν έχεις road crew ξέρω γω οπότε κουβαλάνε - στήνουν - ξεστήνουν άλλοι.
 
Ο μικρός λαμπάτος δεν είναι λύση. Ακόμη και o 5 watt είναι τέρας για σπίτι, στην πραγματικότητα στην ίδια καμπίνα παίζει μόλις στη μισή ένταση από έναν 50άρη. Κι ο ήχος έχει ήδη πάει περίπατο.

Η λύση είναι ένα καλό reactive attenuator. Mετά παίρνεις όποιον ενισχυτή τραβάει η καρδία σου, ακόμη και Marshall Superlead 1959 που λέει ο λόγος και τον φχαριστιέσαι. Έπεται φυσικά πως αν είσαι λάτρης του power amp distortion, θα αλλάζεις λάμπες σα να ήσουν σε περιοδεία...
 
Ο μικρός λαμπάτος δεν είναι λύση. Ακόμη και o 5 watt είναι τέρας για σπίτι, στην πραγματικότητα στην ίδια καμπίνα παίζει μόλις στη μισή ένταση από έναν 50άρη. Κι ο ήχος έχει ήδη πάει περίπατο.

Η λύση είναι ένα καλό reactive attenuator. Mετά παίρνεις όποιον ενισχυτή τραβάει η καρδία σου, ακόμη και Marshall Superlead 1959 που λέει ο λόγος και τον φχαριστιέσαι. Έπεται φυσικά πως αν είσαι λάτρης του power amp distortion, θα αλλάζεις λάμπες σα να ήσουν σε περιοδεία...
Ναι αλλά αυτό ισχύει για την παραμόρφωση στον ήχο. Αν παίζεις καθαρά, μπορείς να έχεις ένα καλό λαμπάτο ενισχυτώνι
 
Εγώ απλά περιμένω combo ενισχυτές με amp sim ενσωματωμένο, όπως έχω ξανα αναφέρει.

Μου έχει κάνει τρομερή εντύπωση το γεγονός ότι ακόμα δεν έχω δει τέτοιο combo. Πχ ένα τόνεξ σε μορφή combo. Να "φορτώνω" σε δύο κανάλια από έναν διαφορετικό ενισχυτή, να έχει πάνω τα απαραίτητα ρυθμιστικά για eq, και ενα footswitch να αλλάζω κανάλια και boost on/off.

Μέχρι στιγμής, βλέπω ότι κάποιες εταιρίες βγάζουν active καμπίνα (πχ kemper) ή τελικό ενισχυτή για να συνδεθεί σε passive καμπίνα (hotone).
 
Μου έχει κάνει τρομερή εντύπωση το γεγονός ότι ακόμα δεν έχω δει τέτοιο combo. Πχ ένα τόνεξ σε μορφή combo. Να "φορτώνω" σε δύο κανάλια από έναν διαφορετικό ενισχυτή, να έχει πάνω τα απαραίτητα ρυθμιστικά για eq, και ενα footswitch να αλλάζω κανάλια και boost on/off.

Μέχρι στιγμής, βλέπω ότι κάποιες εταιρίες βγάζουν active καμπίνα (πχ kemper) ή τελικό ενισχυτή για να συνδεθεί σε passive καμπίνα (hotone).
Με ένα Tonex cab και μια πεταλιερα δεν μπορείς να το κάνεις αυτό; Και έχεις και την ευχέρεια να αλλάζεις ότι θες από την πεταλιερα
 
Tonight's rig.

Συν Boss Super Chorus, SD-1 και ένα Wah.

Στα 5 watt εννοείται. Μην κουφαθουμε κιόλας

Προβολή συνημμένου 51425
Εδώ βλέπουμε σε πρώτο πλάνο την αθάνατη ελληνική ιδιοφυΐα...

1) άρτια αξιοποίηση του ελάχιστου ωφέλιμου χώρου με κάθετη διάταξη εξοπλισμού

2) προστασία κεφαλής από πτώση λόγω τοποθέτησης σε ξύλινη βάση με προστατευτικό ξύλινο μπλοκ μπρος πίσω.

3) πλευρική προστασία ηχείου με ταυτόχρονη ανύψωση σε επίπεδο αυτιού

4) εξοικονόμηση χώρου λόγω κάλυψης νεκρής γωνίας για άλλο απαραίτητο εξοπλισμό

5) υλοποίηση που τραβάει το βλέμμα και επιτάσσει / επιβάλλει την προσοχή του ακροατηρίου πάνω στο stage με μηδενική προσπάθεια

6) αξιοποίηση λοιπού εξοπλισμού μπάρ (σκαμπό) με ευφάνταστο/ καλλιτεχνικό, πατεντιάρικο τρόπο με φιλοσοφικές προεκτάσεις σχετικά με την αντίληψη της ιδέας του αντικειμένου από τον άνθρωπο
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top